Ben toch opeens blij met Multikabelquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
Shit ik heb buffers
Natasia doet op de andere streams hetzelfde!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Wat lult Brian, die was er niet bij......
Idd... Huub weet echt niet meer wat er precies is gebeurd.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef flugeltje het volgende:
REDACTIE, laat ze gewoon de beelden zien!!
Huub heeft zelf tegen hem gezegd dat hij NL bij z'n strot heeft gegrepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Wat lult Brian, die was er niet bij......
Errrrrrrrr keel gevlogen? beelden aub?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Dus Huub mag wel schoppen en iemand naar de keel vliegen. Rechtvaardig hoor redactie!! Ze hadden er allebei uit gemoeten. Zijn ze nou echt zo bang om kijkcijfers te verliezen?? Zelfs Huub geeft toe dat hij het niet eerlijk vindt.....
Dus eigenlijk hebben ze bij Nena een verkeerde keuze gemaakt?? Bedoelen ze dat dan ook...
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef gomi het volgende:
eigenlijk best lachen, nl. zou huub uitlokken tot fysiek geweld. eind van t liedje nl gebruikt fysiek geweld en mag naar huis. Huub mag blijven.
wie een kuil graaft enzo
Ik trek dat wijf niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
AMANADA, JIJ MAAKT EEN LEUGEN. dieptrieste hoer.
Dacht ik ook al aan ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat die marrokaanse jongen erin komt.
Deze reactie van jou was zoooo voorspelbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Dus Huub mag wel schoppen en iemand naar de keel vliegen. Rechtvaardig hoor redactie!! Ze hadden er allebei uit gemoeten. Zijn ze nou echt zo bang om kijkcijfers te verliezen?? Zelfs Huub geeft toe dat hij het niet eerlijk vindt.....
Dus eigenlijk hebben ze bij Nena een verkeerde keuze gemaakt?? Bedoelen ze dat dan ook...
ja, vind ik ook onterecht. laat die jongen toch gezellig z'n drankje nuttigenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef F04 het volgende:
Natasia: Alcoholverbod voor 2 weken waar slaat dit op! TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Vakkie_W het volgende:
laten ze wel eens beelden zien dan aan de groep????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |