Fittiequote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Koenz0r het volgende:
niet haten bradda, of je krijgt fissa met mij
Tis, Ênske. Jij barbaar...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Hijacking het volgende:
E dubbel D
is enschede je weet toch
edit zie nu dat er niet eens een dubbel d in zit wtf ...![]()
Bimre, dat klinkt als een klein, knus dorpje ergens in Friesland of Groningen, waar iedereen iedereen kent en het woord drugs niet bestaat. Ik zie mooie, witte huizen, groene weiden erachter, een schaapje, een koetje... Slim van ze.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Swa, check deze shizzle dang.
Ik represent L-t0wn, je weet Lelystad G!
Het is trouwens Damsco en niet Damsko, verzuurde kowloanalfabeten.
Agga = Den Haag
Roffa = Rotterdam
Ally = Almere
Nijmegen = Nimma
Bijlmer = Bimre
Peace out, niggaz!
Ervaring leert dat hoe kleiner het dorpje, hoemeer alcohol en drugs er geconsumeerd worden onder de jongeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Bimre, dat klinkt als een klein, knus dorpje ergens in Friesland of Groningen, waar iedereen iedereen kent en het woord drugs niet bestaat. Ik zie mooie, witte huizen, groene weiden erachter, een schaapje, een koetje... Slim van ze.
Doen, aanrader.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Beach het volgende:
jezus wat slecht![]()
ik hoop serieus dat rottepeer&co snel worden afgevoerd naar een heropvoedingskamp
Ook de Helmerhoek ligt in Enschede, vernegert wordt dat '' Helmerhood ''quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Hijacking het volgende:
In enschede ligt zo'n buurt genaamd wesselerbrink en veel mensen noemen het wesselerbronx
Helmonders zijn kattenmeppers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:18 schreef PumpingsoaB het volgende:
Catstown (Helmond)
Vraag me niet waar deze op slaan maar het is wel zo
hihiquote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Of Leiderdopequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef Jeff89 het volgende:
L Doop of L dopa.. (Leiderdorp)..
Leiden is gewoon Leieh..
Helmond, dat is pas een pauperdorp. Ik zat een keer 's avonds in de trein in Eindhoven. Komen er een hele berg van die peuper de coupé binnen met allerlei leuke leuzen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |