Ze is wel okay verder, maar ze zou ook moeten kunnen beseffen dat er stemmingswisselingen zijn: wie weet voelt ze zich over een weekje beter.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij is hier te goed voor. Zij is daar te zacht voor en dat vind ik alleen maar positief.
front degoudenkooi.nlquote:
Ik vind haar ook lief, ze heeft een veel te zacht karakter voor die anderen daar al staat ze haar mannetje wel tegen Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik wil niet dat ilona gaat.. ze is zoo lief...
Wa?quote:
Hij is écht cool! Heb me kapot gelachen met 'm bij z'n laatste bezoek.quote:
Leegloop in de kooiquote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
talpa: Wat gaat er gebeuren?Volg vanaf vanavond half negen de livestreams! Er staat veel te gebeuren...
dat staat niet op het filmpje, dat is gebeurt in de private room ik heb het vannacht live mee gemaakt op de streams.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef Cungy het volgende:
Ik heb het filmpje 10x gezien, Wil je me a.u.b. vertellen in welke minuut Huub..Nathanael geschopt zou hebben, niemand heeft dat gezien....Het was overduidelijk te horen dat hij een stoel raakte. Als je een been raakt, maakt het niet zo'n dof geluid hoor;)
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 17:16 schreef beco het volgende:
[..]
Yep, groot gelijk maar wel jammer. Een van de weinige normale. Lieve vrouw.
1. Huub heeft zijn hand op de schouder van NL gelegdquote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef Cungy het volgende:
17:03-Wat gaat er gebeuren?
Wat gaat er gebeuren?
Het gaat een spannende avond worden!
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub heeft Nathanael naar zijn keel gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler eenmaal geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren? Volg het allemaal via de livestreams!
Bron 10
WTF, Huub heeft Nathanael bij de keel gegrepen??
TALPA TALPA...als jullie dit echt menen stopt 90% van de mensen hier, ongeloofijk
DGK_REDACTIE...DOE ER WAT AAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |