Kijk je dan ook even naar de OP van dat topic? Dat verwijst naar een topic van jou waar ondertussen al een vervolg op was,vandaar dat ik hem heb gesloten en doorverwezen. Had ik bij een ieder ander in dat geval ook gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Reageer anders gewoon gast, dat je me niet mag betekent heus niet dat je zo zielig hoeft te doen
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk je dan ook even naar de OP van dat topic? Dat verwijst naar een topic van jou waar ondertussen al een vervolg op was,vandaar dat ik hem heb gesloten en doorverwezen. Had ik bij een ieder ander in dat geval ook gedaan.
Die topics zijn tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom die andere topics niet gesloten worden, die gaan namelijk écht nergens over.
Omdat er geen directe aanleiding is om ze te sluiten. Als ze echt verzanden in bagger of slowchat en we zien dat (of iemand wijst ons er op door een topic report) gaan ze alsnog dicht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er geen directe aanleiding is om ze te sluiten. Als ze echt verzanden in bagger of slowchat en we zien dat (of iemand wijst ons er op door een topic report) gaan ze alsnog dicht.
juiced is gewoon schizofreenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een naam-topic die door iemand over zichzelf wordt geopent met als OP: "Ja?" is geen bagger? Treu-rig.
'ken je users'quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:57 schreef Jajong het volgende:
[..]Een naam-topic die door iemand over zichzelf wordt geopent met als OP: "Ja?" is geen bagger? Treu-rig.
Link !quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef Kontvocht het volgende:
Ik vind dat topic met jajong en guitarist ofzo veel te ver gaan qua dissen.
Dank je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
deze: Jajong, - we houden em in de gaten
Hahaha a.u.b. man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal wel loslopen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Don't quit your dayjobquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Pffffffrrrrrt.quote:
pwnd by B&H modquote:
ik heb je vraag even doorgespeelt: 1233 S KLASSE rijdende Gijsjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef Tha-CheF het volgende:
Wie zijn die Gijsjes eigenlijk, en waar gaat het daar over?![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb je vraag even doorgespeelt: 1233 S KLASSE rijdende Gijsjes
daarom heb ik het voor je gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
maar daar durf ik niet te posten
Niemand durft dat!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]maar daar durf ik niet te posten
1000 GIJSJES !quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef Tha-CheF het volgende:
Wie zijn die Gijsjes eigenlijk, en waar gaat het daar over?![]()
zag het al in het topicquote:
ik heb er ooit is in gepost....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]maar daar durf ik niet te posten
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Tha-CheF het volgende:
Ik heb er ook gepost
kun je daar zwanger van worden?
Incontinent, toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee.
Alle gijsjes zijn incompetent.
of je leest even terug saraquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef sararaats het volgende:
wie of wat zijn de Gijsjes?
zo, staat die link er nog een keerquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
of je leest even terug sara1000 GIJSJES !
post em maarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
Hey remlof doe m'n topic weer eens open. Ik heb hier namelijk een pracht van een plaatje en het zou zonde zijn als ik daar een nieuw topic voor zou moeten openen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |