Het blijft een enge man die Maorijnissenquote:Marijnissen: "Fysiek geweld na kritiek op Islam begrijpelijk"
DEN HAAG - SP frontman Jan Marijnissen geeft zijn relaas over de discussie rondom het moslimvraagstuk. Marijnissen spreekt over een een minderheidsgroepering die stelselmatig in het nauw wordt gedrukt, en ja een kat in het nauw maakt rare sprongen. Marijnissen: "In bepaalde gevallen vind ik dat geweld geoorloofd is om aanhoudende kritiek te doen verstommen". Hoewel ik een voorstander ben van het debat, wordt soms vergeten dat veel Moslims in ons land de Nederlandse taal niet spreken. Het woord als wapen kunnen ze daarom niet hanteren, daarom kan ik begrijpen dat die frustraties zich uiten in fysiek geweld.
bron: 16-02 parool.nl
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het blijft een enge man die Maorijnissen![]()
http://archief.parool.nl/zoek?text=marijnissen&ED=site&SORT=date&FDOC=0quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:29 schreef ikke_ook het volgende:
Geef eens een link naar de bron, ik geloof hier echt geen fuck van.
De primitieve "zie je wel, HAHAHA communisme, maorijnissen, etc" reacties zijn wel typerend.quote:
Hij is OASIS fan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef Monidique het volgende:
Je bent wel van de kwaliteitstopics, hè, LENUS?
Ach, die zijn altijd wel terecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De primitieve "zie je wel, HAHAHA communisme, maorijnissen, etc" reacties zijn wel typerend.
Schreeuwen voor het gecheckt is.![]()
Na al die Wilders bash topics en linkse propaganda werd het zo langzamerhand tijd voor wat tegengasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het zou mij niets verbazen als die domme worstendraaier dit werkelijk gezegd heeft, maar ik kan het bericht niet op parool.nl vinden. Volgende keer misschien een echt nieuwsbericht citeren?
Als jij van die gedachte blij wordt. Top.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, die zijn altijd wel terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |