ohjee, dan haal ik de regenhoes maar even..quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:07 schreef lily het volgende:
Jep, hier sneeuwt het nu (zuid-limburg)
gatver ja, ik zapte eergisteren langs zoietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam gisteren al zappend op talpa terecht, waar een rare vent met een hoed op een man zijn mannelijkheid aan het ontleden was
even opgezocht: "Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden, in acht delen van een half uur. De eerste aflevering is maandag 29 januari te zien, de laatste donderdag 8 februari"quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
o is dit elke dag?
ik vond het al zo abrupt afgelopen, dus het gaat vandaag verder
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef lcicle het volgende:
Nee, een gewei is alleen mooi op een rank lijfje
o dus vanavond is de laatste?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:14 schreef lily het volgende:
[..]
even opgezocht: "Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden, in acht delen van een half uur. De eerste aflevering is maandag 29 januari te zien, de laatste donderdag 8 februari"
was in ieder geval supergoor ben ook niet blijven kijken...
Hier is een deel te vinden op youtube.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dus vanavond is de laatste?
ik vond eerlijk gezegd de reakties van het publiek wel heel erg grappig.
vooral bij de heren leek het wel of hun eigen kruis zonder verdoving ontleed werd.
zijn die afleveringen ergens online terug te kijken? ik ben best nieuwsgierig naar de rest van het snijwerk.
Ik wilde het ook al gaan vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef E.T. het volgende:
Mijn wederhelft weet niet wat krokkelen is.. Zal dus wel Westfries zijn voor heel zachtjes sneeuwen
Dat had Kai ook altijd. Wij noemden hem Sauronquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:32 schreef Macka66 het volgende:
Toen Lucie pasgeboren was had ze als koosnaampje Zeeroverhoofdman Boterbloem, want ze had ze altijd haar linkeroog dicht en haar gele badstoffen mutsje zakte er ook steeds over
jaloers is....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef reese.com het volgende:
Kortom, kopje thee en een goede chicklit en op de bank hangen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |