quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat die bol z'n zak was en dat ie balkanker had ofzo, maar hij staat op z'n kop!
Hmm, nu is in ieder geval duidelijk waar het hoofd zit...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Zrtlrnc het volgende:
Nog een variatie op het onderwerp uit de OP
[afbeelding]
Spannend hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ok genoeg gepist, nu gaan we koken met een stijve
Paint komt eraan!
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat die bol z'n zak was en dat ie balkanker had ofzo, maar hij staat op z'n kop!
Murp!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:45 schreef murp het volgende:
met een stijfe blijft ie zitten
[afbeelding]
ik zie hem gewoonquote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Murp!(waar is je spacende icon heen!
)
http://i18.tinypic.com/2nut85v.gifquote:Op zondag 11 februari 2007 22:58 schreef oor het volgende:
ik zie hem ook niet hoor
Thank god... Toch geen nieuwe pc nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:58 schreef oor het volgende:
ik zie hem ook niet hoor
Stuk verbeterd ook dankzij jouw nuttige bijdrage...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Jajong het volgende:
Wat een kankertopic.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Als je iets verder had gelezen in plaats van meteen op het reageer knopje te raggen had je gelezen dat Murp het hier live heeft opgelost...quote:
hee, zieligkutjong, anders rot je een eend opquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Jajong het volgende:
Wat een kankertopic.
yeahquote:Op zondag 11 februari 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je iets verder had gelezen in plaats van meteen op het reageer knopje te raggen had je gelezen dat Murp het hier live heeft opgelost...
ik zag 't idd nadat ik postte..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je iets verder had gelezen in plaats van meteen op het reageer knopje te raggen had je gelezen dat Murp het hier live heeft opgelost...
*Bedenkt, *ligt in een deuk. "quote:Op zondag 11 februari 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
*bedenk hier zelf hoe mijn hendig sjieke paint van iemand die midget golf speelt met een stijve eruit ziet*
![]()
*gooit muis door kamer en gaat slapen ofzo*
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef DorentuZ het volgende:
voetbal stijve piem0lbal:
[afbeelding]
m'n paint skills
Ik vergeef jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef DorentuZ het volgende:
oh, vergeef me voor mijn niet zo masterlijke paint-skills, Zrtlrnc
nee, niet zolang jij geen foto's post.quote:
nieuwe msn avaquote:
ik had al gestemd, morgen ff vanaf het school ip.quote:
heldquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef isama het volgende:
[..]
ik had al gestemd, morgen ff vanaf het school ip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |