quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:35 schreef lily het volgende:
De sneeuw is hier alweer zo goed als weg en de zon schijnt...
*knor*quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:54 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit lekker een broodje frikandel te eten, op de inloop (daar hebben ze ook computers)..
Okay, ik hoef er idd niet op te gamen.... alleen internet/MSN en wat gewone office programma's. Dat valt nog mee....quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net een nieuwe Diaan. Nu heb ik er 1 waar ook op gegamed kan worden en dan ben je snel al 800 euro kwijt, maar alsje hem alleen voor internet nodig hbt dan kan je al voor 450 euro klaar zijn.
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef Saffier het volgende:
De buurman was zo vriendelijk om een stukje op de film te zetten en Tobias mocht van het buurmeisje (4) op haar sleetje, zo lief! Na zo'n 40 minuten kreeg hij toch wel wat koude handjes en zijn we naar binnen gegaan, na een beker warme melk is hij weer gaan slapen, helemaal moegespeeld!
O, had ik al gezegd dat ik dit echt ontzettend leuk vind? Glijden met de auto, sleeen en sneeuwballen gooien naar het buurmeisje en daarna met hete melk of thee op de bank naar buiten kijken, heerlijk! Alleen jammer dat het zo koud is
Ingrid heb je wasco in huis? Kim op schoot nemen of in de kinderstoel zetten en samen kleuren is hier erg leuk. Samen puzzels maken of met de blokken torens bouwen (lees mama bouwen en Tobias omgooien) doet het hier ook erg goed.
zulke plotselinge veranderingen zijn voor jou natuurlijk niet prettigquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zou vandaag met de trein, naar mijn ouders reizen.
Maar de taxi wilde niet meer rijden dus ik kon niet naar het station gebracht worden.
Toen wilde de groepsleiding mij brengen, maar de NS zegt dat het, een kleine kans is dat ik aan zou komen in de stad van mijn ouders.![]()
![]()
Dus nu moet ik een nachtje langer, op de groep blijven.![]()
Zit nog na te stuiteren, van de woedebui en paniek die, deze verandering meebracht...![]()
Rustig ademen..![]()
Godzijdank is hier ook al die zooi weer weg. Onnodig om te zeggen dat ik die zooi haat!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:30 schreef Githa het volgende:
Hier is gewoon maar één zielig, zwart besmeurd hoopje sneeuw over van dat hele mooie witte pak van gister![]()
Ja, dat las ik gisteravond al, ik geloof een overdosis.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anna Nicole Smith is overleden hoor ik net?*zoeken doet*
Die man achter die mannelijke stem is welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Ireth het volgende:
Nee he, ze praat die pokke reclame mee!!!![]()
"i am a giw i am a boy, mooi kado een anderuh taal, schooljaren die daar op volguh, met het grootste gemak een anderuh taal.."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |