Prima:quote:
Zwaktebod, mis je Harrie en Rock voor de bijval?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
Wel schattig dat Peppi en Kokkie elkaar weer zo gezellig bijvallen.
De gemiddelde PO programma's uit eigen productie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima:
Define "gemiddelde PO programma"
Nergens voor nodig zolang jullie nergens serieus op ingaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zwaktebod, mis je Harrie en Rock voor de bijval?
"Boer zoekt muts"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Define "gemiddelde PO programma"
Nou, noem ze eens. Jij wilt dat ik 5 concrete programma's noem en zelf blijf je haken op "gemiddelde PO programma;s uit eigen productie".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De gemiddelde PO programma's uit eigen productie.
Goh, jij kent Doek dus ook...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zometeen komen de huilsmilies.
Ja, veel beter dan al die kabinetten met de vvd erin ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
neuh al die achterlijke christenen erin spreken me niet zo aan. Maar het is beter dan de andere balkenende kabinetten tot nu toe. Als ze Wijffels als premier weten te strikken wil ik het een goede kans geven maar anders niet.
Hear hear, weer een zwaktebod.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig zolang jullie nergens serieus op ingaan.
Schattig om te zien hoe je uit de lijst van personen die het op enige regelmatige wijze niet met je eens zijn een paar namen kiest om over te zeiken. Ook wanneer dat totaal offtopic is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zwaktebod, mis je Harrie en Rock voor de bijval?
Leuke draai,quote:
Nee noem jij eerst maar eens een paar private eigen producties van bovengemiddelde kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, noem ze eens. Jij wilt dat ik 5 concrete programma's noem en zelf blijf je haken op "gemiddelde PO programma;s uit eigen productie".
Ik noemde je naam, omdat je werkelijk nooit inhoudelijk in een discussie gaat buiten SC.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Schattig om te zien hoe je uit de lijst van personen die het op enige regelmatige wijze niet met je eens zijn een paar namen kiest om over te zeiken. Ook wanneer dat totaal offtopic is.
Terwijl ik het inhoudelijk regelmatig met je eens bent.
Misschien heb je een punt. Ik beheers alleen dequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Leuke draai,
maar nee, ook jij bent een koning van de![]()
Doek vroeg het eerst!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hear hear, weer een zwaktebod.
Goed, dit is een impasse. Je wilt dat ik 5 concrete namen noem tegenover een vage omschrijving jouwerzijds. Discussie is daarmee gesloten. Ik ga niet verder praten met een kind dat overal "waarom?" op vraagt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee noem jij eerst maar eens een paar private eigen producties van bovengemiddelde kwaliteit.
Maar ach nergens concreet op ingaan was ik al een tijdje van je gewend.
Ik heb net een rij gemiddelde PO-producties gegeven. Vind jij dat goede programma's?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef du_ke het volgende:
Nee noem jij eerst maar eens een paar private eigen producties van bovengemiddelde kwaliteit.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Misschien heb je een punt. Ik beheers alleen denog niet zo goed als Doekje.
Wat een slap gelul. Dat heb je ook maar ergens gelezen. Daarnaast is het natuurlijk ook een enorm kul-argument om m'n naam te noemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik noemde je naam, omdat je werkelijk nooit inhoudelijk in een discussie gaat buiten SC.
Meidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goed, dit is een impasse. Je wilt dat ik 5 concrete namen noem tegenover een vage omschrijving jouwerzijds. Discussie is daarmee gesloten. Ik ga niet verder praten met een kind dat overal "waarom?" op vraagt.
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/domestic/#5170227quote:Peijs wil deal met België over wegenvignet
Minister Peijs wil het met België op een akkoordje gooien zodat Nederlandse automobilisten geen wegenvignet hoeven te kopen. In ruil daarvoor hoeven Belgen niet de portemonnee te trekken voor de toekomstige kilometerheffing in Nederland. Peijs wil haar ambtgenoot Renaat Landuyt nog deze maand porren voor het idee. Het Belgische wegenvignet gaat volgens plan volgend jaar in. Nederland gaat zoals het er nu naar uitziet in 2012 een kilometerheffing invoeren.
Eigenlijk vindt Peijs dat Europa, met Brussel als hoofdstad, het Belgische wegenvignet niet mag accepteren.
In dat laatste heb je gelijk. Ik was daar niet nauwgezet in. Komt ook door al die nieuwe namen he. Waarom hebben jullie die allemaal veranderd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Dat heb je ook maar ergens gelezen. Daarnaast is het natuurlijk ook een enorm kul-argument om m'n naam te noemen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
MeidPrima hoor als je het inhoudelijk weer niet aankunt ga je huilen, dat mag
.
Enkele maar b.v. ook klokhuis, sesamstraat, de wereld draait door, spuiten en slikken, je zal het maar hebben, de Lama's, diverse cultureleprogramma's, Zembla, Nova en tegenlicht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb net een rij gemiddelde PO-producties gegeven. Vind jij dat goede programma's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |