Dat wil ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..
waarom niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Ik vind het BIZAR. Dat doe je toch niet???
WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer?
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Dickbride het volgende:
Collega's die over hun seksleven praten. Brrrrrrr
![]()
Nee waarom doen mensen niet gewoon lekker NORMAAL??quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Ik vind het BIZAR. Dat doe je toch niet???
Dat je het doet: prima zaak.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die het doodnormaal vinden.
Ik wil jullie nog wel eens zien als opeens je collega op het bureau van je baas heeft liggen douwen, het vervolgens aan iedereen vertelt en je baas er om moet lachen.
Die speelde toch trompetter?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat je het doet: prima zaak.![]()
Maar je moet wel een ontzettende Jan Klaassen zijn, om het later aan iedereen te vertellen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb weleens seks gehad op de keukentafel van mijn vriend thuis. De ochtend daarna legde zijn vader er weer zijn boterhammetjes op.
was trompetterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die speelde toch trompetter?
Nee dat zat er al op aan de onderkantquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
geen idee, maar hij deed er geen boter op.
hehehequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee dat zat er al op aan de onderkant
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee dat zat er al op aan de onderkant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |