rokerhoeksjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:56 schreef Consigliere het volgende:
Kheb zin om lekker zaterdagnacht te baggeren.. Waar ?
:')quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:56 schreef Consigliere het volgende:
Kheb zin om lekker zaterdagnacht te baggeren.. Waar ?
ik zal het eens checkenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:40 schreef Qunix het volgende:
Tyfus bagger van jovink is zeer storend... Onzin wordt steeds meer verbaggert
The Gayness of your anus
jovink!
Gang rape meisje van 14
18 + lesbo
Phatte gun
De morgenstonf heeft goud in de mond
Even uw aandacht
etc...
Bagger topic.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Edit: mijn show-off, wat doe je
jovink!
of hij is gewoon dronkenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Volgens mij is account van jovink gewoon gehacked.
Usernotes van jovinkquote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zullen we screenshots maken en morgen posten![]()
Zou jij posts als dit in het vervolg kunnen laten? Gang rape meisje van 14quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zullen we screenshots maken en morgen posten![]()
Als hij topics zoals hij vanavond heeft gepost niet meer maaktquote:Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou jij posts als dit in het vervolg kunnen laten? Gang rape meisje van 14
Danku.
Dat zou geen reden moeten zijn voor jou om te gaan baggeren. Je weet beter.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als hij topics zoals hij vanavond heeft gepost niet meer maakt![]()
Idd, baggertopics verdienen eigenlijk geen reacties.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou geen reden moeten zijn voor jou om te gaan baggeren. Je weet beter.
Dankje.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, baggertopics verdienen eigenlijk geen reacties.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jawel ze verdienen gepaste reacitesofzo e :5
err psst:quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef boem-dikkie het volgende:
wat weer een dikke baggerdag vandaag
moet ik trouwens een helemaal nieuw logo maken met SiemeN erin, heb al wat ideetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
err psst:psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie een kruisje hier
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
err psst:Plaatje werkt trouwens niet... misschien even op een FOK!-server zetten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
logo staat nu op images.fok.nl - kan iemand even de wiki updaten? ik kom er niet inquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Plaatje werkt trouwens niet... misschien even op een FOK!-server zetten ?![]()
Doe ik wel even.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
logo staat nu op images.fok.nl - kan iemand even de wiki updaten? ik kom er niet in
ja en ik sloot em... geen behoefte aan klb sc hierquote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
KLB SC-topic maar janetje schopt ons toch hierhreen
in onzquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en ik sloot em... geen behoefte aan klb sc hier
kun je hem dan naar klb gooienquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en ik sloot em... geen behoefte aan klb sc hier
Ik zei gister al dat wij daar niet op zaten te wachtenquote:
Je moet hier zijn murp, dit is geen SC. ONZ-09-02-07-meet: Afterparty. 8-)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef murp het volgende:
ben ik nog lief geweest zaterdag? vast wel, ik kan nog typen
check!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet hier zijn murp, dit is geen SC. ONZ-09-02-07-meet: Afterparty. 8-)
Voor de duizendste keer.![]()
Je had in FB KLB moeten zijn. Maar het is geedit.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef Fetai het volgende:
Veldmuis komt gezellig met ziektes smijten in mijn topic, ben ik niet zo van gediend eigenlijk. Zouden jullie deze kwajongen even wat manieren bij kunnen bregen? Paupers met hun verbasterde woorden
Oke bedankt, volgende keer zal ik dat doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je had in FB KLB moeten zijn. Maar het is geedit.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Jajong het volgende:
Wat een kankertopic.
op slot gooien!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
Remlof mijn topic, wat doe je!! 1!!!!!!
Ja wat doe je Remlof ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
:')
en ik kan me hier dus niks van herrinerenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef welkominspace het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 07:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en ik kan me hier dus niks van herrineren![]()
erewoord?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
serieus ik heb de hele nacht geslapen
anders typte ik dit nu niet![]()
* welkominspace mailbomer zoektquote:Op maandag 12 februari 2007 07:34 schreef Snakey het volgende:
Ga eens mailen ofzo dames.
ssssht! wees stil en geniet mee van de serene rustquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, nu is het al meer dan 24 uur stil hier, wat is er aan de hand?
Eh, ik weet niet wat voor feedback hierop te geven, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:26 schreef Maisnon het volgende:
Snakey je wordt al oud
ik en de rest mag je nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
remlof, lul!
Heb ik eindelijk een fan-topic in: Jajong. sluit je 'm meteen!
Waarom sluit je die andere 20 kansloze naam-topics niet dan? Of mogen die alleen als je op meets komen.
Voorbeeldjes:
Juiced!
Purplerose
Viking84..
Pushygirl
SALA-ADIN!
Liiszle
Beetje kansloos natuurlijk
Nounou?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wees hier grappig
nu heb ik mijn clue van mijn grap niet kunnen vertellen
![]()
een biljarttafelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ok nou even opfrissen.
het is groen en als het in je oog komt ben je dood.
20 jaar terug!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ook toen ik hem voor het eerst hoorde![]()
neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef Snakey het volgende:
Het is nog steeds geen SC hier heren!
donequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef BeeDee het volgende:
Wil een modje het huidige deeltje van het rokershoekje deel 47 ipv 48 maken ? Bvd
dan baggeren ze minderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef murp het volgende:
waarom worden alle ONZ baggeraars mods?
Omdat wij de baggeraars door en door kennenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef murp het volgende:
waarom worden alle ONZ baggeraars mods?
maar gelukkig bagger ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat wij de baggeraars door en door kennenEn iedereen kent ons.
jullie begrijpen hopelijk wel dat ik een grapje maakte met mijn vorige post he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef amvrosios het volgende:
ik wil hier ook posten !!! o uh ,ik heb verder niks te melden hoor :-)
ik ben bang dat ze het niet helemaal snappenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
jullie begrijpen hopelijk wel dat ik een grapje maakte met mijn vorige post he?
bug: ik zie nog baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef remlof het volgende:
kssssst! bagger verwijderd
en nu een goede verklaring !quote:
rot eens op met je kut topics... ga je hond eens vervelen wil je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en nu een goede verklaring !
het was een topic met potentie !
sterf !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef murp het volgende:
[..]
rot eens op met je kut topics... ga je hond eens vervelen wil je?
Gast, ga buiten spelen. Het was bagger. Simpel. Als je dat niet door hebt dan moet je eens stoppen met het gieten van bleekmiddel over je hoofdkussen voordat je gaat slapen. Of beginnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en nu een goede verklaring !
het was een topic met potentie !
ja, ik wou gewoon ontopic iets in het feedback gedeelte typen...quote:
quote:
Reageer anders gewoon gast, dat je me niet mag betekent heus niet dat je zo zielig hoeft te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
remlof, lul!
Heb ik eindelijk een fan-topic in: Jajong. sluit je 'm meteen!
Waarom sluit je die andere 20 kansloze naam-topics niet dan? Of mogen die alleen als je op meets komen.
Voorbeeldjes:
Juiced!
Purplerose
Viking84..
Pushygirl
SALA-ADIN!
Liiszle
Beetje kansloos natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |