abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45937613
Het zat er eigenlijk al een beetje aan te komen in een land met een onverwerkt NSB-verleden:
quote:
Scholen weren 'fatwa-cabaretier' Jansen
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)__Jansen.html?p=24,1
DOORWERTH - Het Dorenweerd College in het Gelderse Doorwerth ziet af van een voorstelling van caberatier Ewout Jansen wegens zijn grappen over moslims. Ook een scholengemeenschap in Rozendaal weigert zijn voorstelling.

Jansen zou eind februari een voorstelling geven aan de scholieren. Recente grappen van de caberatier over moslims passen echter niet in de onderwijsvisie van de school, aldus Couzijn. „Wij staan open voor alle overtuigingen, zonder iemand te willen kwetsen.” Leerlingen reageren begripvol op het besluit, aldus Couzijn.

Jansen raakte in opspraak nadat een 'tolk' van de Assoena-moskee in Amsterdam een 'fatwa' over de cabaretier had uitgesproken. Voor zijn grappen zou hij de dood verdienen, zo liet de oud-bestuurder van de moskee zich ontvallen.
De school is bang voor geweld door moslims, dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Laf is wel dat ze daar niet voor durven uitkomen. Zeg dat dan gewoon! in plaats van je te verschuilen achter een nietszeggende term als "onderwijsvisie".
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:14:20 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45937711
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef buachaille het volgende:
Het zat er eigenlijk al een beetje aan te komen in een land met een onverwerkt NSB-verleden:
Dat slaat dus echt als een lul op een gebakje...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45937753
Het is laffe zelfcensuur vanwege achterlijke reli-idioten De verislamiseringstrein is geen stoptrein!
pi_45937762
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat slaat dus echt als een lul op een gebakje...
Afgezien van een enkele aflevering van Rondom10 waarbij kinderen van NSB-ers er voor uitkwamen nog steeds een trauma te hebben is het al 60 jaar angstvallig stil rond dit onderwerp. Zulke helden waren de Nederlanders niet in WOII (maar mijn instinct zegt me dat ik dat jou niet hoef uit te leggen, ivm jouw historische kennis).
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:18:59 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45937778
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:17 schreef buachaille het volgende:

[..]

Afgezien van een enkele aflevering van Rondom10 waarbij kinderen van NSB-ers er voor uitkwamen nog steeds een trauma te hebben is het al 60 jaar angstvallig stil rond dit onderwerp. Zulke helden waren de Nederlanders niet in WOII (maar mijn instinct zegt me dat ik dat jou niet hoef uit te leggen).
En wat heeft dat hiermee te maken? Juist, geen ene mallemoer.

En stil rondom het onderwerp? Ik zou eens een bibliotheek inlopen, als ik jou was.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:22:01 #6
3542 Gia
User under construction
pi_45937835
Grappen over Jozef en Maria of Sam en Moos moeten natuurlijk weer wel kunnen!!

Vind overigens zelf dat elk geloof en elke levensovertuiging bespot mag worden.
Er zijn grappen over belgen, over priesters, over een Japanner, komt een vrouw bij de dokter. En dus zijn er ook grappen over Joden, Mohammed en de Paus.

Moeten ze (we) maar tegen kunnen.
pi_45937866
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En wat heeft dat hiermee te maken? Juist, geen ene mallemoer.

En stil rondom het onderwerp? Ik zou eens een bibliotheek inlopen, als ik jou was.
Ik gebruik het woord NSB voor een organisatie die heult met de vijand. In dit geval denk ik dat de schoolleiding toegeeft aan personen die de caberetier al dan niet verhult bedreigd hebben met de dood vanwege zijn grappen over de Islam.
pi_45937907
Vreemd dat vrijheid van meningsuiting bij grappen thans de beperking lijkt te kennen: maar niet ten koste van de islam.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:33:53 #9
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45938010
Nederland is een vrij land! Het is zo mooi je mag OVERAL grappen over maken. Beledig Jezus, beledig boedah, de bondscoach, Talpa, sb6, het koningshuis, de premier. Alles MAG. Maar kom niet aan de islam...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:36:43 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45938062
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:26 schreef DS4 het volgende:
Vreemd dat vrijheid van meningsuiting bij grappen thans de beperking lijkt te kennen: maar niet ten koste van de islam.
Als je een rel rondom de grappen een beperking vind, dan is de rel rondom de uitspraken van die tolk ook een beperking. En zo zijn er nog wel veel meer rellen te noemen. Ik zou het overigens niet als beperking van de vrijheid van meningsuiting zien.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:40:31 #11
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45938130
het is gewoon zeer droevig dat dit kan. het is een kniebuiging voor de moslim fundi's. ipv te zeggen dat wij in Nederland een vrij land zijn en over van alles en iedereen grappen maken en lachen grijpt men naar methoden uit noord afrika en midden oosten.

dat heet toch islamitisering. Dit moet toch stoppen.
pi_45938205
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:40 schreef MrVVD het volgende:
het is gewoon zeer droevig dat dit kan. het is een kniebuiging voor de moslim fundi's. ipv te zeggen dat wij in Nederland een vrij land zijn en over van alles en iedereen grappen maken en lachen grijpt men naar methoden uit noord afrika en midden oosten.

dat heet toch islamitisering. Dit moet toch stoppen.
Vind ik ook. Ben je echt turks?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:46:38 #13
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45938265
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als je een rel rondom de grappen een beperking vind, dan is de rel rondom de uitspraken van die tolk ook een beperking. En zo zijn er nog wel veel meer rellen te noemen. Ik zou het overigens niet als beperking van de vrijheid van meningsuiting zien.
Heb je iemand horen zeggen dat die tolk dood moet? Ik niet. Heb je gehoord dat de caberetier dood moet Er is een verschil tussen de manier van rellen. De ene is ietsje intimiderender en daar buigen we voor in NL.
---
pi_45938291
We moeten dit respecteren en verder doorslaan in tolerantie.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:49:00 #15
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45938324
Persoonlijk kan ik het me van de school nog wel voorstellen. Eigen veiligheid eerst zou ik ook zeggen. Maar het principe is fout.
---
pi_45938450
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef Gia het volgende:

Er zijn grappen over belgen, over priesters, over een Japanner, komt een vrouw bij de dokter. En dus zijn er ook grappen over Joden, Mohammed en de Paus.

Helemaal mee eens.

Op AT5:
Scholen zeggen optredens Jansen af

2-2-2007 Na de omstreden uitspraken van een oud-bestuurslid van de As Soenna moskee ziet de agenda van cabaretier Ewout Jansen er heel anders uit. Diverse optredens van Jansen zijn afgezegd. Scholen die hem hadden geboekt, zijn huiverig voor zijn moslimgrappen. Eén school liet aan AT5 weten dat ze grappen over moslims als kwetsend beschouwen voor sommige leerlingen. Woensdag zei Jansen aangifte te willen doen tegen het moskeebestuur, maar daar ziet hij vanaf. "Ik doe geen aangifte, omdat het verhaal niet op mij of op mijn grappen slaat. Als andere cabaretiers het initiatief nemen doe ik mee."

Ik zou het zeer toejuichen als caberetiers nou eens een vuist maken want het gaat echt de foute kant op. Het topic over de bewuste kwestie. Moskee bedreigt Amsterdamse student
pi_45940050
Het is toch ongelooflijk dat een studentje een grap maakt over Moslims en de profeet Mohammed (nsfw). Dat is ongehoord in dit land. Grappen maak je maar over Christenen, maar niet over biculturele mensen.

Maak je wel grappen over deze religie van vrede dan ga je dood!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:14:19 #18
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45940129
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat een studentje een grap maakt over Moslims en de profeet Mohammed (nsfw). Dat is ongehoord in dit land. Grappen maak je maar over Christenen, maar niet over biculturele mensen.

Maak je wel grappen over deze religie van vrede dan ga je dood!
ik lach me dood om die laatste zin
---
pi_45940434
Trieste zaak. Zo drijf je het nog eens op de spits ook.

Ik denk dat ik me nu ook maar eens beledigd ga voelen
pi_45940518
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:30 schreef -scorpione- het volgende:
Trieste zaak. Zo drijf je het nog eens op de spits ook.

Ik denk dat ik me nu ook maar eens beledigd ga voelen
ben ik met je eens!!!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_45941047
Youp && Freek kom uit jullie kapitale villa en spring eens in de bres voor die collega van jullie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:23:06 #22
3542 Gia
User under construction
pi_45941630
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:55 schreef JohnDope het volgende:
Youp && Freek kom uit jullie kapitale villa en spring eens in de bres voor die collega van jullie.
Precies. Ik pleit voor een avondvullend programma met uitsluitend moslimgrappen. Misschien wennen ze er dan aan.
pi_45941666
Dan worden de studio's in de fik gestoken.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:31:27 #24
3542 Gia
User under construction
pi_45941805
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dan worden de studio's in de fik gestoken.
Vanuit een geheime locatie.
pi_45941826
Dit is de betreffende kerel:

Hij ziet er toch wel uit als een populaire vriendelijke docent, niet zo'n zuur GroenLinks figuur.
Het zou hem sieren als hij met de ware reden voor het wegcensureren van Jansen op de proppen zou komen. Bijvoorbeeld dat hij bang is voor spanningen/polarisering tussen de verschillende groepen op zijn school. Of dat hij bang is voor bedreigingen uit de extreem Islamitische hoek. Maar dat hij zo'n lulverhaal ophangt dat de cabaretier niet past in de "onderwijsvisie" van zijn school is dieptriest.

[ Bericht 2% gewijzigd door buachaille op 03-02-2007 14:38:12 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:45:16 #26
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45942130
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Vanuit een geheime locatie.
Dan moet je het ook broadcasten vanuit een geheime studio op een geheime omroep, anders worden die bedreigd.
---
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:47:01 #27
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45942161
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:32 schreef buachaille het volgende:
Dit is de betreffende kerel:
[afbeelding]
Hij ziet er toch wel uit als een populaire vriendelijke docent, niet zo'n zuur GroenLinks figuur.
Het zou hem sieren als hij met de ware reden voor het wegcensureren van Jansen op de proppen zou komen. Bijvoorbeeld dat hij bang is voor spanningen/polarisering tussen de verschillende groepen op zijn school. Of dat hij bang is voor bedreigingen uit de extreem Islamitische hoek. Maar dat hij zo'n lulverhaal ophangt dat de cabaretier niet past in de "onderwijsvisie" van zijn school is dieptriest.
Helemaal met je eens. Ik begrijp die school echt wel hoor, maar zeg het gewoon. Dan weet iedereen waarom het is. Denk dat spanningen op school inderdaad de oorzaak zijn. zullen wel islamitische leerlingen zitten die anders moeilijk gaan doen. Dat is jammer maar wel de waarheid en die moet gezegd worden.
---
pi_45942715
Een paar moslims willen hem "mond"dood maken en die scholen helpen er zo gewoon aan mee. Ook al gooien ze het op flauwe verhullende excuusjes, het gevolg is dat die foute moslims zo nog hun zin krijgen ook doordat er zo een soort censuur op Jansen komt.

Hele trieste zaak, flikker op met die doorgeslagen politieke correctheid en tollerantie, grappen over alles en iedereen kunnen, geen uitzondering voor grappen over de islam.

En het zou ook mooi zijn als gewoon een islamitische cabaretier desnoods samen met Jansen alles en iedereen op de hak gaat nemen, om te laten zien dat het allemaal geen flikke ruitmaakt.

Als katholieken zo zouden reageren op grappen over de paus, bestond het beroep cabaretier niet eens meer, laat staan de wereld uberhaupt. Maar o wee, laten we ook maar niet het geringste risico lopen ook maar 1 moslim voor het hoofd te stoten met grappen over zijn religie.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45944468
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef Gia het volgende:

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45944514
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:
dat zowieso
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_45944563
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:
dat zowieso
pi_45944574
Bizar. Fatwa's worden vast de nieuwe Nederlandse hype.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:43:21 #33
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_45944703
Misschien wordt het tijd dat het normaal denkende gedeelte van de moslimgemeenschap in Nederland op staat om het beeld over de moslim in Nederland recht te trekken. Hoop ik wel eventjes dat we het dan over het grootste gedeelte van de moslims in NL hebben. Als dat laatste niet het geval is vraag ik me hard op af waar we in godsnaam mee bezig zijn .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:43:36 #34
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45944709
Goed om te zien dat er ook Nederlanders zijn die niet aan de hype van oorlogshitserij en haatzaaien meedoen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45944718
Een cabaretier is eigenlijk per definitie maatschappij-kritisch. Dus daar horen grappen over de islam dus ook bij. Jammer dat deze school deze cabaratier weert.
Dan is alleen nog de vraag waarom ze het niet willen. Omdat ze kritiek op de Islam uberhaupt verkeerd vinden of omdat ze bang zijn voor spanningen.

Wat ene ontzettende blamage
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  Donald Duck held zaterdag 3 februari 2007 @ 16:44:54 #36
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45944740
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef Super7fighter het volgende:
Goed om te zien dat er ook Nederlanders zijn die niet aan de hype van oorlogshitserij en haatzaaien meedoen.
Nee, dit is zwichten voor dreiging.
Wat grappen over de islam is geen haatzaaierij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45944787
quote:
Hey kijk, een trol.

Edit: 1.)Weet je welke grappen deze cabaretier heeft gemaakt
2.) vind je deze grappen onacceptabel als moslim?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:05:58 #38
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45945243
quote:
Yeah right als het over moslims gaat dan is het haatzaaien, maar als een cabaretier het christendom op de hak neemt is het zeker humor van de bovenste plank?
---
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:08:15 #39
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45945286
En weer buigen we voor de Islam.

Om misselijk van te worden
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:09:19 #40
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_45945311
Eigenlijk is het vergelijkbaar met Balkenende die vond dat er geen grappen over hem en het koningshuis gemaakt mogen worden. Is ook grote bullshit wat finaal de grond in is gebrandt. Maar nu het over de Islam gaat moeten we uitkijken .
pi_45945427
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef bleiblei het volgende:
Eigenlijk is het vergelijkbaar met Balkenende die vond dat er geen grappen over hem en het koningshuis gemaakt mogen worden. Is ook grote bullshit wat finaal de grond in is gebrandt. Maar nu het over de Islam gaat moeten we uitkijken .
Is deels vergelijkbaar ja.
Alleen Balkenende riep op voorzichtig te zijn terwijl deze school het verbiedt.
Raar dat censuur wel wordt geacepteerd.
Dhimmi's
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:25:17 #42
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45945705
Of ze hebben gewoon geen zin in die slijmerige Telegraaf 'journalisten' die even komen luisteren, en het andere bijkomende gezeik. Dat kan natuurlijk ook.

Of je kunt het 'buigen' noemen. Kan ook. Of spruitjes, kan ook.

Vreemd dat men het eerst over vrijheid van meningsuiting heeft, terecht, maar vervolgens een driedubbele schwalbe maakt als de school gebruikt maakt van diezelfde vrijheid en zegt 'wij motten dat gezeik niet'.
Zelfs meerdere users gooien het ineens op censuur, wat, gooit die school een wereldwijd spreekverbod op die caberatiers ofzo?

Heel vreemd.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Donald Duck held zaterdag 3 februari 2007 @ 17:37:54 #43
46149 __Saviour__
pi_45946126
De beslissing van de school is gewoon zwak en laf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45946208
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Yildiz het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin in die slijmerige Telegraaf 'journalisten' die even komen luisteren, en het andere bijkomende gezeik. Dat kan natuurlijk ook.

Vreemd dat men het eerst over vrijheid van meningsuiting heeft, terecht, maar vervolgens een driedubbele schwalbe maakt als de school gebruikt maakt van diezelfde vrijheid en zegt 'wij motten dat gezeik niet'.
Zelfs meerdere users gooien het ineens op censuur, wat, gooit die school een wereldwijd spreekverbod op die caberatiers ofzo?

Heel vreemd.
Wat denk je van zelfcensuur ingegeven door angst?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:42:20 #45
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45946255
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat denk je van zelfcensuur ingegeven door angst?
Zelfcensuur? Waar haal je dat vandaan? Ik zie het in het nieuwsbericht niet staan, het wordt maar verzonnen en als feit aangenomen. Ik vind zóiets weerzinwekkend, en lijkt me gebaseerd op angst.

En nu zijn ze nog zwak ook. Tsjees. Vrijheid van meningsuiting werkt blijkbaar maar 1 kant op.
Belediging is gebruik van vrijheid, geen trek in belediging is dhimmitude. Volgens sommigen hier.

Whatever.
  Donald Duck held zaterdag 3 februari 2007 @ 17:45:00 #46
46149 __Saviour__
pi_45946325
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zelfcensuur? Waar haal je dat vandaan? Ik zie het in het nieuwsbericht niet staan, het wordt maar verzonnen en als feit aangenomen. Ik vind zóiets weerzinwekkend, en lijkt me gebaseerd op angst.
o kom op zeg, geloof jij deze crap dan?
quote:
Recente grappen van de caberatier over moslims passen echter niet in de onderwijsvisie van de school, aldus Couzijn. „Wij staan open voor alle overtuigingen, zonder iemand te willen kwetsen.” Leerlingen reageren begripvol op het besluit, aldus Couzijn.
Cabaratiers maken over van alles grappen. Dat weet je en kun je verwachten als je zo iemand boekt. Dan moet je ook maar de moslimgrappen accepteren en niet dat ineens weigeren. Gewoon pure lafheid is het. Want door dit soort dingen krijgen moslims steeds meer door: dreigen helpt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45946341
quote:

Heel vreemd.
Ik ben het op zich met je eens, maar een fatwa onderschrijven is wellicht iets anders dan vrijheid van meningsuiting.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Donald Duck held zaterdag 3 februari 2007 @ 17:46:58 #48
46149 __Saviour__
pi_45946384
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En nu zijn ze nog zwak ook. Tsjees. Vrijheid van meningsuiting werkt blijkbaar maar 1 kant op.
Belediging is gebruik van vrijheid, geen trek in belediging is dhimmitude. Volgens sommigen hier.
Geen trek in belediging van moslims hebben ze. Alleen daar draait het ze om.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45946436
quote:

Heel vreemd.
Hahaha, dat heeft helemaal niets met de vrijheid van meningsuiting te maken om als schooldirecteur iets te verbieden.

Je probeert het leuk recht te praten, maar ik vind je nu een beetje apatisch overkomen als je het mij vraagt. Waarom in hemelsnaam vraag ik me af?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:49:12 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45946462
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben het op zich met je eens, maar een fatwa onderschrijven is wellicht iets anders dan vrijheid van meningsuiting.
Ik snap het -wellicht uiterlijk logische- verband niet.

Stel: 1 of andere spreekt lamlul een fatwa over je uit, wat dat ook moge zijn. Ik drink een biertje met je. Breek ik dan die fatwa ofzo? Ik heb helemaal niets te maken met die lamlul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')