erg hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denkt echt dat Huub de luchtpijp van Nathanael heeft dichtgeknepen en hem keihard tegen de muur heeft geslagen. Hij was er zelf bij en weet echt wel dat dat gebeurd is.....
Zoiemand wil je niet als kroongetuige
Je vergeet het schoppen nog. Het was niet Huub die Nathanaël schopte, maar Nathanaël schopte Huub (en niet eens zacht).quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef mr2004 het volgende:
Dus jullie vinden het tercht omdat hij die Huub even in de houtgreep neemt.
Heb je de bedreigingen niet gehoord van meneertje Huub?
'Ik pis in je opengeslagen schedel'
zo dan....
Hij keek niet eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denkt echt dat Huub de luchtpijp van Nathanael heeft dichtgeknepen en hem keihard tegen de muur heeft geslagen. Hij was er zelf bij en weet echt wel dat dat gebeurd is.....
ik kan me een BB herinneren waar dit soort uitspraken meteen tot een sanctie leidden...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian: 'Het lijkt wel of hij (Huub) de voorbestemde winnaar is'
Ach, wat te denken van de forummer die dit nog steeds denkt, terwijl die het nota bene nog 10 x terug kan zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De gestoorde denkt ECHT dat hij niets heeft gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Nena ging tenminste met een beetje opgeheven hoofd de deur uit. Maar NL? Slechte verliezer. Kan het niet anders zeggen.![]()
Die snapt niets die heeft geen bord voor de kop, maar een hele vesting aan bunkersquote:teamlead(Moderator) - zondag 4 februari 2007 @ 21:03
kan iemand Natasia dit ff op nijntje-niveau uitleggen? Ik vrees dat ze het echt niet snapt
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zo nou .. die komt hard aan hier hoor ...
ik ga nog even in de polonaise verder
Omdat Huubje onder invloed van alcohol veranderd in een "kwaadaardige" kabouter dat al schreeuwend PAK ME DAN! PAK ME DAN!! door het huis stuitertquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Fikkert het volgende:
ik snap alleen dat 2 weken alcoholverbod niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |