Zie paar posts terug.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
morgen demo toch?
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
BIG IDDquote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.quote:
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
Precies. Het leek wel of ie elke tank apart moest inladen, terwijl er echt niet zo heel veel verschillende units zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
zelfde hier.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
zero hour heb ik het over, alleen generals heb ik nooit geprobeerdquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
![]()
![]()
[..]
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
Het ligt inderdaad aan het aantal units en gebouwen dat de tegenstander en ook jij bouwt. Hoe meer, hoe trager het spel wordt. Want bij mij is het spel in het begin wel snel.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenis wel enorm gay hoor
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pasquote:
ik denk dat het wel aardig snel verspreid zou worden via torrents en usenetquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas. Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week
.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
Ben hem aan het downloadenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Niet zo heel erg hoor. Red Alert 1 was geniaal qua acteren. Maar bij Red Alert 2 was het meer een comedyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
juist wel. overacting tot en met
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |