Natasia die word gek deze week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Natasia was de hoer van de onderwereld.
hij heeft volgens mij nix gedronken , ik wel dus, trustennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Bezopen gaat ie exit.....prachtig
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
Mensen, het was een waar genoegen
hij ziet het geheel gewoon als spel. in een spel gelden bepaalde regels en zolang je je daaraan houdt doe je niks verkeerd. het spel is voor huub afgelopen daarom kan hij z'n tegenstanders gewoon zo achterlatenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joep meloen. Onwaardig afscheid met je arm ver in de anussen van degenen die je vervloekt hebt.
Dito !quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
en toen werd het stil. Ben toch benieuwd wat ze op talpagaan uitzenden als dit programma over een week dood is.
morgenavond eerst nog een laatste blik. Met hoop op Huub, maar anders gaat ik weer eens gewoon normale tv kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:
En dat geeft de burger weer moed,,,quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Meneermax het volgende:
Zo te zien heeft hij een flinke bom gelegd onder Natasia...
lijkt me niet...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Heyik zit te denken...Huub en Nena zijn hun 10.000 euro kwijt. Als ze die opnieuw inleggen zouden ze er dan weer in mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |