Ik daag je uit om een quote van mij te vinden waar ik dat doe.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je recht om te klagen als je ongeveer hetzelfde doet met Wilders en Verdonk?
Ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar over links in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik daag je uit om een quote van mij te vinden waar ik dat doe. Die vind je niet en dus is het antwoord: ja dat recht heb ik.
Links in het algemeen doet dat ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar over links in het algemeen.
Grote delen van links doen het wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Links in het algemeen doet dat ook niet.
En zelfs als links dat wel zou doen is dat nog steeds geen rechtvaardiging om de SP en de PvdA nazistisch te noemen want ieder weldenkend mens, zowel links als rechts, weet dat dat baarlijke nonsens is.
Klopt. En zo heeft de AFA ook het recht om te demonstreren. Die knapen van de NVB hebben daarentegen niet het recht om met hun wapens op die demonstranten in te gaan slaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar excuses, maar misschien moet AFA die lui eens met rust laten. Je hebt nu eenmaal het recht om je politiek te organiseren.
De AFA gaat meestal verder dan demonstreren: meestal gaat het om het tegenhouden van de bijeenkomst of speech. Zie Michiel Smit en de Spreeksteen. Dat recht heeft AFA niet, evenmin als het recht om bepaalde mensen of groeperingen te stalken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:16 schreef gday het volgende:
Klopt. En zo heeft de AFA ook het recht om te demonstreren. Die knapen van de NVB hebben daarentegen niet het recht om met hun wapens op die demonstranten in te gaan slaan.
Knap dat je die meneertjes van de NVB toch weer probeert te verdedigen.
Heeft de Blood & Honour orderdienst van de NVU het recht om met wapens op een groep linkse demonstranten die op dat moment geen geweld gebruikten in te slaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De AFA gaat meestal verder dan demonstreren: meestal gaat het om het tegenhouden van de bijeenkomst of speech. Zie Michiel Smit en de Spreeksteen. Dat recht heeft AFA niet, evenmin als het recht om bepaalde mensen of groeperingen te stalken.
Nee, maar het punt is dat ze meestal tijdens hun acties wel geweld gebruiken. AFA moet gewoon opzouten en anderen groeperingen lekker laten vergaderen als ze daar zin in hebben. AFA zou toch tegen fascisme moeten zijn? Mensne niet laten vergaderen is behoorlijk fascistisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft de Blood & Honour orderdienst van de NVU het recht om met wapens op een groep linkse demonstranten die op dat moment geen geweld gebruikten in te slaan?
Ben ik helemaal niet coulant voor. Ik vind alleen dat gevangen basisrechten hebben - alle gevangenen. En dan bedoel ik dus geen XBox, maar wel geen marteling.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat die links rakkers wel coulant zijn met kinderverkrachters en moordenaars want die moeten geholpen worden en vooral niet te streng gestraft.
We hebben het wel over Blood&Honour - die zouden graag de schoorstenen van Auschwitz weer willen zien roken.quote:En laten we eerlijk zijn: iemand die een kind verkracht is een grotere smeerlap die zegt dat alle buitenlanders eruit moeten. Want je referreert wel naar 60 jaar terug maar je weet best dat er weinig extreem rechtsen zijn die voorstander zijn van concentratiekampen. Ze willen hoogstens dat de buitenlanders vertrekken.
Ik vind een vergadering verstoren niet netjes, maar buiten staan met een protestbord, daar zie ik niks verkeerds aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is dat ze meestal tijdens hun acties wel geweld gebruiken. AFA moet gewoon opzouten en anderen groeperingen lekker laten vergaderen als ze daar zin in hebben. AFA zou toch tegen fascisme moeten zijn? Mensne niet laten vergaderen is behoorlijk fascistisch.
Meestal verstoren ze de vergadering dus wel, en ze nemen foto's, trekken mensen na, zetten allerlei verhalen op internet, volgen hinderlijk... allemaal aardig fascistisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
Ik vind een vergadering verstoren niet netjes, maar buiten staan met een protestbord, daar zie ik niks verkeerds aan.
We moesten toch intolerant tegen de intoleranten zijn van jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is dat ze meestal tijdens hun acties wel geweld gebruiken. AFA moet gewoon opzouten en anderen groeperingen lekker laten vergaderen als ze daar zin in hebben. AFA zou toch tegen fascisme moeten zijn? Mensne niet laten vergaderen is behoorlijk fascistisch.
AFA staat niet alleen buiten met een protestbord. Ze zijn net zo geschift als waar ze tegen vechten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
Ik vind een vergadering verstoren niet netjes, maar buiten staan met een protestbord, daar zie ik niks verkeerds aan.
Ik zie nog steeds niet hoe dat geweld rechtvaardigt. Ik hoor je ook nooit als de pedoclub Martijn vergadert en er buiten door tegenstanders wordt gedemonstreerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mensen natrekken niet - maar de rest wel, ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meestal verstoren ze de vergadering dus wel, en ze nemen foto's, trekken mensen na, zetten allerlei verhalen op internet, volgen hinderlijk... allemaal aardig fascistisch.
Het is allemaal heel erg dom en irritant. Heb ze vaak genoeg van dichtbij meegemaakt, maar fascisme heeft geen reet te maak met het rijtje wat jij opnoemt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:18 schreef PJORourke het volgende:
Meestal verstoren ze de vergadering dus wel, en ze nemen foto's, trekken mensen na, zetten allerlei verhalen op internet, volgen hinderlijk... allemaal aardig fascistisch.
Ik denk dat het vandaag alleen anders gelopen is omdat B&H besloten had als eerste te gaan meppen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef Floripas het volgende:
Mensen natrekken niet - maar de rest wel, ja.
In het geval van vandaag was het echter wel iets anders.
Kom op zeg, dit zijn politiestaatpraktijken. Moderne varianten op wat de Shah ook deed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is allemaal heel erg dom en irritant. Heb ze vaak genoeg van dichtbij meegemaakt, maar fascisme heeft geen reet te maak met het rijtje wat jij opnoemt.
Mčt wapens. Dat heb ik toch de afgelopen tien jaar niet gezien, zo'n gewelddadige politieke confrontatie tussen groepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag alleen anders gelopen is omdat B&H besloten had als eerste te gaan meppen.
Het is een beetje zoals het in Duitsland ook gaat. Demonstratie, tegendemonstratie, geweld. Als AFA gewoon weg blijft bij dit soort bijeenkomsten is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
Mčt wapens. Dat heb ik toch de afgelopen tien jaar niet gezien, zo'n gewelddadige politieke confrontatie tussen groepen.
Je bedoelt net als de PVV graag wil. Websites met plaatjes en lokaties van pedofielen, nou we toch op dat onderwerp zitten en links blijkbaar knuffelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef PJORourke het volgende:
Kom op zeg, dit zijn politiestaatpraktijken. Moderne varianten op wat de Shah ook deed.
Nogmaals: waarom trek je je mond niet open als er tegen een vergadering van de pedoclub Martijn wordt gedemonstreerd? Of ben je niet zo rechtlijnig?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals het in Duitsland ook gaat. Demonstratie, tegendemonstratie, geweld. Als AFA gewoon weg blijft bij dit soort bijeenkomsten is er niks aan de hand.
Staat niet in het verkiezingsprogram.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Je bedoelt net als de PVV graag wil. Websites met plaatjes en lokaties van pedofielen, nou we toch op dat onderwerp zitten en links blijkbaar knuffelt.
Als Bush het zou doen...quote:Het is geschift, maar geen fascisme.
Ik zie het wezenlijke verschil niet zo. Het is allebei middeleeuws.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef PJORourke het volgende:
Verder is het onvergelijkbaar. Ouders met kinderen moeten mogen weten of er veroordeelde pedofielen in de buurt wonen, of hun kinderen veilig op straat kunne lopen.
dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef PJORourke het volgende:
Als Bush het zou doen...
En ouders met gekleurde kinderen mogen niet weten of er gewelddadige nazi's in de buurt komen wonen? Ik vind dat een beetje van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef PJORourke het volgende:
Verder is het onvergelijkbaar. Ouders met kinderen moeten mogen weten of er veroordeelde pedofielen in de buurt wonen, of hun kinderen veilig op straat kunne lopen.
Dus dit argument rechtvaardigt het optreden van AFA, tot en met geweld rond de Spreeksteen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:02 schreef Floripas het volgende:
En ouders met gekleurde kinderen mogen niet weten of er gewelddadige nazi's in de buurt komen wonen? Ik vind dat een beetje van hetzelfde laken een pak.
Dan stond iedereen klaar met het f-woord.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
dan?
Kennelijk heeft men het gevoel dat dat nodig in onze "rechtsstaat".quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een zooitjeHet is toch onbegrijpelijk dat je een stel nationalisten met boksbeugels, ploertendoders en knuppels een gebouw kan laten bewaken..
Nee, in het geheel niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus dit argument rechtvaardigt het optreden van AFA, tot en met geweld rond de Spreeksteen?
Ik vind het niet echt om te lachen eigenlijk, maar goed, iemand die niet kan bedenken dat er niet zoiets bestaat als een 'extreme rechtsstaat', kan ook niet helder denken. Een politiestaat zal in elk geval nooit partij kiezen voor een andere extremequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennelijk heeft men het gevoel dat dat nodig in onze "rechtsstaat".
Wat is dit voor een warrig geschrift?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind het niet echt om te lachen eigenlijk, maar goed, iemand die niet kan bedenken dat er niet zoiets bestaat als een 'extreme rechtsstaat', kan ook niet helder denken. Een politiestaat zal in elk geval nooit partij kiezen voor een andere extreme
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is dit voor een warrig geschrift?
Ik bedoel heel wat anders. Ze zijn Kedichem vast niet vergeten, en weten dat ze van de politie niet veel kunnen verwachten als AFA gaat meppen.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
Haats je me of vreest je me, PJO? Ik kan maar 'n lauwe vingerhoed aan reactie uit je trekken vandaag.
Nee, ik zie AFA alleen als de agressor in deze zaak.quote:
De restanten van mijn vorige drankgelag zitten nog een beetje in de weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef Floripas het volgende:
Normaal ben je feller op me.
Ah, de stekels hangen slap. Ik wacht af.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De restanten van mijn vorige drankgelag zitten nog een beetje in de weg.
waarom?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik zie AFA alleen als de agressor in deze zaak.
Ja, Femke zag er weer stralend uit!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Floripas het volgende:
Ah, de stekels hangen slap. Ik wacht af.
Was je trouwens erg links, gisteravond?
Omdat dat meestal het geval is. Kedichem, Spreeksteen, etc..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Aoristus het volgende:
waarom?
wat maakt AFA een agressor?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat dat meestal het geval is. Kedichem, Spreeksteen, etc..
PJORourke deze vraag staat nog open.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom trek je je mond niet open als er tegen een vergadering van de pedoclub Martijn wordt gedemonstreerd? Of ben je niet zo rechtlijnig?
Ik ga niet in op deze off-topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
PJORourke deze vraag staat nog open.
Als je met geweld een zaaltje vergaderende CD'ers binnenstormt, ben je toch de agressor?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Aoristus het volgende:
wat maakt AFA een agressor?
Niet erg consequent, gezien je vorige berichten:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ga niet in op deze off-topic.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Ziekenfonds en nog veel meer van die maatregelen zijn door de Duitsers ingevoerd.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je recht om te klagen als je ongeveer hetzelfde doet met Wilders en Verdonk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |