Yep, dat maakt het zo mooi. En ik gun het die Satanel ook zo !quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef gomi het volgende:
eigenlijk best lachen, nl. zou huub uitlokken tot fysiek geweld. eind van t liedje nl gebruikt fysiek geweld en mag naar huis. Huub mag blijven.
wie een kuil graaft enzo
Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef XiChico het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Alleen de bovenste 2 cams werken bij mij?
volgens mij weet Huub het zelf niet helemaal joh.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
Ze moeten 't filmpje even terug kijken, ik denk dat Huub zelf ook niet meer goed weet wat er is gebeurd en dat ie om de een of andere reden niet wil toegeven - uit trots- dat hij weinig fysieks kon uithalen / heeft uitgehaald jegens Nathanael.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scanman, ik moet zeggen dat je naar mijn smaak wel erg propangandistisch bezig geweest vandaag. Maar het heeft misschien wel geholpen. Hulde.
dat maakt niks uit.. hij kan zeggen wat ie wilt hij is te belangrijk om eruit te gooienquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef tutjehola het volgende:
Huub ga nou alsjeblieft even je mond dichthouden!! Verpest het niet.
Nee ik vind dit wel goed, dan komt Huub veel beter uit voor het spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, vind ik ook onterecht. laat die jongen toch gezellig z'n drankje nuttigen
Zelfs dat buffert nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef XiChico het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Alleen de bovenste 2 cams werken bij mij?
Heb je de beelden wel gezien?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef _-inge-_ het volgende:
Dus Huub mag wel schoppen en iemand naar de keel vliegen. Rechtvaardig hoor redactie!! Ze hadden er allebei uit gemoeten. Zijn ze nou echt zo bang om kijkcijfers te verliezen?? Zelfs Huub geeft toe dat hij het niet eerlijk vindt.....
Dus eigenlijk hebben ze bij Nena een verkeerde keuze gemaakt?? Bedoelen ze dat dan ook...
Als je lazerus ben, dan haal je nog wel dingen door elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij heeft Huub tegen de muur getrapt ipv tegen Nath ? .... of zag ik dat nou zo verkeerd op het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |