Omdat ze hem nodig heeft voor het spel. Als hij eruit ligt, ligt zij er binnen de kortste keren ook uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef Katewalker het volgende:
slechte titel.....
Huub komt blij thuis en wil tegen Ilona en Silvia vertellen hoe leuk hij het heeft gehad maar de dames hebben er duidelijk geen zin in...Silvia deed zelfs kattig tegen hem...
Nou inderdaad, maar he, die mensen moeten er ook zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef itsme het volgende:
Oh rot op met die kut foto shoot van dat leijke varken.![]()
Het gezicht van iemand die beseft dat ie verloren heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laatste cap van NL ???
[afbeelding]
vanaf half 9? mooi! kan ik nog ff wat nuttigs doenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:12 schreef versabommie het volgende:
pffffffffff talpa:
Wat gaat er gebeuren?Volg vanaf vanavond half negen de livestreams! Er staat veel te gebeuren...
tuurlijk doe maar rellen op afspraak![]()
Ik zit ook al met dit dilemma en dan moet ik nog douchen ook. Wat nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik nog even koken voor alles begint?? Want anders moet mijn man, net zoals gisteren weer aan de diepvriespizza.
bij ilona ging er al wel een lampje branden toen ze ineens hoorde dat .nl ook wat gedaan had. ze realiseerde zich dat ze dus een heel eenzijdig verhaal te horen had gekregen, waar waarschijnlijk weinig van waar wasquote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Missy_1974 het volgende:
zowel ilona als sylvia weten niet pcies wat er vanacht gebeurd is dus ze reageren idd een beetje sjaggie, ik hoop echt dat ze de beelden laten zien
Hoe meer je meepost hoe sneller er een andere TT is.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
als er een andere TT ben ik er weer ... ... ben erg voor vertrek van die ... die .... die andere
jawel... dat karakterquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
jemig amanda haar wenkbrauwen zijn getattoeeerd. is er dan niks ECHT?
Dat wordt een diepvriespizza, ik zou dat ding nu wel alvast in de oven zetten tegen de tijd dat ie klaar is begint het vertrek van NL vast.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik nog even koken voor alles begint?? Want anders moet mijn man, net zoals gisteren weer aan de diepvriespizza.
Het lag in de lijn der verwachting, natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
jemig amanda haar wenkbrauwen zijn getattoeeerd. is er dan niks ECHT?
wie heeft er hier nu een subjectief brilletje op ???quote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef elsie het volgende:
quote]Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ey zuigertje...
wil jij a.u.b. je subjectieve brilletje van het groepje NNBA even afzetten
okthnx
Huub heeft geen fysiek geweld toegepast, dus geen exit (regels zijn veranderd)
talpa: Wat gaat er gebeuren?Volg vanaf vanavond half negen de livestreams! Er staat veel te gebeuren...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zit ook al met dit dilemma en dan moet ik nog douchen ook. Wat nu?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Wireless het volgende:
Haha, die vriend van Ilona over Natasia:
"Ze moet lekker der smoel houden die kut prostitue!"
Zij is hier te goed voor. Zij is daar te zacht voor en dat vind ik alleen maar positief.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het al eerder gepost, maar stressbestendig is Ilona niet.
is niet de eerste keer, michel gaat weer zeggen dat ze het zelf moet weten, de redactie gooit weer wat punten naar dr toe, ilona blijftquote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
Neeeeeeeeee, Ilona wil haar 24 uur aanvragen.
waar staat dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
talpa: Wat gaat er gebeuren?Volg vanaf vanavond half negen de livestreams! Er staat veel te gebeuren...
Yep, groot gelijk maar wel jammer. Een van de weinige normale. Lieve vrouw.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
Ze wil eruit. Ze heeft groot gelijk.
Ze is wel okay verder, maar ze zou ook moeten kunnen beseffen dat er stemmingswisselingen zijn: wie weet voelt ze zich over een weekje beter.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij is hier te goed voor. Zij is daar te zacht voor en dat vind ik alleen maar positief.
front degoudenkooi.nlquote:
Ik vind haar ook lief, ze heeft een veel te zacht karakter voor die anderen daar al staat ze haar mannetje wel tegen Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik wil niet dat ilona gaat.. ze is zoo lief...
Wa?quote:
Hij is écht cool! Heb me kapot gelachen met 'm bij z'n laatste bezoek.quote:
Leegloop in de kooiquote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
talpa: Wat gaat er gebeuren?Volg vanaf vanavond half negen de livestreams! Er staat veel te gebeuren...
dat staat niet op het filmpje, dat is gebeurt in de private room ik heb het vannacht live mee gemaakt op de streams.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef Cungy het volgende:
Ik heb het filmpje 10x gezien, Wil je me a.u.b. vertellen in welke minuut Huub..Nathanael geschopt zou hebben, niemand heeft dat gezien....Het was overduidelijk te horen dat hij een stoel raakte. Als je een been raakt, maakt het niet zo'n dof geluid hoor;)
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 17:16 schreef beco het volgende:
[..]
Yep, groot gelijk maar wel jammer. Een van de weinige normale. Lieve vrouw.
1. Huub heeft zijn hand op de schouder van NL gelegdquote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef Cungy het volgende:
17:03-Wat gaat er gebeuren?
Wat gaat er gebeuren?
Het gaat een spannende avond worden!
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub heeft Nathanael naar zijn keel gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler eenmaal geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren? Volg het allemaal via de livestreams!
Bron 10
WTF, Huub heeft Nathanael bij de keel gegrepen??
TALPA TALPA...als jullie dit echt menen stopt 90% van de mensen hier, ongeloofijk
DGK_REDACTIE...DOE ER WAT AAN
Echt te erg.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef jessie het volgende:
Brian is zwak verschrikkelijk zeg!!!!
Ilona's geheugen gok ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Welk register heeft die gast het over????????????????
amenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt te erg.
En Natasia idem dito.
En nu ik toch bezig ben: NL ook.
bestel shoarmaquote:Op zondag 4 februari 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Gotver ik moet koken maar dat doe ik al!
wurggreep? niets van gezien in de diverse filmpjesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. Huub heeft zijn hand op de schouder van NL gelegd
2. NL heeft Huub in een wurggreep genomen
Ze wil nu iemand van achter spreken.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
En nu is Ilona "een zielige tante", volgens Brian.
alleen al vanwege de reactie van Natasia en Brian hoop ik daar op iddquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Kinga het volgende:
Bohhh, nu hoop ik echt dat alleen NL moet oprotten.... dan lach ik me dood.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze daar uit moeten kijken want de boel staat nu echt op springen.
Kan zo weer vechten worden
http://ul11.rapidshare.co(...)tIncident-JohnDK.asfquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
wurggreep? niets van gezien in de diverse filmpjes
in de keuken heeft NL Huub in de wurggreep naar buiten getrokken, is duidelijk te zien op een van de filmpjesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit kan nogal een linke boel wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze daar uit moeten kijken want de boel staat nu echt op springen.
Kan zo weer vechten worden
O ik dacht dat je bedoelde dat Huub NL in de wurggreep had gehouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:24 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
http://ul11.rapidshare.co(...)tIncident-JohnDK.asf
Die film moet nog komenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
[..]
O ik dacht dat je bedoelde dat Huub NL in de wurggreep had gehouden.
Nee, Huub heeft NIKS gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
[..]
O ik dacht dat je bedoelde dat Huub NL in de wurggreep had gehouden.
Daar zijn ze heel goed in. Ik zal je 1 dingh zeggen. Ik heb nooit zoeen zielig zooitje bij elkaar gezien. MG Wat een trieste figuren En dat pesten naar anderen. LAAT MIJ IS DE KOOI IN DAN GAAN WE WAT ZIEN. Wat dat betreft ben ik echt geen lieverdje meerquote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Missy_1974 het volgende:
draaien ze de rollen weer om erg zielig zijn ze![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
ja doe maar , dan moet ze er ook uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Een dreigement van Natasia: als Huub zijn mond tegen mij opendoet, verzuip ik hem in het zwembad.
Maar goed, het Natasia.
Die nieuwe heeft z´n spullen nog niet gepakt...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje, kan de redactie niet opschieten met hun oordeel! De sfeer wordt er niet echt beter op.....
Idd. Ilona is met Syl de enige normale daar.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben die vieze vuile flikkers hun zinGatver daar kan ik echt niet tegen.
Wat heeft Ilona nou gedaan? Kut Brian
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:27 schreef noekje het volgende:
Arme Ilona!
Brian is zo laf, die durft alleen maar tegen vrouwen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef Cungy het volgende:
Ik snap het niet...
De oudste bewoner, die altijd voor iedereen klaar staat... nu op krukken loopt, daar doe je toch niet zulke dingen bij.....then you lost reality
Ze moeten Natasia een grote zware steen om de poten binden en dan in zee gooien. Bek dicht tapen en huppa zwemmen kreng. Zinken zal jequote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef itsme het volgende:
[..]
ja doe maar , dan moet ze er ook uit.![]()
Natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ilona noemde iemand een heks en waarschuwde Sylvia dat ze voor haar moet uitkijken. Bedoelde ze Amanda of Natasia ermee?
denk het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 17:27 schreef vzzzzzbx het volgende:
Iloon zit er echt doorheen. Die gaat
Die is nog ff aan t fitnessenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft z´n spullen nog niet gepakt...
Ja dat was mij ook niet duidelijk. Dacht natuurlijk aan eerste instantie aan natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ilona noemde iemand een heks en waarschuwde Sylvia dat ze voor haar moet uitkijken. Bedoelde ze Amanda of Natasia ermee?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef Cungy het volgende:
17:03-Wat gaat er gebeuren?
Wat gaat er gebeuren?
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub heeft Nathanael naar zijn keel gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler eenmaal geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren? Volg het allemaal via de livestreams!
Bron 10
WTF, Huub heeft Nathanael bij de keel gegrepen??
TALPA TALPA...als jullie dit echt menen stopt 90% van de mensen hier, ongeloofijk
DGK_REDACTIE...DOE ER WAT AAN
Maakt niet uit wie, in beide gevallen heeft ze gelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen we geen kaartenactie voor Natasia doen?!
Dan gooien we er antrax in.![]()
Wat maak jij je druk om Huub? Bijna niet gezond.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom laten ze Huub nou nog zo zijn gang gaan?? Is het zo moeilijk voor de redactie om een beslissing te nemen.... Of willen ze nog wat beeldmateriaal.
Dat doen ze echt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop zo dat ze met de filmpjes worden geconfronteerd met hun eigen smerige gedrag. Brainless en blablasia en nattenel, zo laag, achterbaks, hypocriet.
![]()
Brian is gefrustreerd om Nena en hij neemt daarop wraak op Ilona. Wat een rat is hetquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een zielige puber, heeft het gedaan puur om haar te jennen....daarom kan hij geen goede reden verzinnen.
Inderdaad, dat was niets meer geworden met haar!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef Gigageil het volgende:
Ilona was te slap voor dit spel......snif......laat haar maar gaan......![]()
Ik meende dat al te horen!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:32 schreef beco het volgende:
Iloon: ik wil naar huis. Nu
Syl: heb je achter gebeld ?
Iloon: Heb ik gedaan maar ze willen niet praten.
JE ZIET TOCH OM WAT SOORT MENSEN ZE HIER GEVEN
Kan de redactie in de zak steken !!!!
Verrast me niets.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:31 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft de beelden al terug gezien. Maakt zich geen zorgen.
En waar blijven ze dan mee zitten.....de flokkie's!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:32 schreef Mika25 het volgende:
Als NL en Huub er beide uitgaan, dan komt Sylvia alleen te staan, en dan ben je dus al voor 99% zeker dat zei er ook uit zal gaan aan het einde van de maand...
Ze laten huub zijn gang gaan omdat dat het spel is. Maar jij bent familie van NL ofzo? Je staat redelijk alleen hier geloof ik in je adorering van NL hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom laten ze Huub nou nog zo zijn gang gaan?? Is het zo moeilijk voor de redactie om een beslissing te nemen.... Of willen ze nog wat beeldmateriaal.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Cungy het volgende:
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub lijkt Nathanael naar zijn keel te hebben gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler als reactie geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren?
Volg het allemaal vanaf 20.30 uur via de livestreams!
Bron: 10
Dit lijkt er meer op, blij dat ze toch meelezen hier. Nu nog 1x goed kijken jongens en jullie komen tot de conclusie dat hij zijn hand op de schouder van NL legt
volgens mij begrijp jij het niet helemaal he?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:33 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was niets meer geworden met haar!
Het spel moet nu eenmaal op dit niveau gespeeld worden...... Maar Iloontje om een vermiste beautycase het niet meer zien zitten.... Dan is het een goede beslissing voor haar om te gaan!
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:32 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zijn die gasten achter ook scheel ofzo???
Iedereen ziet toch dat het niet bij z'n keel was maar bij z'n schouder!
Als Huub hiervoor een straf krijgt dan stop ik 100% zeker met kijken. Vuile huichelaars.
En dan die Brainless met z'n rattekop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit wordt een Edquote:Nathanael maakt zich meer zorgen over de borg: “Als ik eruit ga en ik krijg m’n borg niet terug, dan heb ik gewoon een zaak, klaar.” Hij is zker van dat Huub de oorzaak is van dit alles en zal het niet accepteren als hij de Villa wordt uitgezet zonder zijn borg terug te krijgen
Mooi zo...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Cungy het volgende:
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub lijkt Nathanael naar zijn keel te hebben gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler als reactie geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren?
Volg het allemaal vanaf 20.30 uur via de livestreams!
Bron: 10
Dit lijkt er meer op, blij dat ze toch meelezen hier. Nu nog 1x goed kijken jongens en jullie komen tot de conclusie dat hij zijn hand op de schouder van NL legt
Nope IDDquote:Op zondag 4 februari 2007 17:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
volgens mij begrijp jij het niet helemaal he?
Nou liever niet, laat haar maar lekker gaan morgen, hoe zij door de screening is gekomen blijft een raadsel...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef tipsch het volgende:
En nu DGK_REDACTIE - gaan jullie ng wel oprecht proberen Ilona over te halen om te blijven? Zoals jullie dat zo fantastisch gedaan hebben bij Nena?
hangt van de vervanging afquote:Op zondag 4 februari 2007 17:35 schreef kijhart het volgende:
iedereen ergert zich aan huub. Dus als huub NL en ilona weg zijn, wordt het zon geweldig zaad programma.
En vanavond komt de uitslag wie er uit moet vanaf 20:30 uur op de streams volgens de website van 10.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:35 schreef Elounda het volgende:
Gvd, ga ik even strijken, mis ik weer van alles...
Ik zit echt aan mijn PC geplakt... wat een toestanden.
Precies. ze moeten NL er gelijk uitgooien. beter.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Ja dat wilde ik net zeggen, we moeten nog in to the west kijken ook...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En vanavond komt de uitslag wie er uit moet vanaf 20:30 uur op de streams volgens de website van 10.
Om 20:30 begint ook Into The West.![]()
Ze doelde hier mee op Amanda volgens mij want daar heeft ze het over gehad aan de telefoon met Michel die was Nena tegen gekomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
We hebben het er maar druk mee. En dan ook nog posten op FOK! tussendoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
Ja dat wilde ik net zeggen, we moeten nog in to the west kijken ook...
Ik hoop dat AL zijn "fans" daar naar toe gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof wel dat ik even naar de zebraloune ga als Briaan gaat draaien
Gewoon geen leven, op deze manierquote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
We hebben het er maar druk mee. En dan ook nog posten op FOK! tussendoor.![]()
De beautycase was alleen de druppel. De vlieglessen...de tango lesson, en de dansmarathon...Alle uitjes worden 1 voor 1 bezuinigd (tenzij je Natasia bent vreemd genoeg). Bart zit met hetzelfde,. hij zei al dat "achter" hun beloften niet nakwamen... DGK is aan het bezuinigen en de bewoners worden daar de dupe van.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Inderdaad, dat was niets meer geworden met haar!
Het spel moet nu eenmaal op dit niveau gespeeld worden...... Maar Iloontje om een vermiste beautycase het niet meer zien zitten.... Dan is het een goede beslissing voor haar om te gaan!
ik denk dat Huub dit gewoon uit lokte om NL eruit te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een sukkel die Huub, grote man spelen. NL gooide hem met één worp naar buiten, prachtig.
en daarmee bezegelde hij zijn lotquote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een sukkel die Huub, grote man spelen. NL gooide hem met één worp naar buiten, prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |