je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Mijn collega biecht net op dat hij afgelopen weekend op de zaak is geweest met een meisje, en dat hij daar seks met haar heeft gehad op het bureau van onze manager... Hij vindt het zelf behoorlijk stoer, en onze manager die het ook weet, vindt het ook wel lachen.
Ik vind het BIZAR. Dat doe je toch niet???
Maar nu komt mijn angst: ik ben lichtelijk bang dat hij zich een volgende keer in mijn kantoor verschanst en zich aan haar vergrijpt op mijn bureau!! Ik heb geen slot op mijn deur. Ben behoorlijk in paniek nu.
WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer?
Nou ik care zeker wel! Ik hoef echt niet andermans lichaamssappen op mijn bureau!! BAH.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef existenz het volgende:
Zolang het geen walvis is waardoor je bureau door midden zakt, who cares?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..
beetje smetvrees?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
..
Maar nu komt mijn angst: ik ben lichtelijk bang dat hij zich een volgende keer in mijn kantoor verschanst en zich aan haar vergrijpt op mijn bureau!! Ik heb geen slot op mijn deur. Ben behoorlijk in paniek nu.
..
Ik vind er ook weinig stoer aan en ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Mijn collega biecht net op dat hij afgelopen weekend op de zaak is geweest met een meisje, en dat hij daar seks met haar heeft gehad op het bureau van onze manager... Hij vindt het zelf behoorlijk stoer, en onze manager die het ook weet, vindt het ook wel lachen.
WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer?
Je bedenkt je nog wel een keer als je je M&M's over je bureau uitstrooit om ze daarna lekker 1 voor 1 op te peuzelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Nou ik care zeker wel! Ik hoef echt niet andermans lichaamssappen op mijn bureau!! BAH.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel alle plekken in het huis gehad??quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Never-Break het volgende:
[..]
vanwaar deze verontschuldiging?
Never mindquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Never-Break het volgende:
[..]
vanwaar deze verontschuldiging?
Dat doe ik altijd met mn manderijntjes...Nu dus niet meer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef nexhil het volgende:
[..]
Je bedenkt je nog wel een keer als je je M&M's over je bureau uitstrooit om ze daarna lekker 1 voor 1 op te peuzelen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Devlinsect het volgende:
Vanvond ff wat vloeibare witte zeep op het keyboard van je chef droppen. Kjiken of ie het morgen ook nog zo leuk vindt.
beats doin' the dishes..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel alle plekken in het huis gehad??
Nou, als ik het zo hoor bij dat bedrijf wordt er heel wat anders bij personeelszaken neergelegd, op hun bureau dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Inca het volgende:
Klacht neerleggen bij personeels zaken
het voegt in ieder geval iets toe aan toekomstige ontmoetingen met de desbetreffende manager, en ik ben er bijna zeker van dat het voor veel plezier zal zorgen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
Volgens mij geeft het gewoon een gevoel van macht. Neuqen op het bureau van zijn manager... En dat is nu net waar mannen van houden toch?
Vind het ook wel iets hebben
Omdat ie z'n webcam aan had laten staanquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
waarom vind die manager dat ook zo stoer? is ie blij dat zn bureau eindelijk ontmaagd is? ik zou er niks van moeten hebben. tip: secondelijm + punaises op je bureau
Webcam XP + elke webcam.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef T42 het volgende:
webcam op hangendie op beweging inschakeld
En die kerel zich maar afvragen waarom zijn jaarverlslag aan elkaar plakte..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:54 schreef minkuukel het volgende:
OT.
Heb ik ook een keer gedaan op het bureau van de financieel directeur.![]()
Lekker hoor.![]()
En spannend natuurlijk.![]()
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.
Alleen vrouwen zouden daar zo moeilijk over doen.
Misschien mag die manager de volgende keer meedoenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Mustard_Man het volgende:
Waarom vindt die manager het ook grappig? die werknemer heeft op deze manier duidelijk laten blijken dat hij geen respect voor hem heeft.dat laat je toch niet op je zitten, zeker niet als manager.
Dank voor je begrip!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Ja dus, en dan?
[..]
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.
Dat wil ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Dickbride het volgende:
Collega's die over hun seksleven praten. Brrrrrrr
![]()
Nee waarom doen mensen niet gewoon lekker NORMAAL??quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Dat je het doet: prima zaak.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die het doodnormaal vinden.
Ik wil jullie nog wel eens zien als opeens je collega op het bureau van je baas heeft liggen douwen, het vervolgens aan iedereen vertelt en je baas er om moet lachen.
Die speelde toch trompetter?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat je het doet: prima zaak.![]()
Maar je moet wel een ontzettende Jan Klaassen zijn, om het later aan iedereen te vertellen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb weleens seks gehad op de keukentafel van mijn vriend thuis. De ochtend daarna legde zijn vader er weer zijn boterhammetjes op.
was trompetterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die speelde toch trompetter?
Nee dat zat er al op aan de onderkantquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
geen idee, maar hij deed er geen boter op.
hehehequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee dat zat er al op aan de onderkant
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee dat zat er al op aan de onderkant
Nou, jij hebt wel een rijke fantasie...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef Roellio het volgende:
Gast, op èlke fucking bank bij IEDEREEN waar je thuis komt is VAAK geneukt, door de mensen zelf en door hun kinderen in het geval van oudere kinderen.
Op ELK aanrecht, op ELKE keukentafel etc.
Maak je niet zo druk.
Uitzonderingen daargelaten is het een aardig accuraat beeld hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, jij hebt wel een rijke fantasie...![]()
denk nou eens naquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
23 en nog steeds maagd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:
Precies. En dat is wat ik bedoel. Dank.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die het doodnormaal vinden.
Ik wil jullie nog wel eens zien als opeens je collega op het bureau van je baas heeft liggen douwen, het vervolgens aan iedereen vertelt en je baas er om moet lachen.
Dus ze hadden 't gewoon op jouw bureau moeten doen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Ooit van normale hierarchie gehoord?
Niet overal, plekken waar het kan. Van de grond tot meubilair moet toch wel lukken lijkt me...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Maar om nou te zeggen dat ik het overal bij mijn ouders en in mijn eigen huisje nu gedaan heb, gaat wel erg ver![]()
als er nou niemand in de buurt is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Ooit van normale hierarchie gehoord?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Helaaz het volgende:
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik het respectloos vind? Ooit van normale hierarchie gehoord?
Ze zou een goede manager zijn dus. Naar boven likken en naar beneden trappenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:42 schreef Ringo het volgende:
[..]. Werk je bij de Gestapo ofzo?
Dus op het bureau van de portier hadden ze wel van bil mogen gaan? Lekker hypocriet jij.
check zijn naam dan...quote:
mocht het egt zover komen...chloor doet wonderen!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Dit is een 'als je het niet met me eens bent moet je opdonderen' topic.quote:WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer
Of je snapt de term "fappen" niet of of je bent best vreemd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dit is een 'als je het niet met me eens bent moet je opdonderen' topic.
Als je het niet snapt waarom het een coole actie is op het buro van je manager te fappen, ben je vast zo iemand die later ook heel graag manager wil worden, en dus vindt dat het belangrijke figuren zijn, die eigenlijk net zoveel respect verdienen als vroeger de notaris en burgemeester van het dorp...
Oh ga je een chick regelen via internet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Zeg maar waar je bureau is.
Als ik een chick geregeld heb voor zaterdag neuk ik er wel ff op
Op die van je vader dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:24 schreef Queen_Bee het volgende:Niks mis met seks op een bureau, als het maar niet op mijne is
Helaas. Ik ben een VVD-er.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het nieuwe kabinet moet helemaal jou richting zijn. Eindelijk weer respect voor zij die boven ons aangestelt zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |