Natasia die word gek deze week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Natasia was de hoer van de onderwereld.
hij heeft volgens mij nix gedronken , ik wel dus, trustennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Bezopen gaat ie exit.....prachtig
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
Mensen, het was een waar genoegen
hij ziet het geheel gewoon als spel. in een spel gelden bepaalde regels en zolang je je daaraan houdt doe je niks verkeerd. het spel is voor huub afgelopen daarom kan hij z'n tegenstanders gewoon zo achterlatenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joep meloen. Onwaardig afscheid met je arm ver in de anussen van degenen die je vervloekt hebt.
Dito !quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
morgenavond eerst nog een laatste blik. Met hoop op Huub, maar anders gaat ik weer eens gewoon normale tv kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
En dat geeft de burger weer moed,,,quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Meneermax het volgende:
Zo te zien heeft hij een flinke bom gelegd onder Natasia...
lijkt me niet...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heyik zit te denken...Huub en Nena zijn hun 10.000 euro kwijt. Als ze die opnieuw inleggen zouden ze er dan weer in mogen?
Idem dito!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
ff uitzoeken eerst.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef ron1970 het volgende:
@ HiDiHo en WEETNIKS : zijn de filmpjes al binnen? heb weinig streams kunnen volgen
komt omdat ik protesteer !quote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
via welke streams kijken jullie want bij mij werkt niks meer op het moment
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Galibier het volgende:
Is wel een SPEL tussen heel vette aanhalingstekens.. Het gaat om echte mensen met echte emoties en tijdens die emoties denken ze meestal zelf ook niet aan een spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
hij ziet het geheel gewoon als spel. in een spel gelden bepaalde regels en zolang je je daaraan houdt doe je niks verkeerd. het spel is voor huub afgelopen daarom kan hij z'n tegenstanders gewoon zo achterlaten
Eerst even ECHT uitzoeken of de schop echt tegen de bank was! (want dat was het)quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
Bart wil ze minstens net zo graag.. onnodige opmerking dusquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Bryan wil de punten van nL. van Ilona en sylvia.
Kut antiliaan.
hij kan blijkbaar heel goed relativerenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is wel een SPEL tussen heel vette aanhalingstekens.. Het gaat om echte mensen met echte emoties en tijdens die emoties denken ze meestal zelf ook niet aan een spel.
ik gok zomaar even dat de redactie nu wel wat anders te doen heeft dan hier te posten....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan DGK-REDAKTIE even reageren?
Is het al bekend wanneer de laatste uitzending is?
Willen jullie dan wel een leuke uitzending maken over het weerzien met familieleden als de poort weer geopend wordt enzo?
Voor Ilona, omdat ze 24uur aangevraagt heeftquote:
Goh wat zouden ze dan aan het doen zijn ????quote:Op zondag 4 februari 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok zomaar even dat de redactie nu wel wat anders te doen heeft dan hier te posten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |