"als IK"...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon op users als mij.
Deze bedoel je? SP: "kritiek op Islam? fysiek geweld geoorloofd"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef Verbal het volgende:
Kan er niet meteen een ban volgen op het openen van een topic met een nep-nieuwsbericht in POL of NWS?
Vrij hinderlijk, dit.
V.
Deze was er ook nog vandaag: Wilders: Geen Marokanen in Nederlands elftalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze bedoel je? SP: "kritiek op Islam? fysiek geweld geoorloofd"
Als bron geeft de openingspost : parool.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze bedoel je? SP: "kritiek op Islam? fysiek geweld geoorloofd"
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als bron geeft de openingspost : parool.nl
Maar die quote valt niet terug te vinden op: http://www.parool.nl/
Is het artikel nog niet gearchiveerd? Is het even online geweest of heeft het niet bestaan en is de TS een fraudeur ?
Als Jantje idd zo gezegd heeft dat 'in bepaalde gevallen..etc' dan heeft hij heel wat te verklaren.
Als dat artikel bestaat in de papieren versie dan horen we er binnenkort wel meer van...
hummmm .. was de Marijnissentopic dan een reactie op deze hoax?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef freako het volgende:
Deze was er ook nog vandaag: Wilders: Geen Marokanen in Nederlands elftal
Ik zie net pas die andere Wildersflauwekul..quote:
Volgens TS wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hummmm .. was de Marijnissentopic dan een reactie op deze hoax?
Neuh, een slotje is wel voldoende. Bij bewuste herhaling kan eventueel meer worden ingegrepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef Verbal het volgende:
Kan er niet meteen een ban volgen op het openen van een topic met een nep-nieuwsbericht in POL of NWS?
Vrij hinderlijk, dit.
V.
Okay.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon op users als mij. Gewoon, een normale discussie.
Heb jij een vriendin????????quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ter geruststelling, niemand is mijn grote roerganger, behalve mijn vriendin.
geloof je het zelf ? Dan moet ze wel heeeeeeel veel liefde hebbenquote:
een topic binnen komt rollen, dan vráág je niet alleen om moeilijkheden, dan zoek je ze ook gewoon zelf op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef Elseetje het volgende:
Wauw, ik heb me goed vermaakt vandaag met alleen maar lezen zeg!Ik heb flink wat chips moeten bijkopen. Het is net zoals kijken naar een B-film: aan de ene kant verschrikkelijk en treurig, aan de andere kant waanzinnig hilarisch.
enz.
Jammer he?quote:
Nee lief juist, was zo bang dat je heel eenzaam was. Maar als je gewoon aansluiting hebt met de samenleving, komt het allemaal wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |