Ja, die Stalin was geen lieverdje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef gelly het volgende:
Ja, goh, misschien heeft het iets te maken met een voorvalletje van een jaartje of 60 geleden ?
Huillie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, die Stalin was geen lieverdje.
Ja, gelijk heb je, dat waren maar miljoenen doden.quote:
Ja dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat die links rakkers wel coulant zijn met kinderverkrachters en moordenaars want die moeten geholpen worden en vooral niet te streng gestraft. En laten we eerlijk zijn: iemand die een kind verkracht is een grotere smeerlap die zegt dat alle buitenlanders eruit moeten. Want je referreert wel naar 60 jaar terug maar je weet best dat er weinig extreem rechtsen zijn die voorstander zijn van concentratiekampen. Ze willen hoogstens dat de buitenlanders vertrekken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef gelly het volgende:
Ja, goh, misschien heeft het iets te maken met een voorvalletje van een jaartje of 60 geleden ?
En dit roept ook weer een vraag in me op: waarom denken linkse rakkers zo goed te weten waarom anderen bepaalde dingen doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef Ooster het volgende:
En dat er "linkse" mensen aanwezig zijn bij zo'n demonstratie tegen stichting Martijn vind ik eigenlijk heel logisch.
Extreem rechtse organisaties lopen echt niet met een hakenkruis rond omdat Hitler tegen pedofilie was. Het is slechts een schijnvertoning om zichzelf "acceptabel" te maken, en aan jou OP te merken is het ze gelukt.
Hoe kom je d'r bij ? Extreem-rechts misbruikt thema's als pedofilie om zieltjes te winnen, daar lopen die linkse knakkers tegen te protesteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Wat ik niet snap is dat die links rakkers wel coulant zijn met kinderverkrachters en moordenaars want die moeten geholpen worden en vooral niet te streng gestraft.
Wat coulant van ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ze willen hoogstens dat de buitenlanders vertrekken.
Om sommigen tot drie kunnen tellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En dit roept ook weer een vraag in me op: waarom denken linkse rakkers zo goed te weten waarom anderen bepaalde dingen doen.
Dus wacht... extreem rechts is tegen pedofilie en daar is extreem links tegenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r bij ? Extreem-rechts misbruikt thema's als pedofilie om zieltjes te winnen, daar lopen die linkse knakkers tegen te protesteren.
Net zoals de demonstratie door "extreem rechts" gehouden wordt, wordt de tegendemonstratie over het algemeen door "extreem links" georganiseerd. Dus houd alsjeblieft op met "de gemiddelde linkse rakker" want je hele verhaal heeft niets met gemiddelden te maken....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef TranceAction het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat linkse rakkers zo fel reageren op extreem rechts. Als zijn bijvoorbeeld een demonstratie willen houden kun je er vergif op innemen dat er een stel, in het zwart gekleed en zichzelf onherkenbaar gemaakte, linkse gilde aanwezig zal zijn om de boel te vestoren. Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.
Nou, je hebt het helemaal door. Proficiat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus wacht... extreem rechts is tegen pedofilie en daar is extreem links tegen
En pedofielen zijn niet gevaarlijk als hun ideeen uitkomen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
Omdat extreemrechtse rakkers bewezen hebben nogal gevaarlijk te kunnen zijn als hun ideeën uitkomen?
Dus extreem links is vóór pedofilie dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, je hebt het helemaal door. Proficiat.
Zijn linkse rakkers dan tegen pedofielen? Waarom worden ze dan met rust gelaten als ze demonstreren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r bij ? Extreem-rechts misbruikt thema's als pedofilie om zieltjes te winnen, daar lopen die linkse knakkers tegen te protesteren.
Oh, waar doen ze dat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef TranceAction het volgende:
... maar waarom laten linkse rakkers kinderverkrachters en moordenaars met rust? Dus mensen richt je niet op de extreem rechtse mensen maar op bijv. de kinderverkrachters
In die van Groenlinks toevallig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, waar doen ze dat?
In welk links verkiezingsprogramma staat dat kinderverkrachters en moordenaars met rust moeten worden gelaten?
Waarom houden ze zich niet bezig met kankerbestrijding?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En pedofielen zijn niet gevaarlijk als hun ideeen uitkomen?
Want dit is de kern van deze discussie. Niet dat extreem rechts niet bestreden moet worden maar waarom laten linkse rakkers kinderverkrachters en moordenaars met rust? Dus mensen richt je niet op de extreem rechtse mensen maar op bijv. de kinderverkrachters
Toon mij even die passage uit hun programma?quote:
Ja denk je soms dat ik daar in trap?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Toon mij even die passage uit hun programma?
Waar doen ze dat? Nou gewoon in de praktijk. Lees anders mijn voorbeeld. Toen Martijn aan het demonstreren was werd er niet een aangevallen terwijl er tientallen linkse rakkers rondlipen. Nee extreem rechts was belangrijkerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, waar doen ze dat?
In welk links verkiezingsprogramma staat dat kinderverkrachters en moordenaars met rust moeten worden gelaten?
Martijn is bewezen veel minder groot en gevaarlijk dan die rechtse rakkers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waar doen ze dat? Nou gewoon in de praktijk. Lees anders mijn voorbeeld. Toen Martijn aan het demonstreren was werd er niet een aangevallen terwijl er tientallen linkse rakkers rondlipen. Nee extreem rechts was belangrijker
Ok:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waar doen ze dat? Nou gewoon in de praktijk. Lees anders mijn voorbeeld. Toen Martijn aan het demonstreren was werd er niet een aangevallen terwijl er tientallen linkse rakkers rondlipen. Nee extreem rechts was belangrijker
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef TranceAction het volgende:
Echter als het om kinderverkrachters gaat of moordenaars of geweldplegers zijn ze een stuk coulanter. Nee, dan moeten ze geholpen worden en vooral niet te streng gestraft worden want dat helpt toch niet. Een cel met vloerverwarming en een X-BOX 1024 geen probleem zolang ze zich maar vermaken.
Zeg, je moet de zaken niet al te selectief gaan zitten beoordelen hè.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef TranceAction het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat linkse rakkers zo fel reageren op extreem rechts. Als zijn bijvoorbeeld een demonstratie willen houden kun je er vergif op innemen dat er een stel, in het zwart gekleed en zichzelf onherkenbaar gemaakte, linkse gilde aanwezig zal zijn om de boel te vestoren. Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.
Echter als het om kinderverkrachters gaat of moordenaars of geweldplegers zijn ze een stuk coulanter. Nee, dan moeten ze geholpen worden en vooral niet te streng gestraft worden want dat helpt toch niet. Een cel met vloerverwarming en een X-BOX 1024 geen probleem zolang ze zich maar vermaken. Toen Nieuw Rechts (of andere partij) wilde demonstreren tegen Martijn, je weet wel die club voor kinderverkrachters, was er zelfs een linkse delegatie bij. Nee niet om Martijn aan te vallen maar Nieuw Rechts, want van pedofielen moet je afblijven.
Ik vraag me dus af waar komt dat fanatisme vandaan jegens extreem rechts?
Martijn mag niet zo groot zijn, de groep pedofielen die zij vertegenwoordigen is groter dan het aantal extreem rechtsen. Plus dat je stemmers op Geert Wilders met nazis vergelijkt. Zeg eens eerlijk wie denk je dat er meer delicten op hun naam hebben, de 600000 stemmers op Geert wilders of de aanhangers van Martijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Martijn is bewezen veel minder groot en gevaarlijk dan die rechtse rakkers.
Die pedo-partij heeft niet eens voldoende handtekeningen gekregen om aan een verkiezing mee te kunnen doen, terwijl de partij van die geverfde Ariër nu opeens wel 9 kamerzetels heeft.
Dat is het gevaar, snap je?
Het zal ongetwijfeld wel eens voorkomen maar ik heb het nog nooit gezien (dat extreem rechtsen een demonstratie van extreem linksen verstoren), terwijl aan de andere kant het ELKE keer zo is dat wanneer extreem rechts demonstreert er een groepje extreem linkse de demonstratie verstoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef gday het volgende:
[..]
Zeg, je moet de zaken niet al te selectief gaan zitten beoordelen hè.Of wil je soms beweren dat je het andersom absoluut niet ziet?
(Vraag trouwens voor de gein eens aan de gemiddelde rechtse meneer of mevrouw wat hij/zij van Femke Halsema vindt.
)
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld wel eens voorkomen maar ik heb het nog nooit gezien (dat extreem rechtsen een demonstratie van extreem linksen verstoren), terwijl aan de andere kant het ELKE keer zo is dat wanneer extreem rechts demonstreert er een groepje extreem linkse de demonstratie verstoren.
Heb je daar cijfers over?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef TranceAction het volgende:
Martijn mag niet zo groot zijn, de groep pedofielen die zij vertegenwoordigen is groter dan het aantal extreem rechtsen.
Nee hoor. Ik noem ze alleen extreem rechts.quote:Plus dat je stemmers op Geert Wilders met nazis vergelijkt.
Die vergelijking wil ik nog wel eens zien.quote:Zeg eens eerlijk wie denk je dat er meer delicten op hun naam hebben, de 600000 stemmers op Geert wilders of de aanhangers van Martijn?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef StefanP het volgende:
Omdat die smerige stinkende krakers toch niet hoeven te werken, en omdat ze -evenals veel Fokkers- te achterlijk zijn om nuance te zien. Iedereen die iets over buitenlanders te zeggen heeft, wil ze per definitie het liefst gisteren nog naar Auschwitz afvoeren; zie Gellietje's reply bovenaan maar. Simpele zielen. Bovendien weten ze dat het smijten met nazi-vergelijkingen goed werkt om mensen de mond te snoeren - het zijn toch zulke goede discussievoerders, censuur en monddood maken hebben ze een broertje dood aan...
Als er iemand moeite heeft met nuance dan is dat "StefanP" wel als ik zijn history check.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef StefanP het volgende:
Omdat die smerige stinkende krakers toch niet hoeven te werken, en omdat ze -evenals veel Fokkers- te achterlijk zijn om nuance te zien. Iedereen die iets over buitenlanders te zeggen heeft, wil ze per definitie het liefst gisteren nog naar Auschwitz afvoeren; zie Gellietje's reply bovenaan maar. Simpele zielen. Bovendien weten ze dat het smijten met nazi-vergelijkingen goed werkt om mensen de mond te snoeren - het zijn toch zulke goede discussievoerders, censuur en monddood maken hebben ze een broertje dood aan...
Anders generaliseer je even.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef StefanP het volgende:
Je zegt het zelf al. Je behoort blijkbaar tot de groep die commentaar op gedrag van allochtonen of voorstellen tot een andere immigratiepolitiek automatisch beschouwt als voorzetjes tot de volgende 6 miljoen doden.
Over nuance gesproken.
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef StefanP het volgende:
Je zegt het zelf al. Je behoort blijkbaar tot de groep die commentaar op gedrag van allochtonen of voorstellen tot een andere immigratiepolitiek automatisch beschouwt als voorzetjes tot de volgende 6 miljoen doden.
Over nuance gesproken.
Onzin. Uitzetting, invoering van de doodstraf en eigen rechter spelen zijn rechtse thema's, geen linkse.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef TranceAction het volgende:
...
Als je de gemiddelde linkse rakker vraagt wat er met extreem rechts/racisten moet gebeuren krijg je de meest verschrikkelijke dingen te horen: ze moeten het land uit, ze moeten allemaal dood, ze moeten vogelvrij verklaard worden en ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |