* thuisbevalling noteert *quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:42 schreef borisz het volgende:
als het in het ziekenhuis een bevalling wordt kan Bloes natuurlijk helpen bij de bevalling![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:49 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met slecht nieuws uit het ziekenhuis terug gekomen.
Opa heeft long en lymfeklier kanker in een ver gevorderd stadium.
Daarnaast heeft hij ook nog een TIA gehad.
Dat wordt dus stilaan afscheid nemen
Doe je goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Ik ben trouwens een perfecte huisman![]()
Vriendin is nu aan het werk.. en ik ben vrij.. dus ben druk bezig met stofzuigen, de was.... enz enz :p
Heb je haar nu al eens gevraagd of nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Vriendin is nu aan het werk.. en ik ben vrij.. dus ben druk bezig met stofzuigen, de was.... enz enz :p
oja.. ik moet ff wat bellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je haar nu al eens gevraagd of niet![]()
Hop, opschieten dan, niet eerst schoonmaken, eerst regelenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hop, opschieten dan, niet eerst schoonmaken, eerst regelen![]()
je gaat haar per telefoon vragenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat haar per telefoon vragen
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat haar per telefoon vragen
Een datum willen we horen, een datumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neemaar ik wil haar die dag lekker verwennen
Dus ik heb nu een sauna geboekt, incl Massage.. en 's avonds gaan we lekker eten in een luxe restaurant..
quote:
quote:
hè hè het gaat er dan toch eindelijk van komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
9-2-2007
Volgende week vrijdag dus... nog mooi voor valentijn..
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
hè hè het gaat er dan toch eindelijk van komen![]()
werken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Het is uitgestorven hiero
Wat zal ik eens gaan doen
Da's de wereld op z'n kop, een soort Australie dus zeg maar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Ik had niet veel meer over inderdaad, maar had kunnen gokken en de flop afwachten. Maar ze vielen de hele avond al niet, dus ik wilde even makkelijk wat binnenhalen. (ik was de ronde ervoor ook al all-in gegaan, niemand ging mee, dus ik wilde de indruk wekken nu met minder ook de gok te durven nemen)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was je stack zo weinig dat je all in moest of was het een wanhoopsdaad. Met een flinke raise kan je zonder een een aas of koning de pot op de flop wel pakken.
Dus naast de 2% beheerkosten die ze rekenen, en nog een service fee afhankelijk van de totale waarde van het fonds, betaal je 8.5% voor die "zekerheid"quote:Minimaal uw inleg terug?
Als u zeker wilt zijn dat u geen verlies maakt met uw RendementPlan, kies dan voor de ZekerheidsGarantie. Dan krijgt u op de einddatum minimaal terug wat u heeft ingelegd (inleg excl. garantiepremies en beheerkosten/vergoeding). Dat betekent 100% zekerheid, ook als het wat minder gaat met de beurs. U loopt dus geen risico over uw totale inleg minus premies op de einddatum, terwijl u wél kans heeft op een aantrekkelijk rendement. Voor deze aanvulling betaalt u maandelijks ¤ 8,50 per ¤ 100 inleg.
Ongelukkige woordkeuze Mrs. Bquote:
Heel goed, niet op Valentijn doen maar ervoor, goed nagedacht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
9-2-2007
Volgende week vrijdag dus... nog mooi voor valentijn..
Ja lekker, maar vergeet niet ook te zuigen (heb je gelijk wat te doen)quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Ja lekker, maar vergeet niet ook te zuigen (heb je gelijk wat te doen)
* Bjoro gaat zo weer z'n gebruikelijke vrijdag-middag-kroketjes in het frituurpannetje deponerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik es ff lekker tosties gaan breien dan?
Best, nog altijd even onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Messenga het volgende:
Hoihoi Bloesje! Alles goed?
Joa, rustig. Eindelijk weekend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best, nog altijd even onweerstaanbaar
Jij?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel goed, niet op Valentijn doen maar ervoor, goed nagedacht.
Pas je wel op dat als je haar in de sauna vraagt er niet eveneens in die sauna achter een wolk nevel een vrouw van 50 zit die "ja" zegt?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
en daarna een goede pot monopolyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik wilde haar pas vragen als we weer thuis zijn, allemaal lichtjes aanstekken.... bosje rode rozen op de tafel en dan op de knietjes
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:50 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben aan het puin ruimen hier![]()
Ik doe een aanrechtkastje open om een bordje te pakken, dondert de plank met een stuk of 15 borden erop zo uit het kastje![]()
Wat een bende.
Een paar flinke beschadigingen in mijn parketvloer. Ikke nie blij nu.
En moet ook nog op zoek naar nieuwe borden.
This is not my lucky day....
Je weet wat dat betekent.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben ook thuis.. over een paar minuten naar de kapper voor een nieuw hip kapsel![]()
Dat ik thuiskom met 1 oor?quote:
jij hebt dus gespeeld met een meisje van 17?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef VoreG het volgende:
mogguh, het was gister speelkwartier in de stad, alle middelbare scholen hadden een feestje.
17 jarige meisjes
quote:
Helaas, ik ben nog heel.quote:
wat dan?, voetbalt hij nog?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Rondje op de kosten van Fernando Ricksen
Sloeg een ploeggenoot tijdens een vriendschappelijke wedstrijd en heeft nu een boete gekregen.quote:
okequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sloeg een ploeggenoot tijdens een vriendschappelijke wedstrijd en heeft nu een boete gekregen.
Hij speelt bij Zenit St. Petersburg, de ploeg van Dick Advocaat.
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:46 schreef golfer het volgende:
Hoor je wekenlang niets op sollicitaties, word ik vanmiddag binnen 10 minuten tijd door 2 verschillende bedrijven gebeld voor een kennismakingsgesprek.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Dat is goed nieuws Golfer! Beetje geschikte bedrijven op het eerste oog?
Gesprek met headhunter nr. 1 a.s. dinsdagmiddag, gesprek met headhunter nr.2 de maandagmiddag erna.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Veel succes dan alvast! Wanneer mag je langs komen?
Nog een rondje van Fernando... Hij is duidelijk nog niet van zn alcoholprobleem afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Fernando Ricksen.
Goed waark, kerl.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
*boris de vrijdag middagborrel klaarzet
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:18 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
De scherven weer opgeruimd.
Goh wat zal ik een geluk hebben de komende tijd dan.
En we kunnen weer van een bord eten.
Daar heb ik een vaatwasser voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
anders had je zo'n set plastic borden kunnen kopen, scheelt ook weer afwassen
Ik ga Wie is de Mol kijken
zoveel vaat zal je toch niet hebben denk ik ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar heb ik een vaatwasser voor.
Zo 2006 afwassen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar heb ik een vaatwasser voor.
Zo 2006 afwassen![]()
Gefeiciteeerd AZquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
Zal ik nu gewoon nonchalant laten vallen dat er in de zomer een nieuwe mascotte wordt verwacht?
In de zomer wordt een nieuwe mascotte verwacht![]()
denk je dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoveel vaat zal je toch niet hebben denk ik ?
ok wij hebben er hier thuis ook 1, maar mn ouders doen het nog liever met de handquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
denk je dat?
maar geneog voor een vaatwasser, ik draai hem om de dag.
ga er eens met je dikke kont vanaf danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
Gaat Fok! bij jullie ook zo moeizaam?
Die winnen niet van De Graafschapquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben benieuwd wat de FC zometeen gaat doen...
ik heb een heel beschaafd kontje Pascalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga er eens met je dikke kont vanaf dan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb een heel beschaafd kontje Pascal![]()
en dat was nou net de bedoelingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou maak je me nieuwschierig
![]()
Goed gedaan, jochie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef DIGGER het volgende:
Huis verkocht in 2 en een halve week officiele verkoop
Scheelt me weer flink wat courtage.
Heb de prijs die ik minimaal wou, met de meest gunstige opleverdatum wenselijk
Nu alleen nog die handtekeningen plus 72 uur bedenktijd
Maar in elk geval af van je huis "verplicht" op bepaalde tijden helemaal strak en netjes te hebben (wat met kleine kids betekent dat je om middernacht staat schoon te maken)
Blij
Gewoon zorgen dat niemand je ziet, of zorg dat je met een grote groep het podium opstapt en dan achter wat anderen gaan staan.quote:
Ik kijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef DIGGER het volgende:
Hier zal niemand het wel kijken, maar de Siciliaanse derby is er weer 1 hoor. 0-1 voor Palermo, rellen op de tribune, enorme hoeveelheid vuurwerk en traangas, spelen onmogelijk, gestaakt voor 15 minuten, spelers na 15 minuten weer het veld op, nog meer vuurwerk en traangas dus spelers direct weer naar binnen en na 35 minuten eindelijk verder ballen. Daarna direct de 1-1, uiteraard voor zo'n wedstrijd het shirt uit, dus geel en enorm veel harde tackles en smeken om kaarten. Echt alles erop en eraan (inclusief ambulance op de sintelbaan ivm gewonde fans), alleen nog geen rood.
en iedereen was bang dat dat gisteravond zou gebeurenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef SCH het volgende:
Zweten hier zo net - dikke paniek.
Valt 10 minuten voor DE derby de electriciteit uit![]()
Weer eens wat anders dan een eekhoorn of haan he?quote:
In het Olympisch hadden we een tijdje een zwarte kat, stomme beest liep een keertje gewoon tussen de rellende meute door alsof er niets aan de hand wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een eekhoorn of haan he?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
In Italie gebeuren de gekste dingen. Kan me nog wel herinneren dat ze ergens een keer een scooter van de 2e ring af hadden gegooid. Ik bedoel, hoe krijg je in Godsnaam een scooter daar het vak op?
gewoon omhoog rijden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
In Italie gebeuren de gekste dingen. Kan me nog wel herinneren dat ze ergens een keer een scooter van de 2e ring af hadden gegooid. Ik bedoel, hoe krijg je in Godsnaam een scooter daar het vak op?
Dat was Inter - Atalanta in ik meen 2001.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was Inter - Atalanta in ik meen 2001.
Bij die ontmoeting dit seizoen (23 december) werd daar nog aan gerefereerd middels diverse spandoeken met teksten als:
"In onze harten is de scooter er altijd"
"Een nieuwe scooter onder de kerstboom zou niet gek zijn"
Fantastisch. Hehe.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was Inter - Atalanta in ik meen 2001.
Bij die ontmoeting dit seizoen (23 december) werd daar nog aan gerefereerd middels diverse spandoeken met teksten als:
"In onze harten is de scooter er altijd"
"Een nieuwe scooter onder de kerstboom zou niet gek zijn"
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker. Eerst bier over m'n externe harde schijf en nu ook al wat bier op m'n toetsenbord. Misschien moet ik maar eens bier met een rietje gaan drinken.
goed oefenen, het wordt vanzelf beterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker. Eerst bier over m'n externe harde schijf en nu ook al wat bier op m'n toetsenbord. Misschien moet ik maar eens bier met een rietje gaan drinken.
Waarschijnlijk heb ik geen talent want ik oefen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed oefenen, het wordt vanzelf beter
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef Againzender het volgende:
goddomme digger, zie het net van die agent, teringzooi daar
K*tzooi altijd daar in Italië.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Hier ook maar even, over de afloop van Catania - Palermo:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan), maar op SKY Italia waren na de wedstrijd direct live beelden van buiten het stadion. Als je langs zou zappen zou je zweren dat je weer naar beelden uit de GAZA strook of zo zat te kijken, echt te belachelijk voor woorden, ik heb zoiets nooit of zelden gezien rondom een voetbalmatch.
Echt duizenden fans die de polite aanvielen met stokken, staven, stenen, vuurwerk, molotovcocktails, echt werkelijk van alles. De agenten konden niet eens charges uitvoeren, zo extreem belegerd werden ze.
Balans momenteel is al 1 agent gedood door een vuurwerkbom, 1 vechtend voor z'n leven en meer dan 100 fans en politieagenten die voor behandeling naar het ziekenhuis moesten of daar nog steeds liggen.
ALLE voetbal in Italie is per direct stilgelegd, dit weekend zal er nergens een bal rollen.
Voetbal is oorlog, maar in Catania is dat momenteel wel heel letterlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Hier ook maar even, over de afloop van Catania - Palermo:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan
de tyfusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.html
Beelden.
Kan zijn dat je ff wat anders ziet, dit is het Live Telejournaal van SKY Italia, onderwerp komt dan snel zat weer voorbij uiteraard.
jezus, zag dat dus net langskomen op die link die je postequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Er komen steeds meer foto's via ANSA op de Repubblica site, zal ze niet allemaal posten, kijk zelf maar: http://www.repubblica.it/(...)tania-incidenti.htmlquote:
Dit maak je in Nederland gelukkig nooit mee als agent. Hier is ook voetbalgeweld en elk geweld is te veel, maar zoals vanavond in Catania slaat alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer velig thuis!
Mijn werkdag was veiliger dan op Sicilie.
RIP voor mijn italiaanse collega.
Dit is niet met woorden te beschrijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit maak je in Nederland gelukkig nooit mee als agent. Hier is ook voetbalgeweld en elk geweld is te veel, maar zoals vanavond in Catania slaat alles.
Yep, maar de laatste jaren niet (Catania speelde Serie B).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:05 schreef Cruoninga het volgende:
Hoezo is het eigenlijk precies nu zo los gegaan? Catania en Palermo spelen toch wel vaker tegen elkaar?
Serie A topic kan het prima in, er wordt minimaal een week niet gevoetbald...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er nog geen topic over geopend DIGGER, dit is me een potje heftig.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef sjimz het volgende:
Bedankt nog voor je pm vaduz!
Je zou dan toch eerder problemen verwachten als die gespeeld zou worden met de clubs op plek 3 en 18... Maar Sicilianen zijn sowieso al gek natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef DIGGER het volgende:
Enige wat in de situatie nog nooit gebeurd was, is dat deze derby in de Serie A gespeeld werd met de clubs op plek 3 en 4.
Ik ben toch altijd wel benieuwd wat er dan in die pm's staat; 'wat was je vandaag weer scherp op het forum' ofzo? (als mensen je ervoor gaan bedanken)quote:
Mag best apart topic worden geopendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Serie A topic kan het prima in, er wordt minimaal een week niet gevoetbald...
Weet ik wel, maar dan krijg je ook gelijk sensatiezoekers, italie bashers en mensen die normaal nooit op het voetbal forum komen erbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag best apart topic worden geopend.
geen 3fm?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:59 schreef borisz het volgende:
bier is op,
sng is afgelopen, 3de geworden dus toch nog $
tijd voor slapies![]()
truste![]()
Nu echt.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk werk, biertje erbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blijf dan binnen.
Haal wat goedkope zakken zoute chips en troep. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef popolon het volgende:
De parkeerplaats net schoongemaakt.
Sneeuwt 't alweer, dit is vechten tegen de bierkaai.
Met mijn parkeerplaats?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haal wat goedkope zakken zoute chips en troep. Probleem opgelost.
Je klinkt al aardig Amerikaans.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haal genoeg vlees en bier. Blijf je het hele weekend binnen.
Volgens mij is de superbowl, waar zou je heen willen?
Jij kijkt al die series waar ik geen tijd voor heb, sport gaat voor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
I am. Volgens mij kijk ik meer Amerikaanse TV dan jij.
Neuh, die ronde komt later wel. Uurtje of half 4. Ik ga overigens stoppen.
Humor heeft 'ie wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chris aka Jack Osbourne gaat winnen.
Audities zijn wel mooi ja.
Zag in DWDD een fragment van een New Yorkse homofiel die helemaal door het lint ging na een afwijzing.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef popolon het volgende:
Ja maar Idol is alleen hilarisch met die idiote audities.
Ian Benardoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag in DWDD een fragment van een New Yorkse homofiel die helemaal door het lint ging na een afwijzing.
Dus Bommel heeft niet al te veel uren zonder stroom gezeten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert, broertje heeft alles kunnen aansluiten en installeren. Gelukkig heb ik daar personeel voor.
quote:
Nee alleen vanmiddag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus Bommel heeft niet al te veel uren zonder stroom gezeten?
welke?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Nachtfilmpie op TV gekeken... snif snif op de bank
Maar werkt het nu ook allemaal naar behoren en heb je voor het eerst van je leven een LP of single in stereo i.p.v. mono mogen aanhoren en een DVD in digitale kwaliteit mogen zien?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert, broertje heeft alles kunnen aansluiten en installeren.
Les invasions barbares op Ned2.quote:
Ik had vroeger al een goede installatie maar dit is nog mopoier kwa geluid. En DVD kwaliteit is mooier dan Video. Morgen maar eens kijken hoezo'n DVD allemaal werkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar werkt het nu ook allemaal naar behoren en heb je voor het eerst van je leven een LP of single in stereo i.p.v. mono mogen aanhoren en een DVD in digitale kwaliteit mogen zien?
The Prestige is goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:17 schreef golfer het volgende:
Hebben voor dit weekend nog in voorraad:
Freedom Writers
The Prestige en
Fly Boys.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had vroeger al een goede installatie maar dit is nog mopoier kwa geluid. En DVD kwaliteit is mooier dan Video. Morgen maar eens kijken hoezo'n DVD allemaal werkt.
Ik had al een DVD maar daar kon ik alleen mee afspelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:21 schreef popolon het volgende:
tong aan de DVD, je bent er vroeg bij makker.
Is het nou een DVD-speler of een DVR-recorder?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:21 schreef popolon het volgende:
DVR dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al een DVD maar daar kon ik alleen mee afspelen
tong aan aarde, may dayquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:21 schreef popolon het volgende:
Tering, je bent ons een keer voor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik had al een DVD maar daar kon ik alleen mee afspelen
Vraag dat niet aan mij !!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het nou een DVD-speler of een DVR-recorder?
Zo te zien heeft ie een DVD-R gekocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef popolon het volgende:
Vraag dat niet aan mij !!!!!
Ik ben de weg ook kwijt, wat is het nu?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen beetje nutteloos met die (waardeloze) kabeltv kwaliteit
Tenzij je digitale TV hebt via de kabel?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef pascalheister het volgende:
alleen beetje nutteloos met die (waardeloze) kabeltv kwaliteit
ja bijv. maar dat schijnt ook nog niet helemaal top te zijn wat ik zo hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je digitale TV hebt via de kabel?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Ik kan branden opnemen kopiëren afspelen luisteren kijken spoelen en bewaren.
Ik denk dat pascal doelt op HD.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je digitale TV hebt via de kabel?
mja HD wordt weer te goed wat ik zo leesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat pascal doelt op HD.
Ik ben bang dat tong iets heeft gekocht waarvan ie zelf niet weet wat 't is en wat 't kan.
Ja ik zag het topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja HD wordt weer te goed wat ik zo leespornowereld schijnt er niet zo blij mee te zijn
![]()
Daar krijg ik nou niet een stijfbevroren p(u)ick van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef popolon het volgende:
Vooral met ijshockey, dat scheelt een slok op een borrel.
Je zal het wel zien als het er is, 't is een verschil. En niet alleen met sport.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou niet een stijfbevroren p(u)ick van.
Ook niet met een borrel.
Zit je daar een beetje met je vrouw, je zwembad, auto, sneeuw en BBQquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef popolon het volgende:
NASN, ik wou dat ik dat had toen ik nog in NL zat.
Komen ze nu mee.
Helemaal voor niks al die emigratierotzooi doorlopen.
Op dit moment danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:09 schreef popolon het volgende:
zwembad = ijsbaan.
Voor de rest zit je goed.
Net een honkbalwedstrijd tussen Venezuela vs Dominican Republic gezien 18 innings pff 2-3.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef popolon het volgende:
NASN, ik wou dat ik dat had toen ik nog in NL zat.
Komen ze nu mee.
Helemaal voor niks al die emigratierotzooi doorlopen.
Vragen als of U het juiste plugje in het goede strekkertje heeft gestopt, enzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:02 schreef tong80 het volgende:
Net gebeld door iemand van een enquette bureau. Of mijn DVDrecorder bevalt.
Leuk mens. Volgens mij zat ze onder werktijd te zuipen.
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |