Hey, da's ook goed nieuws!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:16 schreef Lishe het volgende:
Diaan, fijn dat alles goed ging met Twan. Op naar heel veel ijs.
Vicky, bij jou ook alles goed gegaan zie ik hierboven. Fijn, fijn!
Heel veel drinken en gezonder eten. Dus weg met die chocolademelk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef snoopy het volgende:
Sneeuwwitte badpakken?Moet er niet aan denken
![]()
M@x, ik vind het knap hoor 5,5 kilo. Hoe doe je dat?
Er staat alleen dat 'ouderschapsverlof wordt uitgebreid van 13 naar 26 weken' wat er nu dus precies mee bedoelt wordt, weet ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
...
Trouwens zwangerschapsverlof is toch 16 weken (incl. bevallingsverlof).... Het is zo als je ouderschapsverlof neemt, volledig bij 36 uur, heb je idd recht op 13 weken ouderschapsverlof. Dat is 1/4 jaar. Bij ons krijg je dat ook nog (gedeeltelijk) betaald.
...
Die is afgeschreven. De trommelbevestiging is verbogen waardoor hij aansleept en vast is komen te staan waardoor hij weer was doorgebrand. Dat hij doorgebrand was kon wel verholpen worden maar die scheve trommel dus niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef Lois het volgende:
Is dat niet gevaarlijk zo'n scan? Ach nee anders doen ze het natuurlijk niet. Ik vind het een prachtige foto Vicky, echt heel bijzonder!
Maneki, ik vergeet steeds te vragen: hoe is het met je wasmachine afgelopen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef Sugar het volgende:
Na, als jij een kek bikinietje aandoet, ga ik echt niet naast je lopen, dame. Je kent me nu toch wel, he?![]()
Mocht je nog ergens een hobbezak vinden die je past, dan roep maar even. Ben ik je man.
ik dacht nog 1 week maar kan er naast zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoi Moussy
Spannend saraats! Ik ze nu bezig of is het nog afwachten wanneer?
Dan duurt het dus hooguit nog 3 weken. Echt leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik dacht nog 1 week maar kan er naast zitten
rond de 20ste maar het kan ook vroeger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |