dat is omdat ze ronduit zit te liegen en schijtmisselijkmakend is. En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub onderbreekt Amanda al 2 keer, in haar afscheidswoordje.
Hulde !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef My_ het volgende:
Baar heeft het over drank en kapot gaan, en Huub schenkt bij!![]()
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef kijhart het volgende:
we kunnen ook heel dat huis bestormen hahahahahaha
Geen nood, de tattoo is nog niet af en moet nog op sommige plekken ingevult worden en daar op die plekken staan die namen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef worker het volgende:
[..]
Dat méén je niet. Samen met die tribal tattoo?
Als de tijd op is moet Huub vertrekkenquote:
Over de tijd dat er veel streamers af gaan hakenquote:
BIG Time, Fuck upquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Klok tikt op het scherm .. 4 minuut oidquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe lang heeft Huub nog?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Over de tijd dat er veel streamers af gaan haken
ik ga ook 24 uur aanvragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Kun je dat niet beter tegen figuren als Natasia en Brian zeggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef teamlead het volgende:
pff.. komop huub.., don't overstay your welcome
Ik ga met je mee, bij deze vraag ook ik m'n 24 uur aan !quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemen
die zouden dat niet snappen vrees ik.,....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter tegen figuren als Natasia en Brian zeggen?
wat een origineel ideequote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef nlboy het volgende:
Laten we allemaal morgen een brief sturen naar DGK...bestemd voor Huub (als protest).
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Dat dramaaueen zeikstemmetje van vals kutloeder Natasia.
God wat hááááááát ik dat kutklotewijf.![]()
Kan het niet uitstaan dat ze me zo weet te raken met haar bestaan.
het is maar tv, zeg ik de hele tijd tegen mezelf, maar het helpt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Dat dramaaueen zeikstemmetje van vals kutloeder Natasia.
God wat hááááááát ik dat kutklotewijf.![]()
Kan het niet uitstaan dat ze me zo weet te raken met haar bestaan.
quote:
ik kan het niet zo goed zien, maar dat NL zegt hij heeft me geschopt is BS want het was de andere kantquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.
En ik kom niet verder dan een schop tegen de stoel.
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.
En ik kom niet verder dan een schop tegen de stoel.
Waarom denk je dat ze die trut gisteren blond hebben geverft.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is omdat ze ronduit zit te liegen en schijtmisselijkmakend is. En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemen
HEAR HEAR!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
Nog een minuutje of vijf en de boel kan hier permanent op zwart
It hurts ....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
Heel mooi gesproken iddquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef raggende_annie het volgende:
super slotwoord: de gouden kooi was het beste wat mij kon overkomen en ik was het beste dat de gouden kooi kon overkomen
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha morge Illona eruit
Syl moet er ook uit en dan gewoon dat huis in de fik steken![]()
eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
welkomquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En het merendeel van jullie kneuzen post hier morgen weer....
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
het is maar tv, zeg ik de hele tijd tegen mezelf, maar het helpt niet.![]()
![]()
maar na 5x vind ik het ook wel weer vaak genoeg vermeldquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef raggende_annie het volgende:
super slotwoord: de gouden kooi was het beste wat mij kon overkomen en ik was het beste dat de gouden kooi kon overkomen
En hij heeft gelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef My_ het volgende:
"De Gouden Kooi is het beste wat mij is overkomen en ik ben het beste wat De Gouden Kooi is overkomen."
Aldus Huub
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.![]()
Hoe zit je in je cyclus?
Dan kan de regie het stukje dat 'r het best opstaat gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar na 5x vind ik het ook wel weer vaak genoeg vermeld
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.![]()
Hoe zit je in je cyclus?
Wellicht is het je nog niet opgevallen, maar Huub is morgen niet meer in DGK.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef nlboy het volgende:
Laten we allemaal morgen een brief sturen naar DGK...bestemd voor Huub (als protest).
neuquote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef tipsch het volgende:
nog even nazitten en dan is het tabee GDKee - zijn er nog andere leuke dingen te zien hier op fok!?
wat wat wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Haha, nog even een bommetje tegen Natasia om haar te fucken.
Contactpersonen klinkt trouwens aardig dubieus.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
Nog even een laatste bommetje bij Natasia!!!!!
Huub, je bent de beste!!!
gaat over de ex van natasia geloof ikquote:
Love you to sukkelquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Kut Huub !! Ik zal je als enige RL-soapie echt gaan missen![]()
Joh je meent het.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wellicht is het je nog niet opgevallen, maar Huub is morgen niet meer in DGK.
Dat de ex van Natasia een hele gevaarlijke vent is. En dat hij dat via hun gezamelijke contactpersoon heeft gehoord.quote:
Dacht het toch niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En het merendeel van jullie kneuzen post hier morgen weer....
Natasia was de hoer van de onderwereld.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia heeft een heleboel te verbergen zo te horen ....
Het witte huis staat ook al lange tijd overeindquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Meneermax het volgende:
Naja, tot zover dus de gouden kooi. De vraag is, wat nu? Wordt het geen tijd voor een 3e golfoorlog ofzo? Iets anders wat een beetje sensationeel is?
quote:
Dacht het welquote:
Zeker sextapes van Endstraquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
Geweldig, Enstra tapes en Natasia?
of het interesseert hem geen rukquote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
Huub heeft duidelijk niet door hoe ontzettend ranzig en vals NS+Brian over hem hebben lopen lullen.
Oh, ik hoop op een dikke rel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat de ex van Natasia een hele gevaarlijke vent is. En dat hij dat via hun gezamelijke contactpersoon heeft gehoord.
Natasia is iig rete nieuwsgierig.
Maar toch niet interessant genoeg om de streams aan te houden.
Life on Mars wacht op me!
Komt ie morgen te weten hierquote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
Huub heeft duidelijk niet door hoe ontzettend ranzig en vals NS+Brian over hem hebben lopen lullen.
Dat denk ik dus ook. Het boeit hem niet of hij vindt het een dijenkletser.quote:
Iets in de trant van, vandaag heb ik gehoord dat je ex heel gevaarlijk is en je moet weten dat ik van je hou, nou doei, ik hou wel van je, ik heb niets tegen je, begrijp je ik hou van je Natasia, hooiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand precies quoten wat Huub zei tegen Narcistacia
moet je daar alcohol voor achter de kiezen hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
Huub tegen Natasia: "Ik hou van je, dat meen ik echt."
Hoeveel wodka heeft die gast alweer achter z'n kiezen eigenlijk?![]()
Natasia die word gek deze week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Natasia was de hoer van de onderwereld.
hij heeft volgens mij nix gedronken , ik wel dus, trustennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Bezopen gaat ie exit.....prachtig
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
Mensen, het was een waar genoegen
hij ziet het geheel gewoon als spel. in een spel gelden bepaalde regels en zolang je je daaraan houdt doe je niks verkeerd. het spel is voor huub afgelopen daarom kan hij z'n tegenstanders gewoon zo achterlatenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joep meloen. Onwaardig afscheid met je arm ver in de anussen van degenen die je vervloekt hebt.
Dito !quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
morgenavond eerst nog een laatste blik. Met hoop op Huub, maar anders gaat ik weer eens gewoon normale tv kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
En dat geeft de burger weer moed,,,quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Meneermax het volgende:
Zo te zien heeft hij een flinke bom gelegd onder Natasia...
lijkt me niet...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heyik zit te denken...Huub en Nena zijn hun 10.000 euro kwijt. Als ze die opnieuw inleggen zouden ze er dan weer in mogen?
Idem dito!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
ff uitzoeken eerst.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef ron1970 het volgende:
@ HiDiHo en WEETNIKS : zijn de filmpjes al binnen? heb weinig streams kunnen volgen
komt omdat ik protesteer !quote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
via welke streams kijken jullie want bij mij werkt niks meer op het moment
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
Is wel een SPEL tussen heel vette aanhalingstekens.. Het gaat om echte mensen met echte emoties en tijdens die emoties denken ze meestal zelf ook niet aan een spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
hij ziet het geheel gewoon als spel. in een spel gelden bepaalde regels en zolang je je daaraan houdt doe je niks verkeerd. het spel is voor huub afgelopen daarom kan hij z'n tegenstanders gewoon zo achterlaten
Eerst even ECHT uitzoeken of de schop echt tegen de bank was! (want dat was het)quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
Bart wil ze minstens net zo graag.. onnodige opmerking dusquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Bryan wil de punten van nL. van Ilona en sylvia.
Kut antiliaan.
hij kan blijkbaar heel goed relativerenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is wel een SPEL tussen heel vette aanhalingstekens.. Het gaat om echte mensen met echte emoties en tijdens die emoties denken ze meestal zelf ook niet aan een spel.
ik gok zomaar even dat de redactie nu wel wat anders te doen heeft dan hier te posten....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan DGK-REDAKTIE even reageren?
Is het al bekend wanneer de laatste uitzending is?
Willen jullie dan wel een leuke uitzending maken over het weerzien met familieleden als de poort weer geopend wordt enzo?
Voor Ilona, omdat ze 24uur aangevraagt heeftquote:
Goh wat zouden ze dan aan het doen zijn ????quote:Op zondag 4 februari 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok zomaar even dat de redactie nu wel wat anders te doen heeft dan hier te posten....
Ben jij je ervan bewust dat je dequote:
NL kalmeren, peukje roken, biertje drinken, nieuwe bewoners regelenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh wat zouden ze dan aan het doen zijn ????
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben jij je ervan bewust dat je de-smiley heel vaak gebruikt?
Ook als users enthousiast vernieuwende topics openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |