maar na 5x vind ik het ook wel weer vaak genoeg vermeldquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef raggende_annie het volgende:
super slotwoord: de gouden kooi was het beste wat mij kon overkomen en ik was het beste dat de gouden kooi kon overkomen
En hij heeft gelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef My_ het volgende:
"De Gouden Kooi is het beste wat mij is overkomen en ik ben het beste wat De Gouden Kooi is overkomen."
Aldus Huub
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.![]()
Hoe zit je in je cyclus?
Dan kan de regie het stukje dat 'r het best opstaat gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar na 5x vind ik het ook wel weer vaak genoeg vermeld
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.![]()
Hoe zit je in je cyclus?
Wellicht is het je nog niet opgevallen, maar Huub is morgen niet meer in DGK.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef nlboy het volgende:
Laten we allemaal morgen een brief sturen naar DGK...bestemd voor Huub (als protest).
neuquote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef tipsch het volgende:
nog even nazitten en dan is het tabee GDKee - zijn er nog andere leuke dingen te zien hier op fok!?
wat wat wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Haha, nog even een bommetje tegen Natasia om haar te fucken.
Contactpersonen klinkt trouwens aardig dubieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |