Hey, da's ook goed nieuws!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:16 schreef Lishe het volgende:
Diaan, fijn dat alles goed ging met Twan. Op naar heel veel ijs.
Vicky, bij jou ook alles goed gegaan zie ik hierboven. Fijn, fijn!
Heel veel drinken en gezonder eten. Dus weg met die chocolademelk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef snoopy het volgende:
Sneeuwwitte badpakken?Moet er niet aan denken
![]()
M@x, ik vind het knap hoor 5,5 kilo. Hoe doe je dat?
Er staat alleen dat 'ouderschapsverlof wordt uitgebreid van 13 naar 26 weken' wat er nu dus precies mee bedoelt wordt, weet ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
...
Trouwens zwangerschapsverlof is toch 16 weken (incl. bevallingsverlof).... Het is zo als je ouderschapsverlof neemt, volledig bij 36 uur, heb je idd recht op 13 weken ouderschapsverlof. Dat is 1/4 jaar. Bij ons krijg je dat ook nog (gedeeltelijk) betaald.
...
Die is afgeschreven. De trommelbevestiging is verbogen waardoor hij aansleept en vast is komen te staan waardoor hij weer was doorgebrand. Dat hij doorgebrand was kon wel verholpen worden maar die scheve trommel dus niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef Lois het volgende:
Is dat niet gevaarlijk zo'n scan? Ach nee anders doen ze het natuurlijk niet. Ik vind het een prachtige foto Vicky, echt heel bijzonder!
Maneki, ik vergeet steeds te vragen: hoe is het met je wasmachine afgelopen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef Sugar het volgende:
Na, als jij een kek bikinietje aandoet, ga ik echt niet naast je lopen, dame. Je kent me nu toch wel, he?![]()
Mocht je nog ergens een hobbezak vinden die je past, dan roep maar even. Ben ik je man.
ik dacht nog 1 week maar kan er naast zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoi Moussy
Spannend saraats! Ik ze nu bezig of is het nog afwachten wanneer?
Dan duurt het dus hooguit nog 3 weken. Echt leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik dacht nog 1 week maar kan er naast zitten
rond de 20ste maar het kan ook vroeger zijn
Kom je nu naar hier evenstar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Dutchie
Zo lekker het hele huis geschrobt gezogen en gedweilt
Nu verveel ik me![]()
Heel zware bottenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef lcicle het volgende:
Weegt hij al 7 kilo?! Zou je op de foto's echt niet zeggen Neuk! Zware botten zeker
Hahaha, die wil ik ook!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef Neuk het volgende:
Burkini heet dat http://www.elsevier.nl/li(...)nr/134872/index.html
[afbeelding]
daar zou ik op het moment nog wel in durven zwemmen
ik loop al vast aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Kom je nu naar hier evenstar?
Hier vanavond visite van het kinderdagverblijf
Waar kan je die kopen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]
Hehehehequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef Neuk het volgende:
[afbeelding]
Ah goeie tip weerquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef Jelief het volgende:
Neuk, bij de zeeman hebben ze shirtjes met de tekst 'rebelious pirate' er op. Iets voor Brent?
Ik heb een hekel aan badpakken en bikini's draag ik al niet meer sinds ... tja sinds wanneer eigenlijk?
Zwemmen is wel leuk. Ikwil nog een nieuw badpak want ik heb nu oude van mijn moeder met van die oma-motiefjes. En we gaan over twee weken een weekendje weg met mijn schoonouders, toch wel prettig als mijn lolo's dan een beetje IN mijn badpak blijven
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:41 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ah goeie tip weerZiet het er leuk uit? Of gaat het shirt over software-piraterij...
Jij met je lolo's![]()
Weekendjes weg met schoonouders naar zwemparadijzen doen wij maar niet. Ik denk dat ze zich helemaal dood schrikken van alle plakplaatjes op onze lijven![]()
Ja maar de blik van de eerste foto past wel heel goed bij de tekst van ht shirtjequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:45 schreef Jelief het volgende:
zo is ie niet leuk:
[afbeelding]
zo wel:
[afbeelding]
hey! das voor het eerst dat ik die term gebruik! gejat uit het bvtopicquote:
Wat niet weet wat niet deert... ze weten wel dat ik er een op mijn rug heb bijv. Mijn shirt kroop eens omhoog. En de ring op mijn vinger hebben ze ook wel eens gezien maar dat ik half blauw ben? Nee dat weten ze nietquote:
* owlet stuurt morgen M. naar de Zeeman om in te slaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef Jelief het volgende:
Neuk, bij de zeeman hebben ze shirtjes met de tekst 'rebelious pirate' er op. Iets voor Brent Ronja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Die van Emma hadden ze hier niet (meer?), maar wel een mooi Pirate Rocker of the Ocean t-shirt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef owlet het volgende:
[quote]Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef Jelief het volgende:
Neuk, bij de zeeman hebben ze shirtjes met de tekst 'rebelious pirate' er op. Iets voor Brent Ronja? Lucie!
Neuk, licht mij eens voor: waarom geen tribal?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Neuk het volgende:Hier ook al besproken alleen anders:
Op zijn 16e verjaardag krijgt ie zijn eerste tattoo van ons cadeau. Het mag geen tribal zijn en de minimale afmeting is 20x20cm![]()
aah emmaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Jelief het volgende:
Emma heeft ook een poes en een popje...
[afbeelding]
* Jelief nu stopt met spammen
Mooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef lcicle het volgende:
Wat ik wel grappig vond was het overeenkomende gevoel wat ik zowel na de bevalling als na het zetten van de tattoo had. Zo'n heel sterk gevoel van: nu kan ik NIET meer terug!
We zijn geen tribalmensenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neuk, licht mij eens voor: waarom geen tribal?
Dat kan ik goed begrijpenquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Jelief het volgende:
Diaan je tikker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow dat had ik zelf nog niet eens gezien... kijk trouwens ook niet zo vaak in die ticker haha.
Make love, not war ☮
Subtielquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Neuk, is je kanon alweer terug geplooid naar ladygun trouwens??
Ze weet van wie het komtquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:14 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Subtielmaar volgens mij kan ze dat wel hebben
![]()
Dat kan niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpenMaar als Brent dat nou wel is?
yups, hij kijkt zelfs niet meer zieligquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Neuk, is je kanon alweer terug geplooid naar ladygun trouwens??
Ik noemde het zelf ook kanon, hoor. En die dingen erboven ook... you know... ( o Y o ) <- Lolo'squote:Op woensdag 7 februari 2007 20:14 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Subtielmaar volgens mij kan ze dat wel hebben
![]()
Moet je niet doen joh, doet zeerquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook een tatoo... Ik heb Ambers naam in het chinees laten zetten en die wil ik graag op mijn enkel..
doet het meer pijn als een bevalling?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, doet zeer
Beagles?! Waar?!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beagles Neuk! Beagles
Hangt er van af wat voor bevalling je had Vicky
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Beagles?! Waar?!Beagles zijn leuk!!
Ik ben ook allergisch voor katten, maar heb er nu wel 2 en bijna geen last van. Je bouwt antistoffen op voor je eigen katten heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Vicky het volgende:
Ik ben opgegroeid met katten, maar helaas Michel is allergisch..
We hebbennu een heel lief parkietjeh
Hè ja, gezellig!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef lcicle het volgende:
Zullen we een tattoo zet/bijkleur meeting houden?![]()
Bar toch. Wat fijn en mooi, maar ook zoooo verdrietig weer!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ komt even de dranken kast leegdrinken...
Heb een hele map vol tekeningen, en verhaaltjes gekregen namens het kinderdagverblijf, waar Thijs een aantal maanden naar toe ging
Zo leuk, zo bijzonder, zo "pijnlijk"
ohjee, dan haal ik de regenhoes maar even..quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:07 schreef lily het volgende:
Jep, hier sneeuwt het nu (zuid-limburg)
gatver ja, ik zapte eergisteren langs zoietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam gisteren al zappend op talpa terecht, waar een rare vent met een hoed op een man zijn mannelijkheid aan het ontleden was
even opgezocht: "Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden, in acht delen van een half uur. De eerste aflevering is maandag 29 januari te zien, de laatste donderdag 8 februari"quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
o is dit elke dag?
ik vond het al zo abrupt afgelopen, dus het gaat vandaag verder
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef lcicle het volgende:
Nee, een gewei is alleen mooi op een rank lijfje
o dus vanavond is de laatste?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:14 schreef lily het volgende:
[..]
even opgezocht: "Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden, in acht delen van een half uur. De eerste aflevering is maandag 29 januari te zien, de laatste donderdag 8 februari"
was in ieder geval supergoor ben ook niet blijven kijken...
Hier is een deel te vinden op youtube.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dus vanavond is de laatste?
ik vond eerlijk gezegd de reakties van het publiek wel heel erg grappig.
vooral bij de heren leek het wel of hun eigen kruis zonder verdoving ontleed werd.
zijn die afleveringen ergens online terug te kijken? ik ben best nieuwsgierig naar de rest van het snijwerk.
Ik wilde het ook al gaan vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef E.T. het volgende:
Mijn wederhelft weet niet wat krokkelen is.. Zal dus wel Westfries zijn voor heel zachtjes sneeuwen
Dat had Kai ook altijd. Wij noemden hem Sauronquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:32 schreef Macka66 het volgende:
Toen Lucie pasgeboren was had ze als koosnaampje Zeeroverhoofdman Boterbloem, want ze had ze altijd haar linkeroog dicht en haar gele badstoffen mutsje zakte er ook steeds over
jaloers is....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef reese.com het volgende:
Kortom, kopje thee en een goede chicklit en op de bank hangen maar.
Hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef Jelief het volgende:
Ik geloof dat Emma het tijd vind voor een broertje
[afbeelding]
en nee nog ff niet dus
haha ook mooi!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat had Kai ook altijd. Wij noemden hem Sauron![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef Neuk het volgende:
[..]
haha ook mooi!
Hier wordt Brent Soppie genoemd omdat hij alles onder spuugt en kwijlt![]()
Oeh ja!quote:
Er ligt een heel raar klein tankstationnetje een paar huizen verder (tussen de huizen in), dat niet meer gebruikt wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Syrina woon jij vlak bij dat tankstation aan de rijksweg?
Ik heb nette laarzen aan. Ook niet echt heel handig. En ik MOET naar buiten zo, want ik heb geen lunch meequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh ja!
Ware het niet dat ik dat dus niet echt zie zitten met mijn blote voetjes!
Zit wel te denken aan iets eerder weg gaan.
Het gaat wel wat beter, al vindt hij het soms nog wel interessant om wat ziel(k)ig te doen haha. Maar vandaag wel een broodje gegeten....en als er sneeuw valt, wil hij nog wel graag even naar buiten met de slee. Hij praat wel een beetje nasaal. Is dat normaal eigenlijk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Neuk het volgende:
Gaat het vandaag al weer een stukje beter met hem?
edit: twan bedoel ik
Kan Kai al autorijden dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef m@x het volgende:Joepie, ik hoef niet met de trein vanmiddag.
kan Kai even naar opa en oma brengen en dan komt hij me met de auto halen
![]()
quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef E.T. het volgende:
Komt volgens mij bij mijn vader vandaan..
Zou dus ook uit de omgeving van Beverwijk kunnen komen (Lois? Karin? bij jullie bekend?)
Ik heb een kachel en warme chocomel en ik hoef er niet uit en ik vind er geen bal aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef p_iglet het volgende:
Hier nu wel sneeuw, en flink ook. BAH ik HAAAAAAAAAAT winter....
Sneeuw is alleen leuk als je dicht bij de kachel kan gaan zitten met warme chocomel en verder de deur niet uit hoeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef dutchie het volgende:
Stelletje zeikerds!
Sneeuw is leuk, fun, lachen, romantisch enzo.
En hier is het nog steeds helemaal groen.
Wel besloten om vanavond thuis te blijven en vanuit huis afspraken te maken.
Ik zag ze laatst bij de Blokker! Weet alleen niet of dat kindermaatjes warenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef snoopy het volgende:
Die nep Uggs zie je hier op de markt wel veel volgens mij. Albert Cuyp enzo.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:35 schreef lily het volgende:
De sneeuw is hier alweer zo goed als weg en de zon schijnt...
*knor*quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:54 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit lekker een broodje frikandel te eten, op de inloop (daar hebben ze ook computers)..
Okay, ik hoef er idd niet op te gamen.... alleen internet/MSN en wat gewone office programma's. Dat valt nog mee....quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net een nieuwe Diaan. Nu heb ik er 1 waar ook op gegamed kan worden en dan ben je snel al 800 euro kwijt, maar alsje hem alleen voor internet nodig hbt dan kan je al voor 450 euro klaar zijn.
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef Saffier het volgende:
De buurman was zo vriendelijk om een stukje op de film te zetten en Tobias mocht van het buurmeisje (4) op haar sleetje, zo lief! Na zo'n 40 minuten kreeg hij toch wel wat koude handjes en zijn we naar binnen gegaan, na een beker warme melk is hij weer gaan slapen, helemaal moegespeeld!
O, had ik al gezegd dat ik dit echt ontzettend leuk vind? Glijden met de auto, sleeen en sneeuwballen gooien naar het buurmeisje en daarna met hete melk of thee op de bank naar buiten kijken, heerlijk! Alleen jammer dat het zo koud is
Ingrid heb je wasco in huis? Kim op schoot nemen of in de kinderstoel zetten en samen kleuren is hier erg leuk. Samen puzzels maken of met de blokken torens bouwen (lees mama bouwen en Tobias omgooien) doet het hier ook erg goed.
zulke plotselinge veranderingen zijn voor jou natuurlijk niet prettigquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zou vandaag met de trein, naar mijn ouders reizen.
Maar de taxi wilde niet meer rijden dus ik kon niet naar het station gebracht worden.
Toen wilde de groepsleiding mij brengen, maar de NS zegt dat het, een kleine kans is dat ik aan zou komen in de stad van mijn ouders.![]()
![]()
Dus nu moet ik een nachtje langer, op de groep blijven.![]()
Zit nog na te stuiteren, van de woedebui en paniek die, deze verandering meebracht...![]()
Rustig ademen..![]()
Godzijdank is hier ook al die zooi weer weg. Onnodig om te zeggen dat ik die zooi haat!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:30 schreef Githa het volgende:
Hier is gewoon maar één zielig, zwart besmeurd hoopje sneeuw over van dat hele mooie witte pak van gister![]()
Ja, dat las ik gisteravond al, ik geloof een overdosis.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anna Nicole Smith is overleden hoor ik net?*zoeken doet*
Die man achter die mannelijke stem is welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Ireth het volgende:
Nee he, ze praat die pokke reclame mee!!!![]()
"i am a giw i am a boy, mooi kado een anderuh taal, schooljaren die daar op volguh, met het grootste gemak een anderuh taal.."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |