quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
OK Birthwatchers: De update van Klaasvaker en Slaapmeisje.
12:15u Klaasvaker is op de slaapkamer thuis en zet het bed op klossen.
12:30u Klaasvaker kan eindelijk slapen
14:43u Slaapmeisje belt Klaasvaker wakker. Klaasvaker komt terug uit tijdelijk coma en snelt naar het zhs. Slaapmeisje gaat een keizersnede krijgen. W'enstimulatie mocht niet baten. Bompie had de navelstreng om zich heen zitten en was als het ware aan het bungeejumpen daarbinnen.
15:00u Klaasvaker in zkh, nog net op tijd om mee te lopen. Klaasvaker moet ook zo'n operatiekloffie aan en hoesjes om de schoenen.
15:39u Bompiewordt geboren!!!!
Klaasvaker loopt even mee voor de huhuhu test (9/10), vergeet steeds hoe dat ding heet. Maar alles OK.
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
Hij weegt 4,028 Kg en is 52cm (dat laatste is een schatting). Inmiddels al zijn tweede borstvoeding gehad. Milo kijkt naar papa als Klaasvaker zingt.![]()
Klaasvaker is nu moe en moet naar bedje toe. Slaapmeisje komt dinsdag weer thuis en zal tot die tijd niet in de gelgenheid zijn te posten. Ik weet niet of ik er nog aan toe kom. Bed staat in ieder geval 3 dagen te vroeg op klossen. Pfft.
Foto's houden jullie nog even tegoed. Ik heb hier nog geen mogelijkheid toe.
Ik kon het niet laten om spontaan *OHHH* te roepen toen ik dit las!! Mooie namen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliciteer haar ook maar ff op de Frontpage. Koud twee dagen nieuwsposter, en ik maak er nu al misbruik van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |