je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Mijn collega biecht net op dat hij afgelopen weekend op de zaak is geweest met een meisje, en dat hij daar seks met haar heeft gehad op het bureau van onze manager... Hij vindt het zelf behoorlijk stoer, en onze manager die het ook weet, vindt het ook wel lachen.
Ik vind het BIZAR. Dat doe je toch niet???
Maar nu komt mijn angst: ik ben lichtelijk bang dat hij zich een volgende keer in mijn kantoor verschanst en zich aan haar vergrijpt op mijn bureau!! Ik heb geen slot op mijn deur. Ben behoorlijk in paniek nu.
WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer?
Nou ik care zeker wel! Ik hoef echt niet andermans lichaamssappen op mijn bureau!! BAH.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef existenz het volgende:
Zolang het geen walvis is waardoor je bureau door midden zakt, who cares?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..
beetje smetvrees?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
..
Maar nu komt mijn angst: ik ben lichtelijk bang dat hij zich een volgende keer in mijn kantoor verschanst en zich aan haar vergrijpt op mijn bureau!! Ik heb geen slot op mijn deur. Ben behoorlijk in paniek nu.
..
Ik vind er ook weinig stoer aan en ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Helaaz het volgende:
Mijn collega biecht net op dat hij afgelopen weekend op de zaak is geweest met een meisje, en dat hij daar seks met haar heeft gehad op het bureau van onze manager... Hij vindt het zelf behoorlijk stoer, en onze manager die het ook weet, vindt het ook wel lachen.
Ik vind het BIZAR. Dat doe je toch niet???
WAAROM vinden de vrouwen het hier een respectloze actie en WAAROM vinden de mannen het allemaal zo stoer?
Je bedenkt je nog wel een keer als je je M&M's over je bureau uitstrooit om ze daarna lekker 1 voor 1 op te peuzelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Nou ik care zeker wel! Ik hoef echt niet andermans lichaamssappen op mijn bureau!! BAH.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Never-Break het volgende:
[..]
je moest eens weten waar je het ouders het al allemaal gedaan hebben thuis..
Misschien heeft ze wel alle plekken in het huis gehad??quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Never-Break het volgende:
[..]
vanwaar deze verontschuldiging?
Never mindquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Never-Break het volgende:
[..]
vanwaar deze verontschuldiging?
Dat doe ik altijd met mn manderijntjes...Nu dus niet meer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef nexhil het volgende:
[..]
Je bedenkt je nog wel een keer als je je M&M's over je bureau uitstrooit om ze daarna lekker 1 voor 1 op te peuzelen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Devlinsect het volgende:
Vanvond ff wat vloeibare witte zeep op het keyboard van je chef droppen. Kjiken of ie het morgen ook nog zo leuk vindt.
beats doin' the dishes..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel alle plekken in het huis gehad??
Nou, als ik het zo hoor bij dat bedrijf wordt er heel wat anders bij personeelszaken neergelegd, op hun bureau dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Inca het volgende:
Klacht neerleggen bij personeels zaken
het voegt in ieder geval iets toe aan toekomstige ontmoetingen met de desbetreffende manager, en ik ben er bijna zeker van dat het voor veel plezier zal zorgen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
Volgens mij geeft het gewoon een gevoel van macht. Neuqen op het bureau van zijn manager... En dat is nu net waar mannen van houden toch?
Vind het ook wel iets hebben
Omdat ie z'n webcam aan had laten staanquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
waarom vind die manager dat ook zo stoer? is ie blij dat zn bureau eindelijk ontmaagd is? ik zou er niks van moeten hebben. tip: secondelijm + punaises op je bureau
Webcam XP + elke webcam.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef T42 het volgende:
webcam op hangendie op beweging inschakeld
En die kerel zich maar afvragen waarom zijn jaarverlslag aan elkaar plakte..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:54 schreef minkuukel het volgende:
OT.
Heb ik ook een keer gedaan op het bureau van de financieel directeur.![]()
Lekker hoor.![]()
En spannend natuurlijk.![]()
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.
Alleen vrouwen zouden daar zo moeilijk over doen.
Misschien mag die manager de volgende keer meedoenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Mustard_Man het volgende:
Waarom vindt die manager het ook grappig? die werknemer heeft op deze manier duidelijk laten blijken dat hij geen respect voor hem heeft.dat laat je toch niet op je zitten, zeker niet als manager.
Dank voor je begrip!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Ja dus, en dan?
[..]
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |