Pfff, dat roept ze elke keer, dat houdt dat emotioneel labiele geval toch niet vol.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef waldorfsalad het volgende:
Nasty: "Vanaf nu is het alle bommen los"
beter oplettenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb Danny nog niet zien posten... zou hij onderweg zijn naar de villa?
Het ergste is als ze samen op een stream zitten...........quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef Xenia het volgende:
Kan die Amanda d'r bek niet houden. Die schreeuwt nog erger en bijna nog dommer dan Natasia.![]()
Zuigen en narren is toegestaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef mr2004 het volgende:
Aan jullie reacties te zien doet de Talpa redactie precies waar de vaste kijkers op zitten te hopen.
Ik heb alleen die zuigende narrende Huub gezien, dus ik begrijp er geen reet van.
In ieder geval klopt dit niet.
Een neukende Huub is natuurlijk beter voor de kijkcijfers. Dat verklaart het natuurlijk voor onze kijkcijfer hoer John de Mol.
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
DGK_REDACTIE is trouwens ook als een razende aan het F5en
Familie van NL ??quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij blind?????????????????????
Die zit met een fles champagne in de fontein.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef LaZZ het volgende:
Waar is 'Sjakie' eigenlijk.
Hij is de deur nog niet uit he, hij kan nog steeds 1 sec voordat ie de villa verlaat Huub tegen de grond hoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind Nathanael wel goed reageren...stijlvol
stiijlvol? nog steeds niet hand in eigen boezem steken, stijlvol? naquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind Nathanael wel goed reageren...stijlvol
NL schopte net zoals Nenaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef bianca275 het volgende:
http://www.dorpsgekken.nl(...)t-huub-vs-nathanael/
zuigen en narren is de kern van het programma.. en "meesterstrateeg" NL dacht dat wel ff te kunnen, maar werd overklast door Huub.. en NL liet zich verleiden tot een domme aktie en moet dus nu opbokkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef mr2004 het volgende:
Aan jullie reacties te zien doet de Talpa redactie precies waar de vaste kijkers op zitten te hopen.
Ik heb alleen die zuigende narrende Huub gezien, dus ik begrijp er geen reet van.
In ieder geval klopt dit niet.
Een neukende Huub is natuurlijk beter voor de kijkcijfers. Dat verklaart het natuurlijk voor onze kijkcijfer hoer John de Mol.
wat !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
Zegt fuckin' Amanda nou 'Ga maar weg' tegen Sylvia?
Wat denkt dat mutsje wel niet?
Als het niet zo treurig was geweest zou ik keihard moeten lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael zegt nu echt dat hij Huub niet heeft getrapt.
Die trut is er niet bij gewest en snapt er echt helemaal niks van. Filmpje MOET.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
De redactie hoopt op een bommetje. Huub wordt nu door velen al een engerd en monster genoemd. Die film moet echt getoond worden, want dit loopt uit de klauw. Natasia zegt echt dat Nathanael niets heeft gedaan.
Ja zoiets verstond ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
Zegt fuckin' Amanda nou 'Ga maar weg' tegen Sylvia?
Wat denkt dat mutsje wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |