abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45931514
Wat mij dus opvalt is dat linkse rakkers zo fel reageren op extreem rechts. Als zijn bijvoorbeeld een demonstratie willen houden kun je er vergif op innemen dat er een stel, in het zwart gekleed en zichzelf onherkenbaar gemaakte, linkse gilde aanwezig zal zijn om de boel te vestoren. Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.

Echter als het om kinderverkrachters gaat of moordenaars of geweldplegers zijn ze een stuk coulanter. Nee, dan moeten ze geholpen worden en vooral niet te streng gestraft worden want dat helpt toch niet. Een cel met vloerverwarming en een X-BOX 1024 geen probleem zolang ze zich maar vermaken. Toen Nieuw Rechts (of andere partij) wilde demonstreren tegen Martijn, je weet wel die club voor kinderverkrachters, was er zelfs een linkse delegatie bij. Nee niet om Martijn aan te vallen maar Nieuw Rechts, want van pedofielen moet je afblijven.

Ik vraag me dus af waar komt dat fanatisme vandaan jegens extreem rechts?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_45931563
Ja, goh, misschien heeft het iets te maken met een voorvalletje van een jaartje of 60 geleden ?
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 23:52:10 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45931594
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef gelly het volgende:
Ja, goh, misschien heeft het iets te maken met een voorvalletje van een jaartje of 60 geleden ?
Ja, die Stalin was geen lieverdje.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:54:09 #4
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_45931659
Waarom reageren rechtse fascisten altijd op totaal niet terzake doende gebeurtenissen die ook nog eens totaal niet actueel zijn?
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_45931665
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, die Stalin was geen lieverdje.
Huillie.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 23:56:11 #6
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45931737
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Huillie.
Ja, gelijk heb je, dat waren maar miljoenen doden.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45931752
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef gelly het volgende:
Ja dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat die links rakkers wel coulant zijn met kinderverkrachters en moordenaars want die moeten geholpen worden en vooral niet te streng gestraft. En laten we eerlijk zijn: iemand die een kind verkracht is een grotere smeerlap die zegt dat alle buitenlanders eruit moeten. Want je referreert wel naar 60 jaar terug maar je weet best dat er weinig extreem rechtsen zijn die voorstander zijn van concentratiekampen. Ze willen hoogstens dat de buitenlanders vertrekken.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:57:06 #8
157786 Ooster
pi_45931761
En dat er "linkse" mensen aanwezig zijn bij zo'n demonstratie tegen stichting Martijn vind ik eigenlijk heel logisch.

Extreem rechtse organisaties lopen echt niet met een hakenkruis rond omdat Hitler tegen pedofilie was. Het is slechts een schijnvertoning om zichzelf "acceptabel" te maken, aan jouw OP te merken is het ze gelukt.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:58:04 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_45931787
Ze hebben toch niks beters te doen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:59:04 #10
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_45931825
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef Ooster het volgende:
En dat er "linkse" mensen aanwezig zijn bij zo'n demonstratie tegen stichting Martijn vind ik eigenlijk heel logisch.

Extreem rechtse organisaties lopen echt niet met een hakenkruis rond omdat Hitler tegen pedofilie was. Het is slechts een schijnvertoning om zichzelf "acceptabel" te maken, en aan jou OP te merken is het ze gelukt.
En dit roept ook weer een vraag in me op: waarom denken linkse rakkers zo goed te weten waarom anderen bepaalde dingen doen.

En waarom hebben ze die pedofielen met rust gelaten. Want zeg nou eerlijk als je twee mensen voor je hebt, de een is tegen buitenlanders en de ander verkracht kinderen dan richt een normaal denkend mens zijn woede toch op de pedofiel of niet?
pi_45931845
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat die links rakkers wel coulant zijn met kinderverkrachters en moordenaars want die moeten geholpen worden en vooral niet te streng gestraft.
Hoe kom je d'r bij ? Extreem-rechts misbruikt thema's als pedofilie om zieltjes te winnen, daar lopen die linkse knakkers tegen te protesteren.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:00:15 #12
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45931860
Social Identity Theory, zoek maar eens op, in-group en out-group fenomeen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45931871
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ze willen hoogstens dat de buitenlanders vertrekken.
Wat coulant van ze.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:00:42 #14
157786 Ooster
pi_45931877
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef TranceAction het volgende:

[..]

En dit roept ook weer een vraag in me op: waarom denken linkse rakkers zo goed te weten waarom anderen bepaalde dingen doen.
Om sommigen tot drie kunnen tellen.

Daarnaast werkt het ook nog contraproductief omdat ze het eigenlijk "acceptabel" maken. Nu wordt het gezien als een ziekte terwijl op het moment dat je er tegen gaat protesteren je het tot een cultureel probleem verheft tussen mensen met verschillende denkbeelden.

Stel, je bent pedofiel en je leeft in een maatschappij waarin pedofilie als een ziekte gezien wordt, dan ga je veel sneller "hulp" zoeken om aan je ziekte te werken. Op het moment dat het een cultureel probleem is zal een pedofiel sneller denken "ach, het is slechts hun mening dat het niet mag en ik heb een andere mening dus ik doe maar wat". Dat laatste lijkt me een stuk minder gunstig.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ooster op 03-02-2007 00:11:14 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:01:11 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45931892
Omdat extreemrechtse rakkers bewezen hebben nogal gevaarlijk te kunnen zijn als hun ideeën uitkomen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:01:26 #16
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45931899
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe kom je d'r bij ? Extreem-rechts misbruikt thema's als pedofilie om zieltjes te winnen, daar lopen die linkse knakkers tegen te protesteren.
Dus wacht... extreem rechts is tegen pedofilie en daar is extreem links tegen
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_45931921
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef TranceAction het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat linkse rakkers zo fel reageren op extreem rechts. Als zijn bijvoorbeeld een demonstratie willen houden kun je er vergif op innemen dat er een stel, in het zwart gekleed en zichzelf onherkenbaar gemaakte, linkse gilde aanwezig zal zijn om de boel te vestoren. Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.
Net zoals de demonstratie door "extreem rechts" gehouden wordt, wordt de tegendemonstratie over het algemeen door "extreem links" georganiseerd. Dus houd alsjeblieft op met "de gemiddelde linkse rakker" want je hele verhaal heeft niets met gemiddelden te maken....
pi_45931942
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus wacht... extreem rechts is tegen pedofilie en daar is extreem links tegen
Nou, je hebt het helemaal door. Proficiat.
pi_45931975
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
Omdat extreemrechtse rakkers bewezen hebben nogal gevaarlijk te kunnen zijn als hun ideeën uitkomen?
En pedofielen zijn niet gevaarlijk als hun ideeen uitkomen?

Want dit is de kern van deze discussie. Niet dat extreem rechts niet bestreden moet worden maar waarom laten linkse rakkers kinderverkrachters en moordenaars met rust? Dus mensen richt je niet op de extreem rechtse mensen maar op bijv. de kinderverkrachters
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:04:57 #20
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45931999
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, je hebt het helemaal door. Proficiat.
Dus extreem links is vóór pedofilie dan ?

(Ik probeer het even voor mezelf samen te vatten).

Of zijn ze voor vrijheid van meningsuiting ?

In dat geval zouden ze de rechtsen namelijk ook gewoon hun protest moeten laten hebben...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:05:00 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45932002
Extreem rechts en extreem links moeten gewoon beide het leven onmogelijk gemaakt worden, lekker op de huid zitten, laten infiltreren door de AIVD, schaduwen, alles nachecken etc. Dit soort debielen moeten van ellende gewoon emigreren naar een of ander afrikaans land waar ze in hun nakie mogen rondrennen, rellen, mestheuvels kraken en vechten met rimboe-negers omdat die het bos kappen of omdat ze zwart zijn.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_45932044
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Zijn linkse rakkers dan tegen pedofielen? Waarom worden ze dan met rust gelaten als ze demonstreren?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:07:24 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45932075
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef TranceAction het volgende:

... maar waarom laten linkse rakkers kinderverkrachters en moordenaars met rust? Dus mensen richt je niet op de extreem rechtse mensen maar op bijv. de kinderverkrachters
Oh, waar doen ze dat?
In welk links verkiezingsprogramma staat dat kinderverkrachters en moordenaars met rust moeten worden gelaten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45932095
Ik probeer het niet eens meer.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:08:24 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45932105
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, waar doen ze dat?
In welk links verkiezingsprogramma staat dat kinderverkrachters en moordenaars met rust moeten worden gelaten?
In die van Groenlinks toevallig.
pi_45932117
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef TranceAction het volgende:

[..]

En pedofielen zijn niet gevaarlijk als hun ideeen uitkomen?

Want dit is de kern van deze discussie. Niet dat extreem rechts niet bestreden moet worden maar waarom laten linkse rakkers kinderverkrachters en moordenaars met rust? Dus mensen richt je niet op de extreem rechtse mensen maar op bijv. de kinderverkrachters
Waarom houden ze zich niet bezig met kankerbestrijding?
Waarom houden ze zich niet bezig met witteboordencriminaliteit?
Waarom houden ze zich niet bezig met bejaardenverkrachters?
Waarom houden ze zich niet bezig met het herstructureren van het onderwijsbeleid?
Waarom houden ze zich niet bezig met verkeershandhaving?

Weet je waarom niet? Omdat ze zich met extreemrechts bezighouden. Daarom niet.
pi_45932119
Jullie snappen het niet...
Na dagenlang boomknuffelen zou jij ook niets liever willen dan een stel kaalkopjes in elkaar te beuken.
When I win, I win. When i loose? I still win..
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:09:44 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45932139
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef Pracissor het volgende:

In die van Groenlinks toevallig.
Toon mij even die passage uit hun programma?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:10:47 #29
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45932177
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Toon mij even die passage uit hun programma?
Ja denk je soms dat ik daar in trap?
pi_45932242
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, waar doen ze dat?
Waar doen ze dat? Nou gewoon in de praktijk. Lees anders mijn voorbeeld. Toen Martijn aan het demonstreren was werd er niet een aangevallen terwijl er tientallen linkse rakkers rondlipen. Nee extreem rechts was belangrijker
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:14:21 #31
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45932277
Ik vind de Extreem Rechtse tendens eng. Waarom?

Ik ken Bijv. een aantal jongeren (niks aan de hand tussen mij en hen, terwijl ik indonesisch oog)
die ja, vrij extreem rechts/racistisch zijn.
Hier in Purmerend onstaan regelmatig wat vechtpartijen tussen hun en marokkaanse jongeren.
Maar wat me opvalt is dat ze eerder meelopen met de Lonsdale Trend
(kleding, haar, musiek) Maar zelf in beginsel helemaal niet racistisch zijn ingesteld.
Enkelt gaandeweg worden ze door échte racisten in die groep beinvloedt
Ik kan rustig met ze zitten en kletsen enzo, alsof we de beste vrienden zijn, zijn we ook.
Kleur speelt geen rol als je wat dichter tot mekaar staat.
Maar als ze met velen samen zijn, dan broeit er een soort eenheid en groeit die racistische energie weer.
Vreemd. Mischien zijn die jongeren gewoon erg beinvloedbaar /staat hun geest te open voor suggesties.
Waardoor ze te manipuleren zijn.

Dan die Linkse mensen zoals de bekende Linkse Politici.
Ik heb altijd het idee gehad dat die mensen zijn blijven steken in hun studententijd.
Maar op later leeftijd nogsteeds volharden in idealen. Ze kunnen nogsteeds geen water bij de wijn doen (no
pun intended)
Maar omdat die idealen nooit haalbaar zijn. Worden het vanzelf niet meer dan populisten.
Ze zeggen wat mensen graag horen (idealen) maar kunnen ze niet waar maken.
Dus wonnen ze enkelt wat zieltjes.

Ik heb helemaal NIKS tegen linkse mensen natuurlijk. Volharden betekent ballen hebben en niet meebuigen
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:16:40 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45932336
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Waar doen ze dat? Nou gewoon in de praktijk. Lees anders mijn voorbeeld. Toen Martijn aan het demonstreren was werd er niet een aangevallen terwijl er tientallen linkse rakkers rondlipen. Nee extreem rechts was belangrijker
Martijn is bewezen veel minder groot en gevaarlijk dan die rechtse rakkers.
Die pedo-partij heeft niet eens voldoende handtekeningen gekregen om aan een verkiezing mee te kunnen doen, terwijl de partij van die geverfde Ariër nu opeens wel 9 kamerzetels heeft.
Dat is het gevaar, snap je?
Poef.....gone! ©golfer
pi_45933227
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ok:
1. Stichting Martijn is een verzameling kneusjes die je het best kan negeren.
2. De leden van deze stichting komen openlijk uit voor hun seksualiteit. Prima, dat zal een rechter meewegen als er sprake is van een delict.
3. Extreem rechts komt protesteren en wil deze mensen eigenlijk lynchen. Het argument is dat als je het niet eens bent met extreem rechts je voor pedoseksualiteit bent.
4. Extreem rechts poogt op oneigenlijke gronden mensen voor zich te winnen.

En jij gaat hierin mee. Jij stelt, buiten het gedachtegoed van extreem rechts en extreem links om dat extreem links wel fout moet zijn omdat ze voor pedoseks zouden zijn. Als je je een beetje verdiept in de beide ideologieen zou je beide verwerpen en ze negeren omdat het net zoals stichting Martijn marginale groeperingen zijn. Helaas doet het het altijd leuk in de media (kranten en tv-programma's moeten nu eenmaal verkocht worden, dat is de kapitalistische eis aan de media) en men maakt zich er druk over.

Etc.
pi_45933368
quote:

Echter als het om kinderverkrachters gaat of moordenaars of geweldplegers zijn ze een stuk coulanter. Nee, dan moeten ze geholpen worden en vooral niet te streng gestraft worden want dat helpt toch niet. Een cel met vloerverwarming en een X-BOX 1024 geen probleem zolang ze zich maar vermaken.
VVD zit al hoe lang in de regering ook al weer? Maar hun best doen voor hogere straffen? Ho maar. Het geven van lage straffen is dus echt niet iets van links specifiek.

Verder is het woordje extreem te veel gebruikt de laatste tijd. Zo heb ik hier al meerdere malen gezien dat Bos extreem links is denk eerder dat die nog extreem rechts is of extreem christelijk. Misschien is hij wel extreem tof of extreem dom.

Maar goed, jij wil natuurlijk graag verongelijkt doen. Sommige rechtse mensen zijn daar erg goed in, doen alsof zij de zieligste wezens op aarde zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaoka op 03-02-2007 00:59:55 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:21:58 #35
10710 gday
propria cures
pi_45934043
quote:

Echter als het om kinderverkrachters gaat of moordenaars of geweldplegers zijn ze een stuk coulanter. Nee, dan moeten ze geholpen worden en vooral niet te streng gestraft worden want dat helpt toch niet. Een cel met vloerverwarming en een X-BOX 1024 geen probleem zolang ze zich maar vermaken. Toen Nieuw Rechts (of andere partij) wilde demonstreren tegen Martijn, je weet wel die club voor kinderverkrachters, was er zelfs een linkse delegatie bij. Nee niet om Martijn aan te vallen maar Nieuw Rechts, want van pedofielen moet je afblijven.

Ik vraag me dus af waar komt dat fanatisme vandaan jegens extreem rechts?
Zeg, je moet de zaken niet al te selectief gaan zitten beoordelen hè. Of wil je soms beweren dat je het andersom absoluut niet ziet? (Vraag trouwens voor de gein eens aan de gemiddelde rechtse meneer of mevrouw wat hij/zij van Femke Halsema vindt. )
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45934522
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Martijn is bewezen veel minder groot en gevaarlijk dan die rechtse rakkers.
Die pedo-partij heeft niet eens voldoende handtekeningen gekregen om aan een verkiezing mee te kunnen doen, terwijl de partij van die geverfde Ariër nu opeens wel 9 kamerzetels heeft.
Dat is het gevaar, snap je?
Martijn mag niet zo groot zijn, de groep pedofielen die zij vertegenwoordigen is groter dan het aantal extreem rechtsen. Plus dat je stemmers op Geert Wilders met nazis vergelijkt. Zeg eens eerlijk wie denk je dat er meer delicten op hun naam hebben, de 600000 stemmers op Geert wilders of de aanhangers van Martijn?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:48:36 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45934587
het is eigenlijk een terechte vraag, extreem links en extreem rechts hebben veel gemeen en nauwelijks verschillen in visie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45934685
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef gday het volgende:

[..]

Zeg, je moet de zaken niet al te selectief gaan zitten beoordelen hè. Of wil je soms beweren dat je het andersom absoluut niet ziet? (Vraag trouwens voor de gein eens aan de gemiddelde rechtse meneer of mevrouw wat hij/zij van Femke Halsema vindt. )
Het zal ongetwijfeld wel eens voorkomen maar ik heb het nog nooit gezien (dat extreem rechtsen een demonstratie van extreem linksen verstoren), terwijl aan de andere kant het ELKE keer zo is dat wanneer extreem rechts demonstreert er een groepje extreem linkse de demonstratie verstoren.
pi_45934713
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:55 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld wel eens voorkomen maar ik heb het nog nooit gezien (dat extreem rechtsen een demonstratie van extreem linksen verstoren), terwijl aan de andere kant het ELKE keer zo is dat wanneer extreem rechts demonstreert er een groepje extreem linkse de demonstratie verstoren.
En zo hoort het ook.

Extreemrechts tuig moet de mond gesnoerd worden.

Het is het laagste en meest egoistische volk dat er is.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:12:00 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45934892
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef TranceAction het volgende:

Martijn mag niet zo groot zijn, de groep pedofielen die zij vertegenwoordigen is groter dan het aantal extreem rechtsen.
Heb je daar cijfers over?
quote:
Plus dat je stemmers op Geert Wilders met nazis vergelijkt.
Nee hoor. Ik noem ze alleen extreem rechts.
quote:
Zeg eens eerlijk wie denk je dat er meer delicten op hun naam hebben, de 600000 stemmers op Geert wilders of de aanhangers van Martijn?
Die vergelijking wil ik nog wel eens zien.
Kom maar op met de cijfers.
disclaimer: op geen enkele manier wens ik die pedo's te verdedigen, maar ik probeer het extreme rechtse rakkers gedachtengoed wat in vergelijkbare situaties te plaatsen als de TO die het over linkse rakkers heeft
Poef.....gone! ©golfer
pi_45934933
Omdat die smerige stinkende krakers toch niet hoeven te werken, en omdat ze -evenals veel Fokkers- te achterlijk zijn om nuance te zien. Iedereen die iets over buitenlanders te zeggen heeft, wil ze per definitie het liefst gisteren nog naar Auschwitz afvoeren; zie Gellietje's reply bovenaan maar. Simpele zielen. Bovendien weten ze dat het smijten met nazi-vergelijkingen goed werkt om mensen de mond te snoeren - het zijn toch zulke goede discussievoerders, censuur en monddood maken hebben ze een broertje dood aan...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:21:13 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45935005
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef StefanP het volgende:
Omdat die smerige stinkende krakers toch niet hoeven te werken, en omdat ze -evenals veel Fokkers- te achterlijk zijn om nuance te zien. Iedereen die iets over buitenlanders te zeggen heeft, wil ze per definitie het liefst gisteren nog naar Auschwitz afvoeren; zie Gellietje's reply bovenaan maar. Simpele zielen. Bovendien weten ze dat het smijten met nazi-vergelijkingen goed werkt om mensen de mond te snoeren - het zijn toch zulke goede discussievoerders, censuur en monddood maken hebben ze een broertje dood aan...

Je grote Arisch geblondeerde roerganger uit het zuiden des lands heeft gelukkig geen enkele moeite met het monddood maken van bepaalde mensen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_45935061
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef StefanP het volgende:
Als er iemand moeite heeft met nuance dan is dat "StefanP" wel als ik zijn history check.

Maar goed, vanuit de USA weet je het allemaal zo mooi te vertellen. De problemen zijn daar een stuk groter dan hier.

En dat extreemrechtse tuig? Dat zijn ook nazi's. Dat kan je zonder vergelijking ook vaststellen. Of denk je dat ze voor de lol liederen van de "Hitler Jugend" zongen bij de laatste demonstratie in Apeldoorn?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:27:28 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45935098
uhhh
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45935115
Je zegt het zelf al. Je behoort blijkbaar tot de groep die commentaar op gedrag van allochtonen of voorstellen tot een andere immigratiepolitiek automatisch beschouwt als voorzetjes tot de volgende 6 miljoen doden.

Over nuance gesproken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_45935134
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef StefanP het volgende:
Je zegt het zelf al. Je behoort blijkbaar tot de groep die commentaar op gedrag van allochtonen of voorstellen tot een andere immigratiepolitiek automatisch beschouwt als voorzetjes tot de volgende 6 miljoen doden.

Over nuance gesproken.
Anders generaliseer je even.
Ik herken en erken wel degelijk de problemen die er zijn.
Ik sta echter niet achter de oplossingen die extreem-rechts aandraagt.

Daar ga jij de mist in. Over nuance gesproken.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:32:13 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45935148
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef StefanP het volgende:

Over nuance gesproken.
Wie bedoel je?
Poef.....gone! ©golfer
pi_45935200
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
Mij natuurlijk
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:41:55 #49
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45935247
Italie heeft al vrijgegeven dat het ontkennen van de holocaust niet strafbaar meer schijnt te zijn. Daarmee heeft Italie zich in een vreemde positie genesteld. Zowel linkse als rechtse mensen in Italië schijnen wat minder moeite te hebben met het betwijfelen er van. Duitsland veroordeeld zoiets, want ja, iets wat amper 60 ~ 70 jaar geleden is, kun je niet zo heel erg makkelijk afdoen als een triviaal feitje. Wat wil zoiets eigenlijk zeggen over de moraal van de mensch?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45936273
quote:
...
Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.
Onzin. Uitzetting, invoering van de doodstraf en eigen rechter spelen zijn rechtse thema's, geen linkse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')