Uiteraard!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed S-F gaan we dat LEF-topic nog doen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed S-F gaan we dat LEF-topic nog doen?
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mits die barvrouw lekker is![]()
Ik ga niet aan een manwijf vragen of ik even aan haar tap mag hangen![]()
Ik dacht in het vorige topic te lezen dat iemand een laptop meeneemt omdat hij bereikbaar moest zijn ofzoietsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openen
guitarist.nl kan dat met zijn mobieltje.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, dan moeten we een notebook meen dan kunnen we het topic in de stairway openen
Blijf je nuchter genoeg om dat ding heel te houden dan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! ik kan m'n notebookje eventueel wel meenemen
kuchnerdkuchtquote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! ik kan m'n notebookje eventueel wel meenemen
Nee, dus ik denk dat het slim is om hem thuis te latenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijf je nuchter genoeg om dat ding heel te houden dan ?![]()
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Is daar wel wievie dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, maar hey.
Zingen kan je echt niet.
haiquote:
Tof,heb ik eindelijk wat aan mijn winterbanden.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hey dit is best kut nu. Nieuwe weerkaarten zeggen dat vrijdag alles onder Amsterdam (veel) sneeuw heeft
hoelaat was jij van plan om te gaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tof,heb ik eindelijk wat aan mijn winterbanden.
Was het maar vrijdag.
Ow,wacht,ik heb niog steeds geen geld en moet er morgen om 4.20u uit.
Doe toch maar vrijdag op vrijdag.![]()
half 6quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoelaat was jij van plan om te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |