quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Vista zuigt en moet verboden worden.
Dus als het aan jou ligt gaan we weer terug naar de command prompt?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
dus jij draait linux op jou pc, in console mode welteverstaan?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
Ik een tanjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik stuurde er met Red Alert nog wel eens een hond op af. Had ik een hondje met betere armour of attack.
quote:Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo
The genre defining series is back
Electronic Arts has announced that a demo for Command & Conquer 3 Tiberium Wars, the next installment of this legendary series developed by EALA for PC and Xbox 360, will be released on February 20th. The game features a single player campaign that rewards you for your gameplay style, native voice-over IP, integrated clan support and new spectator modes. Joe Kucan, the original actor who portrayed the character Kane in Command & Conquer (C&C) games over the last decade, is reprising once again his role as the megalomaniacal leader of the Brotherhood of Nod. Command & Conquer 3 Tiberium Wars will hit the store shelves on March 30th.
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef restafval het volgende:
alles wat van EAgames komt moet verboden worden.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
ik heb niets tegen westwood... kijk alleen c&c generals van EAgames. wat een kut game. zelfs met dualcore is dat spel aan het schokken als er veel tanks in beeld zijn. die gasten die dat spel maakten hebben alles een texture gegeven, onderkant van een steen, de binnenkant van een boom. verder alles wat je nooit ziet. toen kwam c&c generals Zero speed uit. zonder scheppen alweer en zonder tiberium of iets anders om te harvesten. een aantal pakjes op een platvormquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef FlyingFox het volgende:
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!
idd, EA rekenen op hardware welke simplel gezegt over 10jaar beschikbaar is. (tegen de tijd dat hun game voor 3euro op de rommelmarkt te verkrijgen is)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef pberends het volgende:
EA Games zuigt aars inderdaad, dat weet iedereen, behalve gaylord-fanboys.
Met trage framerates gaat hetzelfde vrees ik voor C&C3 gelden. Als je die filmpjes bekijkt zie je duidelijk een vertraging in de framerate wanneer er veel units in beeld zijn. En dat terwijl het promofilmpjes zijn, worden die promofilmpjes dan niet met de nieuwste hardware gemaakt
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
welleens geprobeerd over het netwerk?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
over netwerk spelen doe ik niet aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
idd, dat lukt ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
over netwerk spelen doe ik niet aan
Zie paar posts terug.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
morgen demo toch?
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
BIG IDDquote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.quote:
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
Precies. Het leek wel of ie elke tank apart moest inladen, terwijl er echt niet zo heel veel verschillende units zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
zelfde hier.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
zero hour heb ik het over, alleen generals heb ik nooit geprobeerdquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
![]()
![]()
[..]
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
Het ligt inderdaad aan het aantal units en gebouwen dat de tegenstander en ook jij bouwt. Hoe meer, hoe trager het spel wordt. Want bij mij is het spel in het begin wel snel.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenis wel enorm gay hoor
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pasquote:
ik denk dat het wel aardig snel verspreid zou worden via torrents en usenetquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas. Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week
.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
Ben hem aan het downloadenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Niet zo heel erg hoor. Red Alert 1 was geniaal qua acteren. Maar bij Red Alert 2 was het meer een comedyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
juist wel. overacting tot en met
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |