abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 19:29:03 #51
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46016802
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Napalm het volgende:
Buiten meer politie op straat (wat ze al 20 jaar roepen) zie ik veel onzin, dure en/of onhaalbare zaken.
Had je anders verwacht?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:30:10 #52
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_46016848
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Visitor1982 het volgende:
Oh, ik hoop dat er op een dag nog eens een meerderheid voor D66, GroenLinks en de VVD zal zijn... Dan pas zal alles beter worden! Meer keuzevrijheid voor iedereen, een goed milieubeleid en een degelijk financieelbeleid. I wish, I wish...
Het wordt pas beter op de dag dat mensen beseffen dat zij helemaal geen overheid nodig hebben en ook niet langer bereid zijn om zich door de overheid te laten onderdrukken.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:30:58 #53
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_46016883
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef Reya het volgende:

[..]

Had je anders verwacht?
Ik zie een vrij forse ommezwaai in het kabinetsbeleid. Dat lijkt me vrij stom daar het nu toch duidelijk wordt dat van de huidige koers veel vruchten van te plukken vallen. Het CDA laat z`n oren blijkbaar hangen naar de twee kleine paritjtjes. Slap. Stom.

Blijkbaar is niet alleen Wouter een Windvaan.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_46016966
Ik mis nog steeds iets over het filebeleid. Als je toch eens nadenkt hoeveel geld er dagelijks wordt weggegooid doordat miljoenen mensen in de file staan rondom de grote steden... En als je dan ook nog eens bedenkt dat filerijden de meest milieu-onvriendelijke manier van autorijden is, snap ik niet waarom ze daar nu niet eens een keer een oplossing voor gaan bedenken. En kom nu niet aanzetten met rekeningrijden, want dat is alleen maar weer autootjepesten. Gewoon revolutionaire nieuwe aanpak van het wegennet!
Maak nie regtig saak nie
pi_46017055
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mis nog steeds iets over het filebeleid. Als je toch eens nadenkt hoeveel geld er dagelijks wordt weggegooid doordat miljoenen mensen in de file staan rondom de grote steden... En als je dan ook nog eens bedenkt dat filerijden de meest milieu-onvriendelijke manier van autorijden is, snap ik niet waarom ze daar nu niet eens een keer een oplossing voor gaan bedenken. En kom nu niet aanzetten met rekeningrijden, want dat is alleen maar weer autootjepesten. Gewoon revolutionaire nieuwe aanpak van het wegennet!
Haha was er maar een simpele werkende oplossing voor het fileprobleem. Daar zouden ze overal ter wereld een moord voor doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:37:53 #56
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_46017105
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Uit de volkskrant

Zo. Iedereen tevreden?
Waar blijven die zure koppen van Marijnissen en Halsema? Die hebben toch altijd wat te zeiken?
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_46017160
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Waar blijven die zure koppen van Marijnissen en Halsema? Die hebben toch altijd wat te zeiken?

Dat kan idd geen 24 uur goed gaan. Wie zitten er vanavond bij P & W?
pi_46017191
[offtopic]
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het wordt pas beter op de dag dat mensen beseffen dat zij helemaal geen overheid nodig hebben en ook niet langer bereid zijn om zich door de overheid te laten onderdrukken.
Waarom zijn die zogenaamde libertarische sites (zoals uit je sig) altijd zo sneu .

Als je wilt dat men je serieus neemt waarom dan dwepen met types als Richel en Labohm er moeten toch ook mensen zijn in het libertaire kamp die daadwerkelijk kennis hebben over de onderwerpen waar men over schrijft?
pi_46017228
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik zie een vrij forse ommezwaai in het kabinetsbeleid. Dat lijkt me vrij stom daar het nu toch duidelijk wordt dat van de huidige koers veel vruchten van te plukken vallen. Het CDA laat z`n oren blijkbaar hangen naar de twee kleine paritjtjes. Slap. Stom.

Blijkbaar is niet alleen Wouter een Windvaan.
Ook het CDA wil dolgraag regeren en zal er veel voor doen om in het pluche te mogen blijven.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:41:50 #60
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_46017262
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Dat kan idd geen 24 uur goed gaan. Wie zitten er vanavond bij P & W?
Ook dat nog.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_46017345
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ook dat nog.
Ik zie net dat Jan er vrijdag al zat. Even terugkijken wat hij nu weer liep te kwalmen.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:44:25 #62
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46017359
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:10 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Hier staat het uitgelekte akkoord. Zo te zien komt het bij de ChristenUnie vandaan.

/schaamteloze plug
Leuk. Nu beginnen ze eindelijk een keer te lekken. Ik begon al bang te worden.

Snel scannend viel me opeens op dat er gemeld wordt dat Nederlands als officiële taal wordt vastgelegd in de Grondwet. Dat is een ChristenUnie-puntje, Eimert van Middelkoop heeft dat al eens eerder geprobeerd, overigens samen met het CDA. Dat kwam toen niet door de Tweede Kamer.
pi_46017476
Bijstand pas vanaf 27 jaar. Lijkt me een prima punt.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:51:19 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46017646
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Uit de volkskrant

Zo. Iedereen tevreden?
Mwah. Met een akkoord tussen zulke diverse partijen zal nooit iedereen helemaal tevreden zijn denk ik.
Voor wat betreft gezin en kind vind ik het wel goed, met meer individuele keuzevrijheid. Verder vind ik het een onduidelijk compromisgeval, zonder richting of filosofie.

Wat ik wel erg vind is dat weer een (effectieve) lastenverzwaring is, ondanks dat het tegendeel beweert wordt. Meer overheid, meer regels.

En alle pijnpuntjes zijn naar elkaar toe weggestreken. HRA blijft, asielzoekers ook. Dat is fijn voor de partijleiders ten opzichte van hun achterban, maar uiteindelijk niet goed voor het land. Maar dat is pas op de lange, lange termijn en doet de leiders nu geen pijn.
The End Times are wild
pi_46017937
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha was er maar een simpele werkende oplossing voor het fileprobleem. Daar zouden ze overal ter wereld een moord voor doen.
En aangezien iedereen in de politiek zo ook reageert, gebeurt er nooit wat.

Wegen erbij bouwen is niet milieuvriendelijk wordt dan gezegd, maar als je ziet hoeveel liter benzine er verspild wordt door in de file te staan... Er zijn tal van oplossingen voor files, alleen zijn ze allemaal een beetje te modern.
Maak nie regtig saak nie
pi_46017969
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef freako het volgende:

[..]

Leuk. Nu beginnen ze eindelijk een keer te lekken. Ik begon al bang te worden.

Snel scannend viel me opeens op dat er gemeld wordt dat Nederlands als officiële taal wordt vastgelegd in de Grondwet. Dat is een ChristenUnie-puntje, Eimert van Middelkoop heeft dat al eens eerder geprobeerd, overigens samen met het CDA. Dat kwam toen niet door de Tweede Kamer.
Kwam toen niet door de Tweede Kamer??!? Hoe kan je daar nou ooit tegen stemmen?
Maak nie regtig saak nie
pi_46018630
Hoe zit het nou met de winkelsluitingswet?
Ik wens zondagsrust!!!!
Heeft de CU dat punt nou binnengehaald of niet.
Ik wil niet langer geconfronteerd worden met al die wanhopige mensen die met grimmige blik in de ogen in ganzepas door de Grote Houtstraat dolen op zondag.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_46018980
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoe zit het nou met de winkelsluitingswet?
Ik wens zondagsrust!!!!
Heeft de CU dat punt nou binnengehaald of niet.
Ik wil niet langer geconfronteerd worden met al die wanhopige mensen die met grimmige blik in de ogen in ganzepas door de Grote Houtstraat dolen op zondag.
Als je zondagsrust wilt dan kun je dat gewoon krijgen, als anderen die dag willen winkelen dan kan dat ook
pi_46019017
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Misschien laten ze zich imponeren door die nare Friese fundamentalisten
pi_46019108
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als je zondagsrust wilt dan kun je dat gewoon krijgen, als anderen die dag willen winkelen dan kan dat ook
Nou nee ik heb er last van.
Als de CU dat punt niet binnenhaalt dan kunnen ze de C van de U wat mij betreft schrappen!
  maandag 5 februari 2007 @ 20:28:10 #71
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46019160
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Omdat Fries de 2e officiele taal is?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46019273
En voor de rest gaan we gewoon weer vrolijk potverteren.
We verhogen alles wat leuk is en gaan weer meer asielzoekers in jurken subsidieren.
Want die zijn zielig, dat horen we dagelijks bij het NOS hoernaal.
Geen economische paragraaf, niets over werkgelegenheid, geen actie om het onderwijs te verbeteren wat zo langzamerhand verloederd is.
We gaan weer lekker op de lauweren rusten en gaan geld investeren in arme wijken, arme mensen, WAOers enz.
Wat een K*t kabinet.
pi_46019329
Het was alleen het regeerakoord vanaf blz. 26...
pi_46019392
Een minister van integratie. Hahahahahaha
Alsof je een kat kan leren blaffen.
pi_46019395
3 maanden maatschappelijke stage (pagina 5, punt 12), is dat gewoon snuffelstages zoals die er al zijn in oa het vmbo en mbo, of is dat een ander woord voor sociale dienstplicht? Met stage is niks mis, zolang het maar in het gebied gebeurd waarin je opgeleid wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')