Als de tijd op is moet Huub vertrekkenquote:
Over de tijd dat er veel streamers af gaan hakenquote:
BIG Time, Fuck upquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Klok tikt op het scherm .. 4 minuut oidquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe lang heeft Huub nog?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Over de tijd dat er veel streamers af gaan haken
ik ga ook 24 uur aanvragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |