Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die \'\'vol\'\' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
* .
We zaten al op 64quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mcdavid erbij. 61 komkommers.
Ja Jdude stond er dubbel in en Bio ook.quote:
waaromquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Zet eens in de OP dat er nog een groep forummers een meet hebben die dag
Ah...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mcdavid erbij. 61 komkommers.
Bi0 telt voor 2, dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja Jdude stond er dubbel in en Bio ook.
Heb je geteld danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja Jdude stond er dubbel in en Bio ook.
Ja.quote:
Die schijnt niet te komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:04 schreef mcDavid het volgende:
Waarom staat die rothond nu weer bij de misschieners dan?
Hij weet nog niet of hij mag van FrauUberFrau.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:04 schreef mcDavid het volgende:
Waarom staat die rothond nu weer bij de misschieners dan?
Neh die gaat sowieso nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of hij mag van FrauUberFrau.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neh die gaat sowieso niet
maar ik moet die avond sowieso vanaf 2 uur werken en de kans dat ik daarvoor nog ga komen is minimaal![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar ik moet die avond sowieso vanaf 2 uur werken en de kans dat ik daarvoor nog ga komen is minimaal![]()
Balen wel, maar om nou giechelend van de 8 weggeklokte biertjes daar te zitten is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
jij moet eigelijk wel komen drwobbelkun je niet vrij krijgen?
Jaik moet die shit bewaken dus ik mag sowieso geen drank op hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Balen wel, maar om nou giechelend van de 8 weggeklokte biertjes daar te zitten is ook weer zoiets.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrij!!
ik werk nooit
maar ik mocht voor iemand invallen 8 uur voor 100 euro![]()
quote:
Ah, vandaar. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrij!!
ik werk nooit
maar ik mocht voor iemand invallen 8 uur voor 100 euro![]()
quote:
Oh dus je trakteert met de volgende meet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jaik moet die shit bewaken dus ik mag sowieso geen drank op hebben![]()
![]()
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar even een samenvatting van gemaakt.![]()
Pooltafel hebben ze dacht ik niet in de stairway. Wel een toilet om te kontneuken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Yestuuur het volgende:
is dat gewoon een beetje bier drinken droogkloten onder mekaar? (en miss ff poolen ernaast)
Dank je, het viel niet mee inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzit
Dit is de echte inzet die van een Mod verwacht word!
Ga zo door
Dit post gaat zelfs sarcasme voorbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzit
Dit is de echte inzet die van een Mod verwacht word!
Ga zo door
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pooltafel hebben ze dacht ik niet in de stairway. Wel een toilet om te kontneuken!
Trusten Bobquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Je bent heul niet in de stad!quote:
Ik doe net of ik sociaal bezig ben op MSN.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent heul niet in de stad!
Heb ik je toch even belollertraptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik doe net of ik sociaal bezig ben op MSN..
johquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn we aan het F5-en in topic nummer 37 met foto's.
Ik wou het net zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
Opera heeft zoiets tof dat je 'm kan instellen dat 'ie automatisch elke seconde gaat refreshen![]()
Toffe functie is dat he? Ik ga 'm even aanzetten bij een nieuw topic zodat die heel veel views krijgtquote:
heeyquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
tvp. ff volgen wat die kuthond nu weer zit te liegen
Groot gelijk. Die hond is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toffe functie is dat he? Ik ga 'm even aanzetten bij een nieuw topic zodat die heel veel views krijgt
Waar ga heen ?quote:
[TK] Diverse pc games o.a. GTA, Call of Duty en DTM Racer 3quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toffe functie is dat he? Ik ga 'm even aanzetten bij een nieuw topic zodat die heel veel views krijgt
[/quote
![]()
Iedere 5 secondendat fokt wel kut
![]()
Check je foboquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
ik ga heen naar vriend verjaardag, ish goeeed? check deze hoertjeequote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die views gaaaaaaan![]()
wat jij zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Groot gelijk. Die hond is niet te vertrouwen.
quote:
motjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we een topic maken voor ons 2tjes ?en dan laten we snakey de posts verwijderen an noeps die ook gaan posten
Jahquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt Herald eigenlijk?
Ligt er helemaal aan wie je die avond wil aanraken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
ipv tvp
Wat voor weer is het dan?
Of is het sowieso veiliger om handschoenen mee te nemen....![]()
Mits gebruik van (olijf)olie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
Fistfucken gaat wel handiger met van die latex handschoenen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Als op de meet hetzelfde gebeurt als hier als ik wat zeg, kan het nog gezellig worden.....
lijkt mij ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef TheYoung1 het volgende:
*mental note 2: dikke kurk in me hol proppen voor ik naar binnen ga*
Ik wacht in spanning.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik trouwens een potentiele TTT in gedachten voor later op de avond, mits inbreng
Ik heb nu al gedronken en vind 'm iets teveel werk ineensquote:
Ik probeer me binnen te smokkelen.quote:
Ik ook niet ! !!quote:
NTB!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook niet ! !!
Soulmates ofzo ?![]()
![]()
Jaa daar hebben ze vast lang over nagedachtquote:
JA maar waar blijft die fotoquote:
rrrrrrrrrrrrrrrrightquote:Op zondag 4 februari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA maar waar blijft die foto![]()
quote:
zal ik nog wat bier in je trechter gieten?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef purplerose het volgende:
stuiter stuiter stuiter
ow yes pleasequote:Op zondag 4 februari 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
zal ik nog wat bier in je trechter gieten?
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof giet dingie vol
slikken, kreng!
Ja doe maar, dan ga ik naar bedquote:
okquote:Op zondag 4 februari 2007 03:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja doe maar, dan ga ik naar bed
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:20 schreef remlof het volgende:
ik denk dat dingie slaapt, dus hij kan weer open
De moeitequote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef remlof het volgende:
wat een kuttopic skip. doe dan dat van dat Iraqi travel agency
het word weer tijd om je vast te lijnen merk ikquote:
toevallig had ik het er 2 dagen geleden er nog met hem overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er gaat niks boven liefdevol anaal fistfucken. FB wil dat vast een keer bij je proberen.
.
Ik ben vrijdag uit geweest, de zaterdag hebben we met een groep bij mij thuis gezeten, rond 18:00, als ik het me goed herinner, toch maar besloten naar bed te gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:11 schreef fraubitch het volgende:
hoor je niet te slapen
onzinners zijn nooit voor 12 uur wakker!!
Dan ga je toch slapen.quote:
Ja goed idee wel.quote:
Hier buiten ook, das eng!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen. Goed begin, hier schijnt de zon weer.
.
Goedemorgen Longiquote:Op zondag 4 februari 2007 11:55 schreef longinus het volgende:
Allemaal een goede morgen
weer even ingelezen en ben weer helemaal bij
Hmm, nee dus, misschien dat ze hem even naar mij kan opsturenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen Longi. Je hebt ook gelezen dat er een vuig filmpje in omloop is van Purpled00s?
Filmpje??quote:Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen Longi. Je hebt ook gelezen dat er een vuig filmpje in omloop is van Purpled00s?
Ja, ik was alweer zo wakker dat ik me weer herinner om welk filmpje het gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. En het heeft zelfs even on-line gestaan..
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, ik was alweer zo wakker dat ik me weer herinner om welk filmpje het gaat
Ik heb IM hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, ik was alweer zo wakker dat ik me weer herinner om welk filmpje het gaat
zoiets ja. Maar dan zowel de begin als eindtijd op 4 uur zetten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef Godshand het volgende:
wat wordt het programma van die meetdag?
18:00 Mac
19:00 Stairway
01:00 eerste kotsende dames op de taxi zetten..
zoiets?
nee, meer:quote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef Godshand het volgende:
wat wordt het programma van die meetdag?
18:00 Mac
19:00 Stairway
01:00 eerste kotsende dames op de taxi zetten..
zoiets?
Realistisch scenario.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef longinus het volgende:
[..]
nee, meer:
18:00 Iedereen verzamelt zich in Stairway.
18:03 de vrouwen duiken het toilet in.
23:18 een paar vrouwen komen weer naar buiten
24:30 de meesten gaan naar huis.
03:30 de laatste vrouw merkt opeens dat ze er alleen nog is.
09:00 zij wordt buitengelaten door een vroeg personeeldslid.
![]()
pffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef moemoe het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff tttttttvvvvvvvvvvvvvpppppppppppppppppppppppppppppppppppp.
Hai boemsie, volgende week gaan we knuffelenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffhoi
ooooooooohquote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai boemsie, volgende week gaan we knuffelen.
dat doet iedereen al doe eens origineelquote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:ik denk dat ik gewoon kom en begin te zuipen, dat vind ik wel best
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat doet iedereen al doe eens origineel![]()
ik ben allergisch voor eendenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet een eend op je hoofd en ga dan zuipen![]()
wow als je maar van me afblijft dudequote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
paultjuhhh ! !!!!
Ik kom ook he, naar de meet
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wow als je maar van me afblijft dude
Waaaat?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
GETSIE
ik ben hetero geworden sorry peulmans
Drabbel moemsel en dikkie-boemsquote:
Wat heeft dat voor nut?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aah een TVP op de nieuwe bladzijde![]()
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
jullie staan bij mij nog gewoon op pagina 1 hoor
Eng.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef purplerose het volgende:
moehahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Dat je kan zien waar je gebleven bent? Hij gaat al sowieso omhoog in je MyAt. Als schop voor het topic was het niet echt nodig. Wist je niks te posten maar verveel je je?
Dat zijn trouwens allemaal vragen over mogelijke conclusies, geen beschuldigingen!quote:
Mooie analysequote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.
En zo kan je ook makkelijk zien hoeveel er al gepost is, de postcount hou je niet bij maar het aantal pagina's weet je meestal onderbewust wel. En het is makkelijk met de lapo, zie je een 7 staan is hij op slot, zie je eerder een slotje staan dan weet je dat er door een mod een slotje is gezet.
ik heb altijd 300 posts per pagina, ideaal om snel een topic te scannen. Het is alleen kut voor topics met veel plaatjes, maar die bekijk ik dan in een andere browser met een kloon die wel 50 posts per pagina laat zienquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.
En zo kan je ook makkelijk zien hoeveel er al gepost is, de postcount hou je niet bij maar het aantal pagina's weet je meestal onderbewust wel. En het is makkelijk met de lapo, zie je een 7 staan is hij op slot, zie je eerder een slotje staan dan weet je dat er door een mod een slotje is gezet.
Wacht ik plaats hier even een TVP.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Dat je kan zien waar je gebleven bent? Hij gaat al sowieso omhoog in je MyAt. Als schop voor het topic was het niet echt nodig. Wist je niks te posten maar verveel je je?
Sneeuwballen gooien in de stairwayquote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hey dit is best kut nu. Nieuwe weerkaarten zeggen dat vrijdag alles onder Amsterdam (veel) sneeuw heeft
Kommaar op met die lage decoletétjesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien in de stairway
Ah! En de barvrouw natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kommaar op met die lage decoletétjes![]()
Hangtietenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kommaar op met die lage decoletétjes![]()
sneeuw? doe eens een linkje naar die weerkaarten?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hey dit is best kut nu. Nieuwe weerkaarten zeggen dat vrijdag alles onder Amsterdam (veel) sneeuw heeft
Als je een weernoep bent, succes!!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
sneeuw? doe eens een linkje naar die weerkaarten?
Nee lulquote:
Je bent zelf een lul...quote:
Maar het zijn wel allemaal ......quote:Niet iedere vrouw met een laag uitgesneden v-hals heeft hangtieten![]()
Kuthoeren ?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent zelf een lul...
[..]
Maar het zijn wel allemaal ......
Uiteraard!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed S-F gaan we dat LEF-topic nog doen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed S-F gaan we dat LEF-topic nog doen?
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mits die barvrouw lekker is![]()
Ik ga niet aan een manwijf vragen of ik even aan haar tap mag hangen![]()
Ik dacht in het vorige topic te lezen dat iemand een laptop meeneemt omdat hij bereikbaar moest zijn ofzoietsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openen
guitarist.nl kan dat met zijn mobieltje.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openen
Blijf je nuchter genoeg om dat ding heel te houden dan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! ik kan m'n notebookje eventueel wel meenemen
kuchnerdkuchtquote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! ik kan m'n notebookje eventueel wel meenemen
Nee, dus ik denk dat het slim is om hem thuis te latenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijf je nuchter genoeg om dat ding heel te houden dan ?![]()
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Is daar wel wievie dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, maar hey.
Zingen kan je echt niet.
haiquote:
Tof,heb ik eindelijk wat aan mijn winterbanden.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
hoelaat was jij van plan om te gaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tof,heb ik eindelijk wat aan mijn winterbanden.
Was het maar vrijdag.
Ow,wacht,ik heb niog steeds geen geld en moet er morgen om 4.20u uit.
Doe toch maar vrijdag op vrijdag.![]()
half 6quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoelaat was jij van plan om te gaan?
Ha bloedverwant.quote:
Yo mamma?quote:
Ik heb het gewoon gevraagdquote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb je geld van je moeder gestolen?
Ik ga pas om 9-10 uurquote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg
hebben jullie geen school/werk
Had ik maar zo'n moederquote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
Je moeder is je gewoon alcohol, drugs en frituur aan het sponsoren![]()
09:00 / 10:00 ?quote:
Nein!!quote:
quote:
Geachte heer mcDavid,quote:Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef mcDavid het volgende:
Geachte mevrouw Bitch,
Heeft die hond je nog de groeten gedaan?
Hoogachtend,
mcDavid
ik duik dan de shop wel even mee in hoor als die binnen loopafstand ligtquote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Maar wie duiken er allemaal mee de shoppa in om ff de tafel te laten klapperen?
ligtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik duik dan de shop wel even mee in hoor als die binnen loopafstand licht
sterfquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb spareribs besteld bij de sparerib lijnhot spareribs
ik zal een stuk naar je toe gooienquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sterf
ik zit hier honger te lijden
Lauwquote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik duik dan de shop wel even mee in hoor als die binnen loopafstand ligt
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP voor de laatste loodjes
RealZeus melden !![]()
![]()
hoiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP voor de laatste loodjes
RealZeus melden !![]()
O verkeerde accountquote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie niet![]()
![]()
Op je plaats Drobbul
En ik?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie niet![]()
![]()
Op je plaats Drobbul![]()
Insert huillach smileyquote:
Jij stalkt mij overalquote:
Kom eens in mijn geweldige zondagstopicquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom eens in mijn geweldige zondagstopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |