Kijk eerst even in het Update topic voordat je reageert !quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
huub begon eerst met schoppen
Nee hoor NLquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
Yeahhhh.....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
En FOK is ook getuige! As long as you know.
Ben jij blind?????????????????????quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
dat is gewoon brilliantquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef Miraaa het volgende:
"Dat wordt dus je spullen pakken", roept Huub om om de situatie nog pijnlijker te maken. Ook vult hij nog aan: "Ik wil je wel even helpen pakken!"
Ze kunnen zeggen over Huub wat ze willen, maar bang is tie niet........![]()
En ik haak bij je in.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zo nou .. die komt hard aan hier hoor ...
ik ga nog even in de polonaise verder
Tegen de stoelpoot, niet tegen Nathanaël.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef bianca275 het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef pullup het volgende:
Brian: Of P-boy heeft de verkeerde naam genoemd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Omdat Huubje onder invloed van alcohol veranderd in een "kwaadaardige" kabouter dat al schreeuwend PAK ME DAN! PAK ME DAN!! door het huis stuitert
Licht?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
is amando licht psychotisch?
Heeft geen nut Teamlead, Als blablasia zegt dat het niet kloptquote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef teamlead het volgende:
kan iemand Natasia dit ff op nijntje-niveau uitleggen? Ik vrees dat ze het echt niet snapt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |