quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Het gaat hier te hard nu .
test Lezen jullie ook nog wat ánderen typen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Valt mee, hè?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Best wel ja.quote:
En dan denk je dat de overtreffende trap van domheid niet kan worden overtroffenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef PokerJoker het volgende:
hahaaahaa, amandahahahahahah: maar er zijn toch mensen op het internet die gezien hebben hoe het ging???????
JA
Hebben ze dat al wel eens gedaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt té erg. Ze denken echt dat het niet terecht is en dat Nathanael niets heeft gedaan.
Redactie laat AUB de beelden zien.
nu nog niet.. straks als NL bijna weg isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt té erg. Ze denken echt dat het niet terecht is en dat Nathanael niets heeft gedaan.
Natasia zal niet van haar standpunt afwijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Dogga het volgende:
ze moeten het wel ff aan de groep laten zien hoor..want zo blijven ze bij hun standpunt dat het vals is etc etc
mee eens. Dit blijft een tijdbom.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
dat zou wel een mooie exit zijn..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hopelijk klapt hij die Huub zodadelijk gewoon KO.
Right back at chaquote:
zoals huubie zegtquote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef _Ardjen_ het volgende:
[..]
Natasia zal niet van haar standpunt afwijken![]()
Ik denk dat zélfs dát niet helpt. Ze zullen de beelden zo interpreteren dat NL slechts de gewelddadige Hupert van zich af probeerde te houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat dan ala ene Inge hier op het forum.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef _Ardjen_ het volgende:
[..]
Natasia zal niet van haar standpunt afwijken![]()
popjje? dom varkentjequote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Amanda: ze kunnen dit niet op televisie laten zien, dat iemand aangevallen wordt
Brian: wij kunnen niet bepalen wat ze wel en niet laten zien
Amanda: ja, maar dan zijn er toch mensen op internet die ehm...
Ja Amanda, dat zijn er inderdaad....... en die hebben de beelden teruggekeken en terugekeken, and guess what...... wurging??? Popje toch..... tijd voor Hans Anders??
Daar baal ik zwaar van dat ze dat niet doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Damn, waar kan ik vier werkende streams zien?
Ik zie twee zwarte beelden.
Ik vooral aan Amanda, ik word zo moe van die echo van Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Jojo21 het volgende:
Ik erger me rot aan die Natasia & Amanda..Ik hoop zo dat ze de beelden nu eens zien zodat ze weten wat er echt gebeurd is, nathanael blijft maar volhouden dat hij echt niks gedaan heeft. Eikel :S
hahaha hij heeft last van ze kniequote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als ie het hier niet doet, doet ie het nergens.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Damn, waar kan ik vier werkende streams zien?
Ik zie twee zwarte beelden.
Hij zou het zo kunnen doen. En Huub mag niets terugdoen, want dan moet hij de villa uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
de redactie (en gil niet zoquote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef Brici het volgende:
FF EEN VRAAGJE WAT BEDOELEN ZE MET DE BUREN???????
Nicolaas terug zou ik wel leuk zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef teamlead het volgende:
Heeft Huub een tweelingbroer toevallig?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok jongens gaan we Nathanael welkom heten hier ?![]()
Ik doe met je mee, dame. Cheers!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heerlijk ... ik ga aan de wijn.
Nath zal binnenkort Fok wel even lezen .... proost kerel
Dreigen en zuigen mag. Vraag dat maar aan NoBrain en NL.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef mr2004 het volgende:
Dus jullie vinden het tercht omdat hij die Huub even in de houtgreep neemt.
Heb je de bedreigingen niet gehoord van meneertje Huub?
'Ik pis in je opengeslagen schedel'
zo dan....
Bart denkt echt dat Huub de luchtpijp van Nathanael heeft dichtgeknepen en hem keihard tegen de muur heeft geslagen. Hij was er zelf bij en weet echt wel dat dat gebeurd is.....quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Ebinas het volgende:
Tien-site:
20:43 - Nathanael moet weg!
De zenuwen worden eindelijk doorbroken. Er volgt een videoboodschap voor de Miljonairs. Omdat er fysiek geweld gebruikt is door Nathanael, moet hij binnen een uur de Villa verlaten. Huub daarentegen krijgt slechts een alcoholverbod voor twee weken. Iedereen is 'flabbergasted' en niemand zegt iets. "Dat wordt dus je spullen pakken", roept Huub om om de situatie nog pijnlijker te maken. Ook vult hij nog aan: "Ik wil je wel even helpen pakken!" "Als je niks doet gebruik je dus fysiek geweld”, reageert Nathanael en loopt onmiddellijk naar de slaapkamer om zijn spullen te pakken. De anderen verbijsterend achterlatend…
Zo nou .. die komt hard aan hier hoor ...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef mr2004 het volgende:
zo dan....
Dat kost 'm alleen maar punten, en zo naait 'ie NL nogmaals.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef mr2004 het volgende:
zo dan....
Ilona's beautycase is verstopt door brian, en ze is het kinderachtige gedrag nu zat en wil naar huisquote:
erg hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denkt echt dat Huub de luchtpijp van Nathanael heeft dichtgeknepen en hem keihard tegen de muur heeft geslagen. Hij was er zelf bij en weet echt wel dat dat gebeurd is.....
Zoiemand wil je niet als kroongetuige
Je vergeet het schoppen nog. Het was niet Huub die Nathanaël schopte, maar Nathanaël schopte Huub (en niet eens zacht).quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef mr2004 het volgende:
zo dan....
Hij keek niet eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denkt echt dat Huub de luchtpijp van Nathanael heeft dichtgeknepen en hem keihard tegen de muur heeft geslagen. Hij was er zelf bij en weet echt wel dat dat gebeurd is.....
ik kan me een BB herinneren waar dit soort uitspraken meteen tot een sanctie leidden...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian: 'Het lijkt wel of hij (Huub) de voorbestemde winnaar is'
Ach, wat te denken van de forummer die dit nog steeds denkt, terwijl die het nota bene nog 10 x terug kan zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De gestoorde denkt ECHT dat hij niets heeft gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Nena ging tenminste met een beetje opgeheven hoofd de deur uit. Maar NL? Slechte verliezer. Kan het niet anders zeggen.![]()
Die snapt niets die heeft geen bord voor de kop, maar een hele vesting aan bunkersquote:teamlead(Moderator) - zondag 4 februari 2007 @ 21:03
kan iemand Natasia dit ff op nijntje-niveau uitleggen? Ik vrees dat ze het echt niet snapt
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zo nou .. die komt hard aan hier hoor ...
ik ga nog even in de polonaise verder
Omdat Huubje onder invloed van alcohol veranderd in een "kwaadaardige" kabouter dat al schreeuwend PAK ME DAN! PAK ME DAN!! door het huis stuitertquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Fikkert het volgende:
ik snap alleen dat 2 weken alcoholverbod niet helemaal
Bart was het mietje die meteen de deur uitliepquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Muse - Time is Running Outquote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef Meneermax het volgende:
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak NL, time's running out! Big up, dude, en nou opsodemieteren.
Zelfs Nijntje niveau gaat er niet in, ze heeft het immers zelf gezien!!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef teamlead het volgende:
kan iemand Natasia dit ff op nijntje-niveau uitleggen? Ik vrees dat ze het echt niet snapt
Ik ken er nog een paarquote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Oh mensen wat heb ik een opgeluchte grijns op mijn kop.
hoera !!!! ... mijn smoel doet zelfs een beetje zeer van het grijnzen ....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Oh mensen wat heb ik een opgeluchte grijns op mijn kop.
Kijk eerst even in het Update topic voordat je reageert !quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
huub begon eerst met schoppen
Nee hoor NLquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
Yeahhhh.....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
En FOK is ook getuige! As long as you know.
Ben jij blind?????????????????????quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
dat is gewoon brilliantquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef Miraaa het volgende:
"Dat wordt dus je spullen pakken", roept Huub om om de situatie nog pijnlijker te maken. Ook vult hij nog aan: "Ik wil je wel even helpen pakken!"
Ze kunnen zeggen over Huub wat ze willen, maar bang is tie niet........![]()
En ik haak bij je in.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zo nou .. die komt hard aan hier hoor ...
ik ga nog even in de polonaise verder
Tegen de stoelpoot, niet tegen Nathanaël.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef pullup het volgende:
Brian: Of P-boy heeft de verkeerde naam genoemd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Omdat Huubje onder invloed van alcohol veranderd in een "kwaadaardige" kabouter dat al schreeuwend PAK ME DAN! PAK ME DAN!! door het huis stuitert
Licht?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
is amando licht psychotisch?
Heeft geen nut Teamlead, Als blablasia zegt dat het niet kloptquote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef teamlead het volgende:
quote:
Pfff, dat roept ze elke keer, dat houdt dat emotioneel labiele geval toch niet vol.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef waldorfsalad het volgende:
Nasty: "Vanaf nu is het alle bommen los"
beter oplettenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb Danny nog niet zien posten... zou hij onderweg zijn naar de villa?
Het ergste is als ze samen op een stream zitten...........quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef Xenia het volgende:
Kan die Amanda d'r bek niet houden. Die schreeuwt nog erger en bijna nog dommer dan Natasia.![]()
Zuigen en narren is toegestaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef mr2004 het volgende:
Aan jullie reacties te zien doet de Talpa redactie precies waar de vaste kijkers op zitten te hopen.
Ik heb alleen die zuigende narrende Huub gezien, dus ik begrijp er geen reet van.
In ieder geval klopt dit niet.
Een neukende Huub is natuurlijk beter voor de kijkcijfers. Dat verklaart het natuurlijk voor onze kijkcijfer hoer John de Mol.
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
DGK_REDACTIE is trouwens ook als een razende aan het F5en
Familie van NL ??quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij blind?????????????????????
Die zit met een fles champagne in de fontein.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef LaZZ het volgende:
Waar is 'Sjakie' eigenlijk.
Hij is de deur nog niet uit he, hij kan nog steeds 1 sec voordat ie de villa verlaat Huub tegen de grond hoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind Nathanael wel goed reageren...stijlvol
stiijlvol? nog steeds niet hand in eigen boezem steken, stijlvol? naquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
NL schopte net zoals Nenaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef bianca275 het volgende:
http://www.dorpsgekken.nl(...)t-huub-vs-nathanael/
zuigen en narren is de kern van het programma.. en "meesterstrateeg" NL dacht dat wel ff te kunnen, maar werd overklast door Huub.. en NL liet zich verleiden tot een domme aktie en moet dus nu opbokkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef mr2004 het volgende:
Aan jullie reacties te zien doet de Talpa redactie precies waar de vaste kijkers op zitten te hopen.
Ik heb alleen die zuigende narrende Huub gezien, dus ik begrijp er geen reet van.
In ieder geval klopt dit niet.
Een neukende Huub is natuurlijk beter voor de kijkcijfers. Dat verklaart het natuurlijk voor onze kijkcijfer hoer John de Mol.
wat !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
Zegt fuckin' Amanda nou 'Ga maar weg' tegen Sylvia?
Wat denkt dat mutsje wel niet?
Als het niet zo treurig was geweest zou ik keihard moeten lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael zegt nu echt dat hij Huub niet heeft getrapt.
Die trut is er niet bij gewest en snapt er echt helemaal niks van. Filmpje MOET.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
De redactie hoopt op een bommetje. Huub wordt nu door velen al een engerd en monster genoemd. Die film moet echt getoond worden, want dit loopt uit de klauw. Natasia zegt echt dat Nathanael niets heeft gedaan.
Ja zoiets verstond ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of het zo gaat uitpakken, het ligt er zo dik bovenop dat dat het logische gedrag van Huub zou zijn na dit, daar zal hij zichzelf ook wel bewust van zijn. Hijs ook niet achterlijk, misschien snapt ie wel dat ie zich nu redelijk rustig moet houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft zowaar een goed punt, dat Huub zich onaantastbaar zal gaan voelen, en iedereen gaat provoceren.
In die zin is die 2 weken drooglegging niet slecht voor hem.
Dit is echt TE erg. Dit kunnen ze niet zo laten gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
syl denkt ook dat huub schudig is...maar dat hij mag blijven voor de kijkcijfers
Pardon? Hoop dat dat sarcastisch was. Hij ontkent alles. Poe hey, wat een klasse.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael zegt nu echt dat hij Huub niet heeft getrapt.
Ik hoop dat er even een woordje met hem gesproken wordt op dit momentquote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo gaat uitpakken, het ligt er zo dik bovenop dat dat het logische gedrag van Huub zou zijn na dit, daar zal hij zichzelf ook wel bewust van zijn. Hijs ook niet achterlijk, misschien snapt ie wel dat ie zich nu redelijk rustig moet houden.
Waarom?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
Huub moet ook misschien weg!!!!!!!!
Dat hoorde ik haar ook zeggen.... kan niet wachten op de eerste ruzie van Natasja met haar.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
krijgt iedereen het te zien in de kooi?????? vanavond nog?????quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef vzzzzzbx het volgende:
NL vergeet dat er dadelijk een compilatie filmpje komt met de 2 cruciale momenten als afsluiting
ik baal dat syl hem echt noooiiittt steunt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt TE erg. Dit kunnen ze niet zo laten gaan.
Dat hoop ik toch... lijkt me niet wenselijk dat ze denken dat Huub blijft vanwege de kijkcijfers alleenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef vzzzzzbx het volgende:
NL vergeet dat er dadelijk een compilatie filmpje komt met de 2 cruciale momenten als afsluiting
Zeker wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Hij is het zelf gaan geloven gewoon......
en is dit nu een dreigement? "hij is niet van de planeet verdwenen en ik ook niet... Ik heb al eens eerder gezegd dat hij niet zo goed beseft met wie hij te maken heeft"
Ik vind het toch erg laag. Die Huub zegt gewoon letterlijk , als we niet in dit huis zaten zou ik je 70 keer neersteken"quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
zuigen en narren is de kern van het programma.. en "meesterstrateeg" NL dacht dat wel ff te kunnen, maar werd overklast door Huub.. en NL liet zich verleiden tot een domme aktie en moet dus nu opbokken
Heeft niets te maken met wat wij wel of niet willen
Ja die lul staat toe te geven aan Brian dat hij ook geschopt heeft..............quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
Huub moet ook misschien weg!!!!!!!!
Hij mag ff niet uitlokken. DGK redactie wil liever geen moord in de villa, schat ik zo in.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
Huub mag niks zeggen, Gaat hij ook naar huis???
DGK_REDACTIE, laten jullie nog wel het filmpje zien ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef scrabbie het volgende:
[..]
krijgt iedereen het te zien in de kooi?????? vanavond nog?????
Hoezo?!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mmm.......moet Huub toch vertrekken?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
Huub mag niks zeggen, Gaat hij ook naar huis???
Daar zeik ik al de hele avond over. Maar het gebeurd niet. WAAROM NIET?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Kleihe het volgende:
Laat die beelden zien aan de andere bewoners PLEASE, dan zijn ze wel stil.
Denial of een Bonnie-wannabeequote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk hoe NL ook volhardt in zijn onschuld.
Is dat nu denial?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |