Hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef Jelief het volgende:
Ik geloof dat Emma het tijd vind voor een broertje
[afbeelding]
en nee nog ff niet dus
haha ook mooi!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat had Kai ook altijd. Wij noemden hem Sauron![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef Neuk het volgende:
[..]
haha ook mooi!
Hier wordt Brent Soppie genoemd omdat hij alles onder spuugt en kwijlt![]()
Oeh ja!quote:
Er ligt een heel raar klein tankstationnetje een paar huizen verder (tussen de huizen in), dat niet meer gebruikt wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Syrina woon jij vlak bij dat tankstation aan de rijksweg?
Ik heb nette laarzen aan. Ook niet echt heel handig. En ik MOET naar buiten zo, want ik heb geen lunch meequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh ja!
Ware het niet dat ik dat dus niet echt zie zitten met mijn blote voetjes!
Zit wel te denken aan iets eerder weg gaan.
Het gaat wel wat beter, al vindt hij het soms nog wel interessant om wat ziel(k)ig te doen haha. Maar vandaag wel een broodje gegeten....en als er sneeuw valt, wil hij nog wel graag even naar buiten met de slee. Hij praat wel een beetje nasaal. Is dat normaal eigenlijk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Neuk het volgende:
Gaat het vandaag al weer een stukje beter met hem?
edit: twan bedoel ik
Kan Kai al autorijden dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef m@x het volgende:Joepie, ik hoef niet met de trein vanmiddag.
kan Kai even naar opa en oma brengen en dan komt hij me met de auto halen
![]()
quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef E.T. het volgende:
Komt volgens mij bij mijn vader vandaan..
Zou dus ook uit de omgeving van Beverwijk kunnen komen (Lois? Karin? bij jullie bekend?)
Ik heb een kachel en warme chocomel en ik hoef er niet uit en ik vind er geen bal aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef p_iglet het volgende:
Hier nu wel sneeuw, en flink ook. BAH ik HAAAAAAAAAAT winter....
Sneeuw is alleen leuk als je dicht bij de kachel kan gaan zitten met warme chocomel en verder de deur niet uit hoeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef dutchie het volgende:
Stelletje zeikerds!
Sneeuw is leuk, fun, lachen, romantisch enzo.
En hier is het nog steeds helemaal groen.
Wel besloten om vanavond thuis te blijven en vanuit huis afspraken te maken.
Ik zag ze laatst bij de Blokker! Weet alleen niet of dat kindermaatjes warenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef snoopy het volgende:
Die nep Uggs zie je hier op de markt wel veel volgens mij. Albert Cuyp enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |