Nee, maar dat komt gewoon doordat de door jou genoemde bevolkingsgroepen niet zulke korte lontjes hebben als de moslims.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb jij al ooit gehoord dat een optreden ergens werd afgezegd vanwege grappen over Joden, negers of andere minder- of meerderheden?
Ik nog nooit.
Maar goed, Joden, negers en andere minder- of meerderheden dreigen ook niet met geweld als er grappen over ze gemaakt worden.
Het is wel grappig om te zien, al die angst voor de Islam. Als je even gaat kijken naar de feiten, dan zie je dat 'de Islam' vooral bezig is met een interne strijd die leidt tot splitsingen dan tot één 'Islamitisch blok' dat wel even de hele wereld zal overnemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef progrock het volgende:
[..]
Nee, maar helaas is 't ook geen sneltrein. Het is een "inter-country" die pas stopt als de hele westerse wereld verislamiseerd is!
Nog een Nostradamus, hier 1 die beweerd dat het vanwege de grappen is over een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb jij al ooit gehoord dat een optreden ergens werd afgezegd vanwege grappen over Joden, negers of andere minder- of meerderheden?
Ik nog nooit.
Maar goed, Joden, negers en andere minder- of meerderheden dreigen ook niet met geweld als er grappen over ze gemaakt worden.
Dan weet ik niet welke Theo Maassen jij gezien hebt, maar hij moet zijn schreeuw nog inhouden als hij op TV komt, altijd wordt maar beweerd dat caberatiers zich 'geremd' voelen door moslims, Theo Maassen schreeuwt dat hij het daar niet mee eens is. Hij vind dat dat niet zo is. Alles kan. Klaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:44 schreef Gia het volgende:
Theo Maassen wist het wel treffend te vertellen na zijn Moslimgrappen:
Ik hoop maar dat ik het overleef, maar aan de andere kant....hoe groot is de kans dat ze weer een Theo pakken?
En het zal alleen maar erger worden. Want nu hebben ze wéér bevestiging: aha, dreigen helpt dus, ze zijn zwak.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:08 schreef LENUS het volgende:
Zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis
Maar toch zegt hij na een aantal moslimgrappen:quote:Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef Yildiz het volgende:
Dan weet ik niet welke Theo Maassen jij gezien hebt, maar hij moet zijn schreeuw nog inhouden als hij op TV komt, altijd wordt maar beweerd dat caberatiers zich 'geremd' voelen door moslims, Theo Maassen schreeuwt dat hij het daar niet mee eens is. Hij vind dat dat niet zo is. Alles kan. Klaar.
Ik zie de school niet zwichten ofzo. Ik zie een aantal users die denken weten dat de school zwicht, en dat dat de schuld van de moslims zijn, liefst allemaal, en dat dankzij alle moslims die kinderen wat minder humor krijgen. Dat zie ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtig ja. Grappen over iedereen en alles moet gewoon kunnen. Niemand zou moeten zwichten voor het gedreig van die moslimetters.
Hmm, zo ken ik Theo Maassen niet. Maargoed, in welke context zei ie dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar toch zegt hij na een aantal moslimgrappen:
"Ik hoop maar dat ik het overleef, maar aan de andere kant....hoe groot is de kans dat ze weer een Theo pakken?"
Dat is een quote van Theo, niet van mij. Daarmee doelend op dit soort gedreig naar cabaretiers en programmamakers die menen dat ze wel op hun tenen moeten lopen. Ik ben juist heeeeel blij dat Theo Maassen zich niet inhoudt en het gewoon allemaal wel zegt.
"Handig zo'n hoofddoekje, heb je tenminste iets bij de hand om je snikkel aan af te vegen na de sex"
Geweldige man!!!
Dan zie jij het anders dan ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zie de school niet zwichten ofzo. Ik zie een aantal users die denken weten dat de school zwicht, en dat dat de schuld van de moslims zijn, liefst allemaal, en dat dankzij alle moslims die kinderen wat minder humor krijgen. Dat zie ik.
Haha, dien kerel doet me zo denken aan drogist Poerstamper uit de oude oorlogsfilm Pastoral 1943. Precies zo'n zelfde figuur waarbij zelfs het uiterlijk van de acteur in de film me nog aan Couzijn doet denken. Als ik daar leerling was dan zou ik het boek gelijk op mijn lijst zetten: http://www.scholieren.com/boekverslagen/2240quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Maestro2007 het volgende:
Deze Rex Couzijn is sinds oktober vorig jaar de nieuwe rector van deze school in Doorwerth. In zijn voorgaande functie als rector van het Over Betuwe College heeft hij ook altijd al een enorme geldingsdrang gehad en was continu gebrand op het halen van publiciteit in de media. Zo liet hij bij zijn afscheid zelfs een enorme limousine aanrukken met gevulde mini bar en wat al niet meer (zie hier). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat ook nu het geval is. Wanneer men een cabaretier boekt lijkt het mij volkomen logisch om eerst na te gaan wat zijn programma is en of een bepaalde humor je aanspreekt. Zeker wanneer het een optreden voor een hele school betreft. Wederom een schandalig handelen.
Zei die tijdens zijn laatste voorstelling getiteld "tegen beter weten in". DIe moet je dus maar even kijken als je de context wilt weten. is een leuke voorstelling trouwens (nee niet alleen door de moslimgrappen).quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zie de school niet zwichten ofzo. Ik zie een aantal users die denken weten dat de school zwicht, en dat dat de schuld van de moslims zijn, liefst allemaal, en dat dankzij alle moslims die kinderen wat minder humor krijgen. Dat zie ik.
[..]
Hmm, zo ken ik Theo Maassen niet. Maargoed, in welke context zei ie dat?
Die show heb ik wel eens gezien ja. Hmm, is me niet eens opgevallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zei die tijdens zijn laatste voorstelling getiteld "tegen beter weten in". DIe moet je dus maar even kijken als je de context wilt weten. is een leuke voorstelling trouwens (nee niet alleen door de moslimgrappen).
Ik had dus naar aanleiding van die Topic die aflevering van Premtime teruggeken dat ze die tolk gaan opzoeken en in die aflevering laten ze die Jansen ook aan het woord. Hij zegt zelf dat het stukje over moslims zo'n 5 minuten bedroeg. Dus een relatief klein deel, maar wel meer dan bij Maassen denk ik. Misschien moet je die aflevering van premtime ff kijken via uitzendinggemist. Je ziet dan ook een klein stukje van de grappen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die show heb ik wel eens gezien ja. Hmm, is me niet eens opgevallen.
Al is het natuurlijk duidelijk dat Theo Maassen het inderdaad niet alleen maar over moslims heeft, en dat het er, voor mij, ernaar uitziet dat deze Ewout niet anders doet. Ik ken zijn shows niet, maar zit ik er ver naast?
Was een dag voor oudjaar, geloof ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef Yildiz het volgende:
Hmm, zo ken ik Theo Maassen niet. Maargoed, in welke context zei ie dat?
Ik vraag mij af hoe jij kan oordelen alleen op aannames of loop je maar mee op de jankende meute?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die show heb ik wel eens gezien ja. Hmm, is me niet eens opgevallen.
Al is het natuurlijk duidelijk dat Theo Maassen het inderdaad niet alleen maar over moslims heeft, en dat het er, voor mij, ernaar uitziet dat deze Ewout niet anders doet. Ik ken zijn shows niet, maar zit ik er ver naast?
Want de moslims zijn the Borg?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef freud het volgende:
Ach, moslims kennen het concept humor niet,
Kijk, das nou nog eens humor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Want de moslims zijn the Borg?![]()
En ze veroveren Europa ook nog eens zonder genade.
We hebben het hier over scholen lieve Gia... Wanneer een school liever geen al te geweldadige films draait tijdens een school-filmkijk-avondje betekent dat toch ook niet dat wij als maatschappij geweldadige films censureren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef Gia het volgende:
Grappen over Jozef en Maria of Sam en Moos moeten natuurlijk weer wel kunnen!!![]()
Vind overigens zelf dat elk geloof en elke levensovertuiging bespot mag worden.
Er zijn grappen over belgen, over priesters, over een Japanner, komt een vrouw bij de dokter. En dus zijn er ook grappen over Joden, Mohammed en de Paus.
Moeten ze (we) maar tegen kunnen.
Deze cabaretier heeft bij meerdere scholen opgetreden en het was nooit een probleem. Maar nu er een fatwa over hem is uitgesproken, wordt een al geboekt optreden ineens afgezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
We hebben het hier over scholen lieve Gia... Wanneer een school liever geen al te geweldadige films draait tijdens een school-filmkijk-avondje betekent dat toch ook niet dat wij als maatschappij geweldadige films censureren.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat een school andere groffe of beledigende carberetiers weert, daar waar het niet om Moslims gaat.
Vele malen wordt het woord censuur in de mond genomen als men ook maar enigzins het idee heeft dat je moslims niet zou mogen beledigen, maar hier Regering wil censuur radicale sites hoor je ze nooit over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze cabaretier heeft bij meerdere scholen opgetreden en het was nooit een probleem. Maar nu er een fatwa over hem is uitgesproken, wordt een al geboekt optreden ineens afgezegd.
Dat is dus duidelijk uit angst en niet omdat men de cabaretier niet wil. Al voordat ze hem boekten kenden ze zijn programma. Hadden ze hem niet moeten boeken, om die reden. Maar schijnbaar was het toen nog geen probleem dat hij ook moslimgrappen maakte. Pas toen er ophef over ontstond werd het een probleem.
Worden rechts/links-extremistische sites dan ook gecensureerd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vele malen wordt het woord censuur in de mond genomen als men ook maar enigzins het idee heeft dat je moslims niet zou mogen beledigen, maar hier Regering wil censuur radicale sites hoor je ze nooit over.
Typisch is dat zeg.
Je bedoelt dit stukje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:51 schreef Perun het volgende:
Wordt die vent die de doodsbedreiging heeft geuit nog vervolgd eigenlijk? Het lijkt me dat een van de beste manieren om dit soort ontwikkelingen tegen te gaan het zetten van zware straffen op doodsbedreigingen is.
Ja, daarvoor is een jaar, waarvan de helft voorwaardelijk, geëist tegen hem.quote:''Hoewel eigenrichting afgekeurd moet worden, is de standrechtelijke executie van Jan Peter Balkenende misschien wel de verstandigste beslissing'', had hij op zijn site gezet. ''Hoe anders kan voorkomen worden dat Balkenende na de verkiezingen van 22 november 2006 zich voldoende gesteund voelt om de volgende 650.000 Irakezen te endlösen.''
Nouja, dat is mogelijk. Sites als Polinco (die waar een stagiair van Wilders handtekeningen vroeg) en stormfront achtige sites staan gehost in de US. Die sites kunnen daarom niet uit de lucht gehaald worden omdat men in de US soms wat meer waarde hecht aan meningen, maar als je het via ISP's kunt censureren, krijg je gewoon in Nederland het bericht dat de site niet bestaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef CasB het volgende:
[..]
Worden rechts/links-extremistische sites dan ook gecensureerd?
Ik denk dat gedoeld wordt op de fatwa voor de cabaretier...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je bedoelt dit stukje?
[..]
Ja, daarvoor is een jaar, waarvan de helft voorwaardelijk, geëist tegen hem.
De site is ondertussen uit de lucht.
[..]
Nouja, dat is mogelijk. Sites als Polinco (die waar een stagiair van Wilders handtekeningen vroeg) en stormfront achtige sites staan gehost in de US. Die sites kunnen daarom niet uit de lucht gehaald worden omdat men in de US soms wat meer waarde hecht aan meningen, maar als je het via ISP's kunt censureren, krijg je gewoon in Nederland het bericht dat de site niet bestaat.
Simpel gezegd, je hoeft de site zo niet uit de lucht te halen, maar je kunt zo gemakkelijk beslissen wat goed is voor het volk. Net zoals in good ol' China waar je ook niet alles via Internet kunt zien.
Mooi hè? Ik denk dat je dat bedoelt met links/rechts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |