* thuisbevalling noteert *quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:42 schreef borisz het volgende:
als het in het ziekenhuis een bevalling wordt kan Bloes natuurlijk helpen bij de bevalling![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:49 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met slecht nieuws uit het ziekenhuis terug gekomen.
Opa heeft long en lymfeklier kanker in een ver gevorderd stadium.
Daarnaast heeft hij ook nog een TIA gehad.
Dat wordt dus stilaan afscheid nemen
Doe je goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Ik ben trouwens een perfecte huisman![]()
Vriendin is nu aan het werk.. en ik ben vrij.. dus ben druk bezig met stofzuigen, de was.... enz enz :p
Heb je haar nu al eens gevraagd of nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Vriendin is nu aan het werk.. en ik ben vrij.. dus ben druk bezig met stofzuigen, de was.... enz enz :p
oja.. ik moet ff wat bellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je haar nu al eens gevraagd of niet![]()
Hop, opschieten dan, niet eerst schoonmaken, eerst regelenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hop, opschieten dan, niet eerst schoonmaken, eerst regelen![]()
je gaat haar per telefoon vragenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat haar per telefoon vragen
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat haar per telefoon vragen
Een datum willen we horen, een datumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neemaar ik wil haar die dag lekker verwennen
Dus ik heb nu een sauna geboekt, incl Massage.. en 's avonds gaan we lekker eten in een luxe restaurant..
quote:
quote:
hè hè het gaat er dan toch eindelijk van komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
9-2-2007
Volgende week vrijdag dus... nog mooi voor valentijn..
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
hè hè het gaat er dan toch eindelijk van komen![]()
werken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Het is uitgestorven hiero
Wat zal ik eens gaan doen
Da's de wereld op z'n kop, een soort Australie dus zeg maar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Ik had niet veel meer over inderdaad, maar had kunnen gokken en de flop afwachten. Maar ze vielen de hele avond al niet, dus ik wilde even makkelijk wat binnenhalen. (ik was de ronde ervoor ook al all-in gegaan, niemand ging mee, dus ik wilde de indruk wekken nu met minder ook de gok te durven nemen)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was je stack zo weinig dat je all in moest of was het een wanhoopsdaad. Met een flinke raise kan je zonder een een aas of koning de pot op de flop wel pakken.
Dus naast de 2% beheerkosten die ze rekenen, en nog een service fee afhankelijk van de totale waarde van het fonds, betaal je 8.5% voor die "zekerheid"quote:Minimaal uw inleg terug?
Als u zeker wilt zijn dat u geen verlies maakt met uw RendementPlan, kies dan voor de ZekerheidsGarantie. Dan krijgt u op de einddatum minimaal terug wat u heeft ingelegd (inleg excl. garantiepremies en beheerkosten/vergoeding). Dat betekent 100% zekerheid, ook als het wat minder gaat met de beurs. U loopt dus geen risico over uw totale inleg minus premies op de einddatum, terwijl u wél kans heeft op een aantrekkelijk rendement. Voor deze aanvulling betaalt u maandelijks ¤ 8,50 per ¤ 100 inleg.
Ongelukkige woordkeuze Mrs. Bquote:
Heel goed, niet op Valentijn doen maar ervoor, goed nagedacht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
9-2-2007
Volgende week vrijdag dus... nog mooi voor valentijn..
Ja lekker, maar vergeet niet ook te zuigen (heb je gelijk wat te doen)quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Ja lekker, maar vergeet niet ook te zuigen (heb je gelijk wat te doen)
* Bjoro gaat zo weer z'n gebruikelijke vrijdag-middag-kroketjes in het frituurpannetje deponerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik es ff lekker tosties gaan breien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |