quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef Karina het volgende:
Als Henk het goed vindt, dan zegt hij dat tenminste OOK.
nee dat is van Queenquote:
Vond het wel liefquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah koezie, allemaal lieve kleine fannetjes..
En steenz verkleed als vrouw?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Natalie het volgende:
Anja verkleed als vent.
Daar knap ik nu echt van af, weet je dat.
jah, maar Purple Rain is voor mij toch wel een uitzondering daaropquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah koezie, allemaal lieve kleine fannetjes..
.
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Mirri het volgende:
YES Prince !!!!![]()
Purple rain meest sexy nummer ooit![]()
Schaam je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Cee het volgende:
How come you don't call me?
Ik dacht dat het origineel van Alicia Keys was. *schaam*
stukken beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Natalie het volgende:
't Is nú al beter dan d'r vorige nummer.
Hij heeft meerdere geweldige nummersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, maar Purple Rain is voor mij toch wel een uitzondering daarop
Eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Anja zingt wel goed, maar om een of andere reden vind ik haar niet sympathiek overkomen.
inderdaad, dat is hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Anja zingt wel goed, maar om een of andere reden vind ik haar niet sympathiek overkomen.
quote:
En door HJ nog wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef buzzer het volgende:
Anja wordt afgefikt
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
Marianne en HJ geven het zelfde negatieve commentaar, waarop Wendy zegt "De sjuurie is niet echt eensgezind vanavond." The fuck?
Ik blijf haar zien als psychisch wrak onzeker huilenbalkjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
ik ook zo langzamerhand wel..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ben ik Wendy wel zat.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ben ik Wendy wel zat.
Sharon maakte in een klap alles goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die het een saaie uitzending vind?
Ik heb de neiging om AI op te zetten
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik blijf haar zien als psychisch wrak onzeker huilenbalkje
Dewi was gewoon goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de versie van Dewi leuker.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
Maar gelukkig hebben we Witchy nog tegoed.
AIquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Daar heb ik al weken last van, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het over de theaterrondesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?
maar Dewi was ook goehoedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de versie van Dewi leuker.
Het loopt steeds uit tot kwart voor ong.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
reclame??? Het duurt toch normaal tot half 10?
Arme Anja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?
waarom, omdat hij als enige eerlijk is (behalve bij zijn eigen kandidaat) ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk maakt zichzelf echt belachelijk vanavond.
Dat vind ik nu ook. Christian, inderdaad met een band erachter, kan het nog ver gaan schoppen, terwijl Sharon een eendagsvlieg is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef JetFreggel het volgende:
Sharon zingt het beste maar Christian heeft de X factor!!
Voor 13-jarige breezah-meisjes misschien wel, voor iets volwassener mensen echt niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef JetFreggel het volgende:
Sharon zingt het beste maar Christian heeft de X factor!!
Alweer ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk maakt zichzelf echt belachelijk vanavond.
ik ben pa sbij aflevering 2... nog steed sgeen tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
AInog een paar dagen.
Ik vind het al weken lang saai. Daarom vind ik het niet erg dat ik de tv maar half kan zien. Ik hoor wel of 't goed is of niet.
Ik ook, ik vind het wel een beetje schandalig...van zo'n goedbetaalde bn'er als Wendy van Dijk mag je toch meer verwachten.quote:
Idem. Stiekem blijf ik Richy ook tof vinden, maar over zijn zangkwaliteiten zeg ik maar niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
En Henkjan.
En Marianne.
En Christian.
En eigenlijk het hele programma, op Anja, Henk en de prestaties van Sharon na.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben pa sbij aflevering 2... nog steed sgeen tijd om te kijkenMaar wel tot nu toe alles binnengehaald geloof ik (t/m 6 klopt dat)
nog nooit opgemerkt... maar dat komt omdat ik half naar de tv kijkt denk ik....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het loopt steeds uit tot kwart voor ong.
dit lijkt inderdaad niet haar ding...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het wel een beetje schandalig...van zo'n goedbetaalde bn'er als Wendy van Dijk mag je toch meer verwachten.
Dit is denk ik gewoon niet haar ding..
Dat over de top hebben ze een keer bedacht en dat houden ze er graag erg inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef --Globe-- het volgende:
Dit keer was ik het niet met Marianne en Henkjan eens. Anja deed het nu gewoon goed.Helemaal niet over the top ofzo.
Jammer dat ze tijdens de finales een beetje kut was.quote:
verkeerde nummerkeuze, en dat is nou precies waar ze deze X factor weer in uitblinkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jammer dat ze tijdens de finales een beetje kut was.
dat deed ik, ik zette het er speciaal bijquote:
Dat is inmiddels wel gebleken ja ... Bij de audities en zo vond ik haar trouwens wél leuk. Ik vond haar sowieso tof, bij Hart van Nederland. Maar ik erger me steeds meer aan haar. Haar uitspraak is belabberd en ze heeft écht domme opmerkingen als ze voor de jury staat. Nee, wat dát betreft wist Idols mij veel meer te boeien. Het concept X-Factor an sich vind ik beter, maar de invulling niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit lijkt inderdaad niet haar ding...
Vond ik van niet.... ik vond haar echt beter dan Jim en Jamaiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jammer dat ze tijdens de finales een beetje kut was.
Sommige mensen zullen wel niet willen weten hoe AZ het doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat deed ik, ik zette het er speciaal bij
Maar dat wil ik helemaal nog niet weten, ik post hier om het ontwijken krijg je dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat deed ik, ik zette het er speciaal bij
Maar dan nog..het is wel heel erg. Ze komt gewoon heeel erg dom over als ze met de kandidaat bij de jury staat voor commentaar, haar reactie is altijd zo vreselijk , hoe zeg je dat, zoet ofzo, het is wel duidelijk dat ze er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit lijkt inderdaad niet haar ding...
Luister het eens terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vond ik van niet.... ik vond haar echt beter dan Jim en Jamai
En stuurde twee Italiaanse homo's he, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Arme Anja.
3 jaar terug was het een ander uiterste.
Stemde het publiek haar met overweldigende merderheid naar het songfestival, zette de jury haar op plek 2 omdat ze 'te goed' was.
Ik ben alle HDTV optredens van Golden Ticket winnaars van dit seizoen aan elkaar aan het plakken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
heb je nog een linkje ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Luister het eens terug.
Ik schrok ervan, ze was veel minder dan ik in mijn herinnering had.
http://www.xcu.nl/idols/index.phpquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je nog een linkje ?
Ik zit nu even te genieten van Hind
We zijn niet modloos vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef PeRi het volgende:
Ik heb maar de helft kunnen zien helaas. En waarom wilde Sharon een kanariepietje nadoen bij dr eerste nummer?. Wendy's outfit.. En die oorbellen en laarzen van Anja, kan iemand de styling een hele harde knal verkopen?
.
Gay.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
De dag dat ie Mariah Carey ontmoet heeft vergeet Witchy nooit meer! Hij heeft een kusje gehad.
Men o men....
tnxquote:
Hij loopt nog steeds met een stijve ervan rond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
De dag dat ie Mariah Carey ontmoet heeft vergeet Witchy nooit meer! Hij heeft een kusje gehad.
Men o men....
Gaan jullie volgende week niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef PeRi het volgende:
Ik heb maar de helft kunnen zien helaas. En waarom wilde Sharon een kanariepietje nadoen bij dr eerste nummer?. Wendy's outfit.. En die oorbellen en laarzen van Anja, kan iemand de styling een hele harde knal verkopen?
.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik glij van m'n stoel af.
Maar dat komt doordat ik in m'n broek pies van het lachen.
ken je dit nummer niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef Mirri het volgende:
Het scheelt wel als je het origineel niet kent![]()
dan moet er iemand een mop verteld hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik glij van m'n stoel af.
Maar dat komt doordat ik in m'n broek pies van het lachen.
Jim zong lelijk, maar minder valsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
Ik krijg weer flashbacks naar Jim
Dit is echt niks...
Tranen zijn ook nat. Glijen is nog steeds mogelijk!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet er iemand een mop verteld hebben.
dit optreden vond ik niet zo lachwekkend, eerder tranentrekkend
En ik klik op invoeren en hij wordt opeens goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef LeBeau het volgende:
Mumble mumble mumble? What's that, Richy?
Lekker heh, articuleren?
daar heb je ook weer gelijk inquote:
lekker patsen met een jonger vriendje is dus niets voor jouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef MissJ het volgende:
Als ik 8 jaar jonger was geweest had ik me opgegeven voor de nieuwe girlfriend van Richy, zo cute is hij.
Als je 8 jaar jonger was had je betere ogen gehad, dus denk ut nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef MissJ het volgende:
Als ik 8 jaar jonger was geweest had ik me opgegeven voor de nieuwe girlfriend van Richy, zo cute is hij.
inh die volgorde, inclusief je commentaar bij Sharonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef Lynx666 het volgende:
1. Sharon, haar 2e nummer was haar redding
2. Anja.
3. X6.
4. Christian
5. Richy.
whehe, nou ja, waarom eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
lekker patsen met een jonger vriendje is dus niets voor jou
ALs MAriah zingt schakelt mijn stereotoren automatisch uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef Natalie het volgende:
Zie je maar weer eens hoe begaafd Mariah is. Haar nummers zingt een ander niet zo makkelijk.
Als Anja in de sing-off staat is ze weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Morgen gaat er een uit van Henkjan, dat KAN niet anders..
Ik denk Christian..en ik hoop Christian..
ik hoop meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Morgen gaat er een uit van Henkjan, dat KAN niet anders..
Ik denk Christian..en ik hoop Christian..
Of CIndy Klassenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Idolen![]()
Als Dido daar rondliep ja..of Norah Jones.
Wat mij betreft ook zo!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
De oogst van vanavond:
1. Sharon
2. Anja
3. X6
4. Christian
5. Witchy
daar ben ik ook voor, al zou dat een hele domme zet zijn van Marianquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Anja in de sing-off staat is ze weg.
Daar ben ik ook bang voor. Hopen dus dat het Richy vs. Christian wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:42 schreef MissJ het volgende:
Van mij mogen Anja Richy en Christian naar de sing-off
Dan zal Marianne wel weer de knoop moeten doorhakken..ik denk dat ze dan wel Christian wegstemt hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Idolen![]()
Als Dido daar rondliep ja..of Norah Jones.
dat afzeiekn was inderdaad schandalig en zeker niet terechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Ik ga toch maar even stemmen voor Anja.
Gewoon omdat ik het chandalig vind dat ze elke week zo afgezeken wordt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Gunst, stel je voor zeg. Het eindfeest! Vette partyshit!
Een proteststemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Dido ! Zie avatarquote:
Moet ze maar een keer normaal zingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
En die kinderen moeten oprotten.
En Henk is de verliezer winnaar van de avond met zijn gare oprechte en terechte commentaar.
Ze was een hele grote fan van Idols zei ze. (Later bij Boulevard: "Wie Idols 3 won? ............ Was dat Jamai of was die het jaar ervoor?").quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wendy is helemaal ontdaan dat die zielepootjes kritiek hebben gekregen. Heeft ze überhaupt ooit naar Idols gekeken?
Ken ze wel hoor, vind de kreet 'idool' alleen een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Zij heeft een stem die klinkt zo puur, fantastisch. Ik hou niet zo van dat krachtige, dat Anja dus ook heeft bijv.
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten.
Dido is super.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Zij heeft een stem die klinkt zo puur, fantastisch. Ik hou niet zo van dat krachtige, dat Anja dus ook heeft bijv.
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten met heerlijke stemmen voor snachts in de auto![]()
Fijne muzieksmaak heb jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten met heerlijke stemmen voor snachts in de auto![]()
Geen sing-off meer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef m-materazzi het volgende:
Wat zegt Wendy nou, uiteindelijk beslist de jury niet maar de kijker ?
Ik ben op het eindfeest van Popstars geweest... en zo heel spectaculair zijn zulke eindfeesten nietquote:
Was Wendy die dat zei he..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ken ze wel hoor, vind de kreet 'idool' alleen een beetje overdreven
Moet zeggen dat ik dat ook niet meer weet. En toch was ik een trouwe kijkerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was een hele grote fan van Idols zei ze. (Later bij Boulevard: "Wie Idols 3 won? ............ Was dat Jamai of was die het jaar ervoor?").
Als je daadwerkelijk een trouwe kijker was en het niet meer weet zou ik toch eens bij stichting Alzheimer langsgaan hoor......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat ook niet meer weet. En toch was ik een trouwe kijker
Lucie Silvas is erg goed, alleen die versie van "Nothing else matters"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dido is super.
Ben een groot fan van haar.
Ook van Lucie Silvas overigens. Die is ook zo goed.
Andersom dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Misschien een sing-off waarna de kijker nog ka stemmen?
Da's een kwestie van hoe belangrijk je iets vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een trouwe kijker was en het niet meer weet zou ik toch eens bij stichting Alzheimer langsgaan hoor......
Nee, wel een sing-off, mar dat na die sing-off er opnieuw gestemd kan worden voor deze twee, da degne die dan de minste krijgt van de twee exit moet. Ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gebruik die grijze cellen liever voor iets wat echt belangrijk is
Dus als ik de naam Raffaëla zeg heb je eerst een foto nodig voordat je herinnert dat zij enkele maanden geleden gewonnen heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een kwestie van hoe belangrijk je iets vindt.
Mijn prioriteiten liggen anders dan te onthouden wie welke show gewonnen heeft.
Gebruik die grijze cellen liever voor iets wat echt belangrijk is
Dat vond ik ook een van de mindere.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lucie Silvas is erg goed, alleen die versie van "Nothing else matters"![]()
Om zo'n rock klassieker op die manier te coveren, ik vond het niets.
Verder fantastisch album
Wou dat het zo was, maar dat drama ivm haar zwangerschap, dat duurt net even wat langer om te verdringen uit je brein. (Daarnaast moest ik er stiekem best om lachenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik de naam Raffaëla zeg heb je eerst een foto nodig voordat je herinnert dat zij enkele maanden geleden gewonnen heeft?
Nee, heb ik nog niet, eerst eens horen of het wat is. En eerst maar eens het nieuwe album van Norah Jones kopen, die is vorige week uitgekomen. Eindelijk zeg...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een van de mindere.
De rest van d'r album is super. Heb je die nieuwste ook al? Heel anders, maar toch weer en pareltje.
Afzonderlijke filmpjes al wel op xfactor.nl, hele uitzending nog niet geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Staat de uitzending van vanavond al ergens online![]()
Janksmoel ala Dinand van Kane?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef BCtjuh het volgende:
Christian keek tijdens dat tweede liedje eerst alsof hij moest poepen, daarna kreeg hij een janksmoel, en daarna alsof hij zijn microfoon wou opvreten..![]()
Kopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, heb ik nog niet, eerst eens horen of het wat is. En eerst maar eens het nieuwe album van Norah Jones kopen, die is vorige week uitgekomen. Eindelijk zeg...![]()
Maar jij koopt dus ook, ipv downloaden?![]()
En deze past er ook wel bij:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef BCtjuh het volgende:
Ik heb geen idee hoe hij een janksmoel trekt, maar dit komt in de buurt:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef BVO het volgende:
Nou Henkjan, grote jongen, straks weer vroeg naar bed en fappen op je eigen acts.
Ik denk zelfs dat men als laatste 3 acts één uit elke groep willen hebben en daarop sturen. Het zou me iig niks verbazen als Richy vandaag en volgende week Christian eruit vliegen..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het straks weer is.
Nouja, dat wordt waarschijnlijk exit Anja. Of ze moeten instructies hebben gekregen om nu toch echt maar een act van Henkjan eruit te stemmen, ik kan me niet voorstellen dat ze Henk bij de laatste 4 al actloos willen hebben.
Ja. Ben na gisteren alleen benieuwd met welk verhaal Marianne Anja erin wil houden. In het buitenland zijn de laatste 3 idd vaak verspreid over de 3 categorieën, lijkt me programmatechnisch ook het leukst.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat men als laatste 3 acts één uit elke groep willen hebben en daarop sturen. Het zou me iig niks verbazen als Richy vandaag en volgende week Christian eruit vliegen..
ik vind 't nogal 'n slap verhaaltje eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 18:10 schreef BVO het volgende:
Goed stukje over het gebrek aan X Factor: http://zappen.blog.nl/ido(...)panning_bij_x_factor
Het zou eigenlijk wel moeten maar ik ben er bang voorquote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb het de laatste weken gemist en besef me nu dat ik daardoor het jurycommentaar ook niet ken!
wat betreft voorspellen is dat wel lastig, maar Anja zal 't heus niet vanRichy
winnen toch...
Nou, tot de finale dan maar weer hequote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Silvieja het volgende:
Christian eruit. Anders kijk ik niet meer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het maakt mij niet uit wie er in de Sing Off komen, als Christian er maar uitvliegt
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Silvieja het volgende:
Christian eruit.
Dat vind ik dan wel weer erg rigoreusquote:Anders kijk ik niet meer.
Ik hoop al vanaf week 1 dat die kwal eruit gaat. Serieus. Kga protestbrieven schrijven wanneer hij er nu weer in blijft. Hij is lelijk, kan niet zingen, is een houtenpiemel en komt dom over. Vriendjespolitiek zeg ik je! Hij heeft vast HEnk en Henkjan gepijpt.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg rigoreus
Je vergeet dat hij ook een jankerd isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ik hoop al vanaf week 1 dat die kwal eruit gaat. Serieus. Kga protestbrieven schrijven wanneer hij er nu weer in blijft. Hij is lelijk, kan niet zingen, is een houtenpiemel en komt dom over. Vriendjespolitiek zeg ik je! Hij heeft vast HEnk en Henkjan gepijpt.
En hij is een jankerd!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook een jankerd is
Chips, bier en rtl4quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef babette21 het volgende:
koekies *check*
fristi [ :") ] *check*
rtl4 *check*
begin maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |