abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45967652
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb jij al ooit gehoord dat een optreden ergens werd afgezegd vanwege grappen over Joden, negers of andere minder- of meerderheden?
Ik nog nooit.
Maar goed, Joden, negers en andere minder- of meerderheden dreigen ook niet met geweld als er grappen over ze gemaakt worden.
Nee, maar dat komt gewoon doordat de door jou genoemde bevolkingsgroepen niet zulke korte lontjes hebben als de moslims.
pi_45967730
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef progrock het volgende:

[..]

Nee, maar helaas is 't ook geen sneltrein. Het is een "inter-country" die pas stopt als de hele westerse wereld verislamiseerd is!
Het is wel grappig om te zien, al die angst voor de Islam. Als je even gaat kijken naar de feiten, dan zie je dat 'de Islam' vooral bezig is met een interne strijd die leidt tot splitsingen dan tot één 'Islamitisch blok' dat wel even de hele wereld zal overnemen.

Voorlopig is het in DIT land een groter probleem dat er een theocratische christelijke partij in de regering gaat komen dan dat er wat half-debiele figuren rondlopen die zich opwerpen als woordvoerder voor 'de Islam'.
pi_45973954
Deze Rex Couzijn is sinds oktober vorig jaar de nieuwe rector van deze school in Doorwerth. In zijn voorgaande functie als rector van het Over Betuwe College heeft hij ook altijd al een enorme geldingsdrang gehad en was continu gebrand op het halen van publiciteit in de media. Zo liet hij bij zijn afscheid zelfs een enorme limousine aanrukken met gevulde mini bar en wat al niet meer (zie hier). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat ook nu het geval is. Wanneer men een cabaretier boekt lijkt het mij volkomen logisch om eerst na te gaan wat zijn programma is en of een bepaalde humor je aanspreekt. Zeker wanneer het een optreden voor een hele school betreft. Wederom een schandalig handelen.
  zondag 4 februari 2007 @ 16:02:41 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45974001
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb jij al ooit gehoord dat een optreden ergens werd afgezegd vanwege grappen over Joden, negers of andere minder- of meerderheden?
Ik nog nooit.
Maar goed, Joden, negers en andere minder- of meerderheden dreigen ook niet met geweld als er grappen over ze gemaakt worden.
Nog een Nostradamus, hier 1 die beweerd dat het vanwege de grappen is over een bepaalde bevolkingsgroep.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:44 schreef Gia het volgende:
Theo Maassen wist het wel treffend te vertellen na zijn Moslimgrappen:

Ik hoop maar dat ik het overleef, maar aan de andere kant....hoe groot is de kans dat ze weer een Theo pakken?
Dan weet ik niet welke Theo Maassen jij gezien hebt, maar hij moet zijn schreeuw nog inhouden als hij op TV komt, altijd wordt maar beweerd dat caberatiers zich 'geremd' voelen door moslims, Theo Maassen schreeuwt dat hij het daar niet mee eens is. Hij vind dat dat niet zo is. Alles kan. Klaar.

Zo beweerde HP De Tijd dat onlangs, en in de leugen regeert was Theo Maassen degene die daarop reageerde. Zoals ik al zei, hij is het daar niet mee eens.

Dat dhimmitude slachtoffergedrag altijd. Bah.

Weet je hoe ik denk hoe het bij jou, en velen anderen zit? Je wilt je woede kwijt, liefst tegen de moslims want dat doet iedereen, in jouw ogen, en je wilt met de kudde meelopen. Met z'n allen als groep tegen de ander, net zoals het WK. Heerlijk groepsgevoel. Je kunt echter geen reden verzinnen om je woede goed te praten, dus verzin je maar even half dat je je geremd of bedreigd voelt. Niet direct -dat zou teveel opvallen-, maar je beweerd dat een ander zich bedreigd voelt, buigt en dat dát zogenaamd jouw woede weer goedpraat. Zogenaamd uit verdediging, preventief ofzo.

Walgelijk vind ik dat slachtoffergedrag, op niets gebaseerd dus, op geweld goed te keuren. Zelfs een kleuter kan dat nog beter verhullen. Zeg dan gewoon direct dat je zin hebt om weer voor CNN te zitten met een bak popcorn en een fles cola.

[ Bericht 18% gewijzigd door Yildiz op 04-02-2007 16:18:06 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 4 februari 2007 @ 16:08:16 #105
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45974176
Zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  Donald Duck held zondag 4 februari 2007 @ 16:09:31 #106
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45974208
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:08 schreef LENUS het volgende:
Zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis
En het zal alleen maar erger worden. Want nu hebben ze wéér bevestiging: aha, dreigen helpt dus, ze zijn zwak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 4 februari 2007 @ 18:30:09 #107
3542 Gia
User under construction
pi_45979455
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef Yildiz het volgende:

Dan weet ik niet welke Theo Maassen jij gezien hebt, maar hij moet zijn schreeuw nog inhouden als hij op TV komt, altijd wordt maar beweerd dat caberatiers zich 'geremd' voelen door moslims, Theo Maassen schreeuwt dat hij het daar niet mee eens is. Hij vind dat dat niet zo is. Alles kan. Klaar.
Maar toch zegt hij na een aantal moslimgrappen:

"Ik hoop maar dat ik het overleef, maar aan de andere kant....hoe groot is de kans dat ze weer een Theo pakken?"

Dat is een quote van Theo, niet van mij. Daarmee doelend op dit soort gedreig naar cabaretiers en programmamakers die menen dat ze wel op hun tenen moeten lopen. Ik ben juist heeeeel blij dat Theo Maassen zich niet inhoudt en het gewoon allemaal wel zegt.

"Handig zo'n hoofddoekje, heb je tenminste iets bij de hand om je snikkel aan af te vegen na de sex"

Geweldige man!!!
  Donald Duck held zondag 4 februari 2007 @ 19:36:55 #108
46149 __Saviour__
pi_45982104
Prachtig ja. Grappen over iedereen en alles moet gewoon kunnen. Niemand zou moeten zwichten voor het gedreig van die moslimetters.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 4 februari 2007 @ 19:50:17 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45982705
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtig ja. Grappen over iedereen en alles moet gewoon kunnen. Niemand zou moeten zwichten voor het gedreig van die moslimetters.
Ik zie de school niet zwichten ofzo. Ik zie een aantal users die denken weten dat de school zwicht, en dat dat de schuld van de moslims zijn, liefst allemaal, en dat dankzij alle moslims die kinderen wat minder humor krijgen. Dat zie ik.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar toch zegt hij na een aantal moslimgrappen:

"Ik hoop maar dat ik het overleef, maar aan de andere kant....hoe groot is de kans dat ze weer een Theo pakken?"

Dat is een quote van Theo, niet van mij. Daarmee doelend op dit soort gedreig naar cabaretiers en programmamakers die menen dat ze wel op hun tenen moeten lopen. Ik ben juist heeeeel blij dat Theo Maassen zich niet inhoudt en het gewoon allemaal wel zegt.

"Handig zo'n hoofddoekje, heb je tenminste iets bij de hand om je snikkel aan af te vegen na de sex"

Geweldige man!!!
Hmm, zo ken ik Theo Maassen niet. Maargoed, in welke context zei ie dat?
  Donald Duck held zondag 4 februari 2007 @ 19:54:45 #110
46149 __Saviour__
pi_45982877
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik zie de school niet zwichten ofzo. Ik zie een aantal users die denken weten dat de school zwicht, en dat dat de schuld van de moslims zijn, liefst allemaal, en dat dankzij alle moslims die kinderen wat minder humor krijgen. Dat zie ik.
Dan zie jij het anders dan ik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 4 februari 2007 @ 19:55:39 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45982904
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan zie jij het anders dan ik.
Precies.
pi_45983976
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Maestro2007 het volgende:
Deze Rex Couzijn is sinds oktober vorig jaar de nieuwe rector van deze school in Doorwerth. In zijn voorgaande functie als rector van het Over Betuwe College heeft hij ook altijd al een enorme geldingsdrang gehad en was continu gebrand op het halen van publiciteit in de media. Zo liet hij bij zijn afscheid zelfs een enorme limousine aanrukken met gevulde mini bar en wat al niet meer (zie hier). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat ook nu het geval is. Wanneer men een cabaretier boekt lijkt het mij volkomen logisch om eerst na te gaan wat zijn programma is en of een bepaalde humor je aanspreekt. Zeker wanneer het een optreden voor een hele school betreft. Wederom een schandalig handelen.
Haha, dien kerel doet me zo denken aan drogist Poerstamper uit de oude oorlogsfilm Pastoral 1943. Precies zo'n zelfde figuur waarbij zelfs het uiterlijk van de acteur in de film me nog aan Couzijn doet denken. Als ik daar leerling was dan zou ik het boek gelijk op mijn lijst zetten: http://www.scholieren.com/boekverslagen/2240
  zondag 4 februari 2007 @ 21:26:36 #113
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45987867
quote:

[..]

[..]

Zei die tijdens zijn laatste voorstelling getiteld "tegen beter weten in". DIe moet je dus maar even kijken als je de context wilt weten. is een leuke voorstelling trouwens (nee niet alleen door de moslimgrappen).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 4 februari 2007 @ 21:30:15 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45988064
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Zei die tijdens zijn laatste voorstelling getiteld "tegen beter weten in". DIe moet je dus maar even kijken als je de context wilt weten. is een leuke voorstelling trouwens (nee niet alleen door de moslimgrappen).
Die show heb ik wel eens gezien ja. Hmm, is me niet eens opgevallen.

Al is het natuurlijk duidelijk dat Theo Maassen het inderdaad niet alleen maar over moslims heeft, en dat het er, voor mij, ernaar uitziet dat deze Ewout niet anders doet. Ik ken zijn shows niet, maar zit ik er ver naast?
  zondag 4 februari 2007 @ 21:43:38 #115
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45988751
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Al is het natuurlijk duidelijk dat Theo Maassen het inderdaad niet alleen maar over moslims heeft, en dat het er, voor mij, ernaar uitziet dat deze Ewout niet anders doet. Ik ken zijn shows niet, maar zit ik er ver naast?
Ik had dus naar aanleiding van die Topic die aflevering van Premtime teruggeken dat ze die tolk gaan opzoeken en in die aflevering laten ze die Jansen ook aan het woord. Hij zegt zelf dat het stukje over moslims zo'n 5 minuten bedroeg. Dus een relatief klein deel, maar wel meer dan bij Maassen denk ik. Misschien moet je die aflevering van premtime ff kijken via uitzendinggemist. Je ziet dan ook een klein stukje van de grappen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 4 februari 2007 @ 22:57:27 #116
167723 sanni
Acima de seu
pi_45992468
Schandalig! Als de Nederlandse Staat ballen had dan trokken ze
financiele tegoeden voor die scholen die hieraan meewerken onmiddelijk in.
Wedden dat ze dan op hun achterste benen gaan staan en wanneer de
Staat voet bij stuk houdt gewoon die verbanning intrekken?
  maandag 5 februari 2007 @ 12:29:10 #117
3542 Gia
User under construction
pi_46003431
quote:

Was een dag voor oudjaar, geloof ik.
Hij had veel grappen over geloven. Zo was hij ook een Jezusbeeld aan 't tepellikken. Stelde hij voor om een keppeltje te gebruiken als schaaltje voor borrelnootjes en een hoofddoekje, tja, heb ik al gezegd.

Over de islam-grappen zij hij achteraf dat hij hoopte het te overleven, maar dat de kans dat ze weer een Theo zouden pakken toch wel klein was.

Wil je het fijne weten, dan moet je die conference maar even kijken. Was heel grappig.
pi_46003732
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoe jij kan oordelen alleen op aannames of loop je maar mee op de jankende meute?
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2007 @ 13:24:05 #119
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46004916
Ach, moslims kennen het concept humor niet, dus moet je ook niet verwachten dat ze met dit soort dingen relativerend op kunnen treden.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:51:17 #120
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46126228
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef freud het volgende:
Ach, moslims kennen het concept humor niet,
Want de moslims zijn the Borg?
En ze veroveren Europa ook nog eens zonder genade.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')