Neh die gaat sowieso nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of hij mag van FrauUberFrau.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neh die gaat sowieso niet
maar ik moet die avond sowieso vanaf 2 uur werken en de kans dat ik daarvoor nog ga komen is minimaal![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar ik moet die avond sowieso vanaf 2 uur werken en de kans dat ik daarvoor nog ga komen is minimaal![]()
Balen wel, maar om nou giechelend van de 8 weggeklokte biertjes daar te zitten is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
jij moet eigelijk wel komen drwobbelkun je niet vrij krijgen?
Jaik moet die shit bewaken dus ik mag sowieso geen drank op hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Balen wel, maar om nou giechelend van de 8 weggeklokte biertjes daar te zitten is ook weer zoiets.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrij!!
ik werk nooit
maar ik mocht voor iemand invallen 8 uur voor 100 euro![]()
quote:
Ah, vandaar. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vrij!!
ik werk nooit
maar ik mocht voor iemand invallen 8 uur voor 100 euro![]()
quote:
Oh dus je trakteert met de volgende meet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jaik moet die shit bewaken dus ik mag sowieso geen drank op hebben![]()
![]()
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar even een samenvatting van gemaakt.![]()
Pooltafel hebben ze dacht ik niet in de stairway. Wel een toilet om te kontneuken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Yestuuur het volgende:
is dat gewoon een beetje bier drinken droogkloten onder mekaar? (en miss ff poolen ernaast)
Dank je, het viel niet mee inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzit
Dit is de echte inzet die van een Mod verwacht word!
Ga zo door
Dit post gaat zelfs sarcasme voorbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Eeen zeer geconpliceerde samenvatting waar veel tijd en moeite inzit
Dit is de echte inzet die van een Mod verwacht word!
Ga zo door
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pooltafel hebben ze dacht ik niet in de stairway. Wel een toilet om te kontneuken!
Trusten Bobquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |