Daar zijn ze heel goed in. Ik zal je 1 dingh zeggen. Ik heb nooit zoeen zielig zooitje bij elkaar gezien. MG Wat een trieste figuren En dat pesten naar anderen. LAAT MIJ IS DE KOOI IN DAN GAAN WE WAT ZIEN. Wat dat betreft ben ik echt geen lieverdje meerquote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Missy_1974 het volgende:
draaien ze de rollen weer om erg zielig zijn ze![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
wurggreep? niets van gezien in de diverse filmpjes
ja doe maar , dan moet ze er ook uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Een dreigement van Natasia: als Huub zijn mond tegen mij opendoet, verzuip ik hem in het zwembad.
Maar goed, het Natasia.
Die nieuwe heeft z´n spullen nog niet gepakt...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje, kan de redactie niet opschieten met hun oordeel! De sfeer wordt er niet echt beter op.....
Idd. Ilona is met Syl de enige normale daar.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben die vieze vuile flikkers hun zinGatver daar kan ik echt niet tegen.
Wat heeft Ilona nou gedaan? Kut Brian
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:27 schreef noekje het volgende:
Arme Ilona!
Brian is zo laf, die durft alleen maar tegen vrouwen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef Cungy het volgende:
Ik snap het niet...
De oudste bewoner, die altijd voor iedereen klaar staat... nu op krukken loopt, daar doe je toch niet zulke dingen bij.....then you lost reality
Ze moeten Natasia een grote zware steen om de poten binden en dan in zee gooien. Bek dicht tapen en huppa zwemmen kreng. Zinken zal jequote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef itsme het volgende:
[..]
ja doe maar , dan moet ze er ook uit.![]()
Natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ilona noemde iemand een heks en waarschuwde Sylvia dat ze voor haar moet uitkijken. Bedoelde ze Amanda of Natasia ermee?
denk het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 17:27 schreef vzzzzzbx het volgende:
Iloon zit er echt doorheen. Die gaat
Die is nog ff aan t fitnessenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft z´n spullen nog niet gepakt...
Ja dat was mij ook niet duidelijk. Dacht natuurlijk aan eerste instantie aan natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ilona noemde iemand een heks en waarschuwde Sylvia dat ze voor haar moet uitkijken. Bedoelde ze Amanda of Natasia ermee?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef Cungy het volgende:
17:03-Wat gaat er gebeuren?
Wat gaat er gebeuren?
Het gaat een spannende avond worden!
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub heeft Nathanael naar zijn keel gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler eenmaal geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren? Volg het allemaal via de livestreams!
Bron 10
WTF, Huub heeft Nathanael bij de keel gegrepen??
TALPA TALPA...als jullie dit echt menen stopt 90% van de mensen hier, ongeloofijk
DGK_REDACTIE...DOE ER WAT AAN
Maakt niet uit wie, in beide gevallen heeft ze gelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen we geen kaartenactie voor Natasia doen?!
Dan gooien we er antrax in.![]()
Wat maak jij je druk om Huub? Bijna niet gezond.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom laten ze Huub nou nog zo zijn gang gaan?? Is het zo moeilijk voor de redactie om een beslissing te nemen.... Of willen ze nog wat beeldmateriaal.
Dat doen ze echt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop zo dat ze met de filmpjes worden geconfronteerd met hun eigen smerige gedrag. Brainless en blablasia en nattenel, zo laag, achterbaks, hypocriet.
![]()
Brian is gefrustreerd om Nena en hij neemt daarop wraak op Ilona. Wat een rat is hetquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een zielige puber, heeft het gedaan puur om haar te jennen....daarom kan hij geen goede reden verzinnen.
Inderdaad, dat was niets meer geworden met haar!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef Gigageil het volgende:
Ilona was te slap voor dit spel......snif......laat haar maar gaan......![]()
Ik meende dat al te horen!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:32 schreef beco het volgende:
Iloon: ik wil naar huis. Nu
Syl: heb je achter gebeld ?
Iloon: Heb ik gedaan maar ze willen niet praten.
JE ZIET TOCH OM WAT SOORT MENSEN ZE HIER GEVEN
Kan de redactie in de zak steken !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |