abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 12:36:46 #121
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_46454181
morgen demo toch?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 19 februari 2007 @ 12:46:24 #122
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46454428
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
morgen demo toch?
Zie paar posts terug.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46454565
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:

[..]

welleens geprobeerd over het netwerk? zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
.
pi_46454594
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:54:56 #125
166818 restafval
no soup for you
pi_46454609
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
BIG IDD
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  maandag 19 februari 2007 @ 12:55:51 #126
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_46454637
tvp
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_46454745
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef restafval het volgende:

[..]

BIG IDD
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
pi_46454851
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
  maandag 19 februari 2007 @ 13:05:11 #129
166818 restafval
no soup for you
pi_46454856
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor ) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:

[..]

7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46457199
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:

[..]

wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Precies. Het leek wel of ie elke tank apart moest inladen, terwijl er echt niet zo heel veel verschillende units zijn.
pi_46457207
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:

[..]

7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:26:18 #132
166818 restafval
no soup for you
pi_46458876
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
zelfde hier.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46459854
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:

[..]

wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor ) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
[..]

heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
zero hour heb ik het over, alleen generals heb ik nooit geprobeerd
pi_46460696
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
pi_46461439
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwen is wel enorm gay hoor
pi_46468566
Denk niet dat de engine van Generals of Zero Hour nog te vergelijken is met die van Tiberium Wars.

Je kunt hiervoor beter kijken naar de engine achter Battle for Middle-Earth 2, aangezien Tiberium Wars van een verbeterde versie van deze engine gebruik maakt. De engine achter BFME2 vind ik prima, gaat ook erg goed om met veel units tegelijk op het scherm. Alleen dat uitzoomen .. dat blijft kut .. Hoop dat ze dat fixen in TW.
pi_46468980
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwen is wel enorm gay hoor
Het ligt inderdaad aan het aantal units en gebouwen dat de tegenstander en ook jij bouwt. Hoe meer, hoe trager het spel wordt. Want bij mij is het spel in het begin wel snel.
pi_46474799
Goede nieuws van die demo, laat ik nu precies komende woensdag een vrije dag hebben. Nou die vrije dag kom ik wel door!
Is er al bekend wat de systeemeisen ongeveer zijn?Op mijn Athlon Xp 2000+ met 768 MB zal het wel moeilijk worden denk ik. Maar we hebben hier ook nog een Intel 3 Ghz met 1 GB daar moet die toch wel goed op draaien hoop ik.
pi_46475522
morgen de demo
  Redactie Games maandag 19 februari 2007 @ 22:44:52 #140
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46475629
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46475957
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
morgen de demo
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas . Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week .
pi_46476167
Ik kan niet wachten
pi_46476561
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas . Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week .
ik denk dat het wel aardig snel verspreid zou worden via torrents en usenet
  maandag 19 februari 2007 @ 23:27:29 #144
101852 kokos
mividaloca
pi_46477241
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
Viva los Vatos Locos
  maandag 19 februari 2007 @ 23:49:45 #145
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46477910
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:22:59 #146
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46481476
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Ben hem aan het downloaden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46481668
leuke frame rate af en toe
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:52:30 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46481682
Ziet er toch wel leuk uit eigenlijk
Hopelijk dat de tussen stukjes niet zo stom zijn geacteerd als bij Red Alert...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46481875
juist wel. overacting tot en met
pi_46482618
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
juist wel. overacting tot en met
Niet zo heel erg hoor. Red Alert 1 was geniaal qua acteren. Maar bij Red Alert 2 was het meer een comedy Vet vaag. Dit ziet er wel weer wat stoerder en professioneler uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')