quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef Karina het volgende:
Als Henk het goed vindt, dan zegt hij dat tenminste OOK.
nee dat is van Queenquote:
Vond het wel liefquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah koezie, allemaal lieve kleine fannetjes..
En steenz verkleed als vrouw?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Natalie het volgende:
Anja verkleed als vent.
Daar knap ik nu echt van af, weet je dat.
jah, maar Purple Rain is voor mij toch wel een uitzondering daaropquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah koezie, allemaal lieve kleine fannetjes..
.
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Mirri het volgende:
YES Prince !!!!![]()
Purple rain meest sexy nummer ooit![]()
Schaam je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Cee het volgende:
How come you don't call me?
Ik dacht dat het origineel van Alicia Keys was. *schaam*
stukken beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Natalie het volgende:
't Is nú al beter dan d'r vorige nummer.
Hij heeft meerdere geweldige nummersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, maar Purple Rain is voor mij toch wel een uitzondering daarop
Eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Anja zingt wel goed, maar om een of andere reden vind ik haar niet sympathiek overkomen.
inderdaad, dat is hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
Anja zingt wel goed, maar om een of andere reden vind ik haar niet sympathiek overkomen.
quote:
En door HJ nog wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef buzzer het volgende:
Anja wordt afgefikt
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
Marianne en HJ geven het zelfde negatieve commentaar, waarop Wendy zegt "De sjuurie is niet echt eensgezind vanavond." The fuck?
Ik blijf haar zien als psychisch wrak onzeker huilenbalkjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Karina het volgende:
ik ook zo langzamerhand wel..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ben ik Wendy wel zat.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ben ik Wendy wel zat.
Sharon maakte in een klap alles goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die het een saaie uitzending vind?
Ik heb de neiging om AI op te zetten
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik blijf haar zien als psychisch wrak onzeker huilenbalkje
Dewi was gewoon goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de versie van Dewi leuker.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
Maar gelukkig hebben we Witchy nog tegoed.
AIquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Daar heb ik al weken last van, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het over de theaterrondesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?
maar Dewi was ook goehoedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de versie van Dewi leuker.
Het loopt steeds uit tot kwart voor ong.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
reclame??? Het duurt toch normaal tot half 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |