Dat wil niet zeggen dat hij hem heeft geraaktquote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Aibmi het volgende:
Huub geeft toe dat hij getrapt heeft? Vreemd
Perfect !quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Justhenk het volgende:
Streams zijn hier kanker laggy, erg kudt.
Daar?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef teamlead het volgende:
Die reactie van Natasiageniaal dit.. Huub erin laten is een briljante beslissing... dit wordt voorwerk
dom wijf. Zij heeft het zo veel erger gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef F04 het volgende:
amanda begon gelijk te schelden toen ze van de bang afging.
Ben toch opeens blij met Multikabelquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
Shit ik heb buffers
Natasia doet op de andere streams hetzelfde!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Wat lult Brian, die was er niet bij......
Idd... Huub weet echt niet meer wat er precies is gebeurd.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef flugeltje het volgende:
REDACTIE, laat ze gewoon de beelden zien!!
Huub heeft zelf tegen hem gezegd dat hij NL bij z'n strot heeft gegrepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Wat lult Brian, die was er niet bij......
Errrrrrrrr keel gevlogen? beelden aub?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Dus Huub mag wel schoppen en iemand naar de keel vliegen. Rechtvaardig hoor redactie!! Ze hadden er allebei uit gemoeten. Zijn ze nou echt zo bang om kijkcijfers te verliezen?? Zelfs Huub geeft toe dat hij het niet eerlijk vindt.....
Dus eigenlijk hebben ze bij Nena een verkeerde keuze gemaakt?? Bedoelen ze dat dan ook...
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef gomi het volgende:
eigenlijk best lachen, nl. zou huub uitlokken tot fysiek geweld. eind van t liedje nl gebruikt fysiek geweld en mag naar huis. Huub mag blijven.
wie een kuil graaft enzo
Ik trek dat wijf niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
AMANADA, JIJ MAAKT EEN LEUGEN. dieptrieste hoer.
Dacht ik ook al aan ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat die marrokaanse jongen erin komt.
Deze reactie van jou was zoooo voorspelbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Dus Huub mag wel schoppen en iemand naar de keel vliegen. Rechtvaardig hoor redactie!! Ze hadden er allebei uit gemoeten. Zijn ze nou echt zo bang om kijkcijfers te verliezen?? Zelfs Huub geeft toe dat hij het niet eerlijk vindt.....
Dus eigenlijk hebben ze bij Nena een verkeerde keuze gemaakt?? Bedoelen ze dat dan ook...
ja, vind ik ook onterecht. laat die jongen toch gezellig z'n drankje nuttigenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef F04 het volgende:
Natasia: Alcoholverbod voor 2 weken waar slaat dit op! TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Vakkie_W het volgende:
laten ze wel eens beelden zien dan aan de groep????
Yep, dat maakt het zo mooi. En ik gun het die Satanel ook zo !quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef gomi het volgende:
eigenlijk best lachen, nl. zou huub uitlokken tot fysiek geweld. eind van t liedje nl gebruikt fysiek geweld en mag naar huis. Huub mag blijven.
wie een kuil graaft enzo
Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef XiChico het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Alleen de bovenste 2 cams werken bij mij?
volgens mij weet Huub het zelf niet helemaal joh.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
Ze moeten 't filmpje even terug kijken, ik denk dat Huub zelf ook niet meer goed weet wat er is gebeurd en dat ie om de een of andere reden niet wil toegeven - uit trots- dat hij weinig fysieks kon uithalen / heeft uitgehaald jegens Nathanael.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scanman, ik moet zeggen dat je naar mijn smaak wel erg propangandistisch bezig geweest vandaag. Maar het heeft misschien wel geholpen. Hulde.
dat maakt niks uit.. hij kan zeggen wat ie wilt hij is te belangrijk om eruit te gooienquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef tutjehola het volgende:
Huub ga nou alsjeblieft even je mond dichthouden!! Verpest het niet.
Nee ik vind dit wel goed, dan komt Huub veel beter uit voor het spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, vind ik ook onterecht. laat die jongen toch gezellig z'n drankje nuttigen
Zelfs dat buffert nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef XiChico het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Alleen de bovenste 2 cams werken bij mij?
Heb je de beelden wel gezien?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Als je lazerus ben, dan haal je nog wel dingen door elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij heeft Huub tegen de muur getrapt ipv tegen Nath ? .... of zag ik dat nou zo verkeerd op het filmpje
Ik zou voortaan maar eens naar het programma kijken en de streamsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef mr2004 het volgende:
Waarom zijn jullie zo blij?
Ik heb alleen allerlei herhalingen vanmorgen gezien. Die Huub, dat is toch een ongelofelijke hans-worst loser?
Die Nathaniel die was nog tenminste nog een beetje volwassen bezig.
Of is dit allemaal frustratie van vorige afleveringen?
Koning ratquote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef Kinga het volgende:
brian is koning in gesprekken verdraaien.....
Ze is inderdaad misselijkmakend. Ze kan beter met NL meegaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef SHE het volgende:
Oh amanda krijgt kippevel..die stompzinnige snol kent die mensen niet eens !
Wat een naar mens...hoe onzeker kun je zijn zeg.
Bizarder, ze heult met ze, terwijl die zelfde lui haar "beste" vriendin genaait hebben............quote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef SHE het volgende:
Oh amanda krijgt kippevel..die stompzinnige snol kent die mensen niet eens !
Wat een naar mens...hoe onzeker kun je zijn zeg.
Hoe kan dat nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Streams zwaar overbelast !
Ik merkte het al, maar zo frustiequote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
Dams en heren, als ie buffert, gewoon wachten. Komt vanzelf wel weer terug.
ik denk niet dat hij hier een tweede keer mee wegkomt iddquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft heel veel geluk gehad, ik voorspel dat hem zeker een incident gaat overkomen, en dat hij dan alsnog weg moet.
Daar lijkt het wel op. Streamcijfers overtreffen ws de kijkcijfers .......quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ik zit mij er steeds meer om te verbazen.quote:
Kan jij misschien voor 1x realistisch blijven? Wat een onzin, wurgen...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef _-inge-_ het volgende:
De volgende die nummer 1 in de populariteitspoll staat mag iemand echt wurgen......
DEnk je dat er nog vuurwerk komt scan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb nu al zin aan de afscheidsscene"
Hier geen probleem, maar dat komt zeker daardat ik één stream afspeel in de mediaplayer.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
Ik heb geen streams
Zegt Ilona nuquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft heel veel geluk gehad, ik voorspel dat hem zeker een incident gaat overkomen, en dat hij dan alsnog weg moet.
ja, is alles wel laten zien? ik kon geen stream te pakken krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die beelden komen nog. DGK_REDACTIE heeft me al vaak verbaast door ALLES te laten zien.
Ik ben al aan het bidden net als Stembandaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef teamlead het volgende:
ik ga neer als die beelden straks idd uitgezonden zouden gaan worden
Dat verbaast me al meer dan een maandquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan het nou dat al die bewoners in hun eigen onzin verhalen aan het geloven zijn?
Stem heeft het gezegd, 2x geweld gebruikt door nlquote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Dogga het volgende:
Hoe is het gegaan? hoe heeft Nl het gehoord en wie heeft het gezegt
ook al schiet ie iemand neer.. hij hoeft niet weg hij is te belangrijk snap dat danquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
edit: Ilona bevestigt mijn post: "jongen, je hebt een engeltje boven je hoofd".
Hier ook, .........maar bij mij staat hij stil bij een juichende Joep...........quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
nl heeft echt geschopt en gewurgd, huub nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Laat de redactie een filmpje maken met voorbeelden van wat fysiek geweld is..... Daar zullen ze niet uit gaan komen!
Nou eh, we hebben er nog één hoor, die met die pan hete olie in de aanslag.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef CartWOman het volgende:
Ilona zegt het goed: het kwaad is nu weg. De angel is er idd uit, goddank.
Ik geniet vooral van Brian en die hoer.![]()
verliest ie altijd... hij wordt verwijderd vanwege geweld.. en zat camera's die dat aantonenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Volgende week lees je in de Telegraaf, "DGK-miljonair spant TIEN Rechtszaak aan ! " Satanael wil zijn 10 ruggen terug.....
Daar ben ik het helemaalmee eensquote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Taurus het volgende:
Heel goed, Ilona of Sylvia zei net: "zeg nou niet tegen iedereen, hee ik vind dit ook raar" tegen Huub. Moet ie ook niet zeggen, gewoon mond houden Huub. Of in ieder geval zeggen dat jij je ook van weinig tot geen kwaad bewust bent.
Er bestaat toch nog zoiets als rechtvaardigheid!quote:
Heb der nog op geen enkel zinnig woord kunnen betrappenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Grimm het volgende:
Wat een kutwijf die Amanda
Dat zat ik ook te bedenkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef Danny het volgende:
Ik vind echt dat de bewoners de beelden nog even in superslomo terug moeten zien
Exact ... anders blijft dat spokenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef Danny het volgende:
Ik vind echt dat de bewoners de beelden nog even in superslomo terug moeten zien
Jij ook alquote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef THCees het volgende:
ik kan niet vaak en zeker niet lang naar Natasia luisteren maar .....nu ben ik toch aan het genieten!!!
Gewoon een mini Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Grimm het volgende:
Wat een kutwijf die Amanda
Lul nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Grimm het volgende:
http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/
Deze doen 't wel
Zou best kunnen, hij heeft toch niks meer te verliezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Meneermax het volgende:
ben benieuwd of nl straks een tik uit gaat delen
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Curious-PB het volgende:
Met het alcohol-verbod van Huub heb ik geen problemen. Is voor zijn eigen bestwil![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
hij steelt een tondeuse
best veel geld 10.000 europ voor een tondeuse
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
hij steelt een tondeuse
best veel geld 10.000 europ voor een tondeuse
Heb ik met BB nooit gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En best wel eerlijk van hemquote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Huub naar de testimonial. Hopelijk vertellen ze hem daar even wat er precies is gebeurd vannacht, want Huub vindt het niet terecht dat hij er niet uit hoeft. Dat is best wel jammer aan alles.
Bedankt!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Grimm het volgende:
http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/
Deze doen 't wel
Kan me best voorstellen dat Natasia dit als reden(smoes dus) gaat geven dat ze voor de hoofdprijs gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Natasia: dat spoort van geen kanten en dat laten ze gewoon in zo'n huis
Ja Natasia.... dat doen ze al een maand of 4½.... en ook al iemand die overal mee wegkomt
Nog nooit zo snel geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
COS gaat rap, elke 10 minuten een...
Kwestie van het filmpje van vannacht tonen, dan geeft NL een heel duidelijk beeld van wat fysiek geweld isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Laat de redactie een filmpje maken met voorbeelden van wat fysiek geweld is.....
het is siegoloogquote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoe laat komt de psycholoog voor Ilona?
Is dat al bekend?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Het gaat hier te hard nu .
test Lezen jullie ook nog wat ánderen typen?
Ik hoop dat zij terug komt op haar 24uur.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoe laat komt de psycholoog voor Ilona?
Is dat al bekend?
toevallig sprong deze er uitquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Zeker. Ik welquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Ha die Gertquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
BB had verbindingen bij meerdere providers (switch) DGK niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb ik met BB nooit gehad.
Zijn er dan toch meer kijkers dan bij BB?
(weg geluid, geen beeld)
Ja gelukkig welquote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou eh, we hebben er nog één hoor, die met die pan hete olie in de aanslag.
precies. al zouden de ratten dan nog steeds bij hun geloof blijven.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Kwestie van het filmpje van vannacht tonen, dan geeft NL een heel duidelijk beeld van wat fysiek geweld is
Een COS is nog vlugger vol als dat ik een flesje bier leeg krijg.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
COS gaat rap, elke 10 minuten een...
Ik denk eerlijk gezegd dat ie weinig kans maakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef _-inge-_ het volgende:
Nathanael gaat die eventuele rechtzaak zeker winnen. Het klopt gewoon niet......
nooit.. prinicpekwestiequote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
ja hoor, meid.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef _-inge-_ het volgende:
Nathanael gaat die eventuele rechtzaak zeker winnen. Het klopt gewoon niet......
JAquote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |