ik denk niet dat hij hier een tweede keer mee wegkomt iddquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft heel veel geluk gehad, ik voorspel dat hem zeker een incident gaat overkomen, en dat hij dan alsnog weg moet.
Daar lijkt het wel op. Streamcijfers overtreffen ws de kijkcijfers .......quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Streams zwaar overbelast !
Ja ik zit mij er steeds meer om te verbazen.quote:
Kan jij misschien voor 1x realistisch blijven? Wat een onzin, wurgen...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef _-inge-_ het volgende:
De volgende die nummer 1 in de populariteitspoll staat mag iemand echt wurgen......
DEnk je dat er nog vuurwerk komt scan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb nu al zin aan de afscheidsscene"
Hier geen probleem, maar dat komt zeker daardat ik één stream afspeel in de mediaplayer.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Streams zwaar overbelast !
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
Ik heb geen streams
Zegt Ilona nuquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft heel veel geluk gehad, ik voorspel dat hem zeker een incident gaat overkomen, en dat hij dan alsnog weg moet.
ja, is alles wel laten zien? ik kon geen stream te pakken krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die beelden komen nog. DGK_REDACTIE heeft me al vaak verbaast door ALLES te laten zien.
Ik ben al aan het bidden net als Stembandaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef teamlead het volgende:
ik ga neer als die beelden straks idd uitgezonden zouden gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |