op slot gooien!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
Remlof mijn topic, wat doe je!! 1!!!!!!
Ja wat doe je Remlof ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
:')
en ik kan me hier dus niks van herrinerenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 07:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en ik kan me hier dus niks van herrineren![]()
erewoord?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
serieus ik heb de hele nacht geslapen
anders typte ik dit nu niet![]()
* welkominspace mailbomer zoektquote:Op maandag 12 februari 2007 07:34 schreef Snakey het volgende:
Ga eens mailen ofzo dames.
ssssht! wees stil en geniet mee van de serene rustquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, nu is het al meer dan 24 uur stil hier, wat is er aan de hand?
Eh, ik weet niet wat voor feedback hierop te geven, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:26 schreef Maisnon het volgende:
Snakey je wordt al oud
ik en de rest mag je nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
remlof, lul!
Heb ik eindelijk een fan-topic in: Jajong. sluit je 'm meteen!
Waarom sluit je die andere 20 kansloze naam-topics niet dan? Of mogen die alleen als je op meets komen.
Voorbeeldjes:
Juiced!
Purplerose
Viking84..
Pushygirl
SALA-ADIN!
Liiszle
Beetje kansloos natuurlijk
Nounou?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wees hier grappig
nu heb ik mijn clue van mijn grap niet kunnen vertellen
![]()
een biljarttafelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ok nou even opfrissen.
het is groen en als het in je oog komt ben je dood.
20 jaar terug!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ook toen ik hem voor het eerst hoorde![]()
neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef Snakey het volgende:
Het is nog steeds geen SC hier heren!
donequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef BeeDee het volgende:
Wil een modje het huidige deeltje van het rokershoekje deel 47 ipv 48 maken ? Bvd
dan baggeren ze minderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef murp het volgende:
waarom worden alle ONZ baggeraars mods?
Omdat wij de baggeraars door en door kennenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef murp het volgende:
waarom worden alle ONZ baggeraars mods?
maar gelukkig bagger ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat wij de baggeraars door en door kennenEn iedereen kent ons.
jullie begrijpen hopelijk wel dat ik een grapje maakte met mijn vorige post he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef amvrosios het volgende:
ik wil hier ook posten !!! o uh ,ik heb verder niks te melden hoor :-)
ik ben bang dat ze het niet helemaal snappenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
jullie begrijpen hopelijk wel dat ik een grapje maakte met mijn vorige post he?
bug: ik zie nog baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef remlof het volgende:
kssssst! bagger verwijderd
en nu een goede verklaring !quote:
rot eens op met je kut topics... ga je hond eens vervelen wil je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en nu een goede verklaring !
het was een topic met potentie !
sterf !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef murp het volgende:
[..]
rot eens op met je kut topics... ga je hond eens vervelen wil je?
Gast, ga buiten spelen. Het was bagger. Simpel. Als je dat niet door hebt dan moet je eens stoppen met het gieten van bleekmiddel over je hoofdkussen voordat je gaat slapen. Of beginnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en nu een goede verklaring !
het was een topic met potentie !
ja, ik wou gewoon ontopic iets in het feedback gedeelte typen...quote:
quote:
Reageer anders gewoon gast, dat je me niet mag betekent heus niet dat je zo zielig hoeft te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
remlof, lul!
Heb ik eindelijk een fan-topic in: Jajong. sluit je 'm meteen!
Waarom sluit je die andere 20 kansloze naam-topics niet dan? Of mogen die alleen als je op meets komen.
Voorbeeldjes:
Juiced!
Purplerose
Viking84..
Pushygirl
SALA-ADIN!
Liiszle
Beetje kansloos natuurlijk
Kijk je dan ook even naar de OP van dat topic? Dat verwijst naar een topic van jou waar ondertussen al een vervolg op was,vandaar dat ik hem heb gesloten en doorverwezen. Had ik bij een ieder ander in dat geval ook gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Reageer anders gewoon gast, dat je me niet mag betekent heus niet dat je zo zielig hoeft te doen
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk je dan ook even naar de OP van dat topic? Dat verwijst naar een topic van jou waar ondertussen al een vervolg op was,vandaar dat ik hem heb gesloten en doorverwezen. Had ik bij een ieder ander in dat geval ook gedaan.
Die topics zijn tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.
Omdat er geen directe aanleiding is om ze te sluiten. Als ze echt verzanden in bagger of slowchat en we zien dat (of iemand wijst ons er op door een topic report) gaan ze alsnog dicht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er geen directe aanleiding is om ze te sluiten. Als ze echt verzanden in bagger of slowchat en we zien dat (of iemand wijst ons er op door een topic report) gaan ze alsnog dicht.
juiced is gewoon schizofreenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een naam-topic die door iemand over zichzelf wordt geopent met als OP: "Ja?" is geen bagger? Treu-rig.
'ken je users'quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:57 schreef Jajong het volgende:
[..]Een naam-topic die door iemand over zichzelf wordt geopent met als OP: "Ja?" is geen bagger? Treu-rig.
Link !quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef Kontvocht het volgende:
Ik vind dat topic met jajong en guitarist ofzo veel te ver gaan qua dissen.
Dank je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
deze: Jajong, - we houden em in de gaten
Hahaha a.u.b. man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel loslopen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Don't quit your dayjobquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Pffffffrrrrrt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |