Yeps, dat heb ik allemaal ook gelezen / wist ik. Maar op welk punt is het aanbod volgens jou dan in strijd met de regels van V&A?quote:Op zondag 11 maart 2007 09:41 schreef mschol het volgende:
dan krijg in veel gevallen al enorme korting
en er staan alleen de nieuwwaarde van de spullen bij, er wordt geen woord gerept over de daadwerkelijke aanschafprijs.
en, sony kennende, stunten ze soms flink met hun artikelen, zeker als het wat minder gaat met een product (zie de PS3 in USA die stof vangen in de winkels)
Als je nou een topic maakt met 3 stuks. Kijken hoe dat gaatquote:
Donequote:Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Remzz het volgende:
[GEZ] Texas TI 84
Kan iemand van GI ff TI maken
Donequote:Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef OG-Loco het volgende:
Hoi.
Mag '3 Controllers' in deze TT gewijzigd worden naar 'Controller'? En datzelfde voor de OP graag.Ik kan het niet meer veranderen ofzo.
bvd..
Kijk eens naar de FiPo (en dan met name de eerste zin).quote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef Roi het volgende:
[TK] partyposters (o.a. MysteryLand, Dance Valley, Qlimax)
Modje is geintereseerd dus vraagprijs niet nodig ?
over het hoffd gezien. Bedankt voor het melden, het topic is weer openquote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef BIGGI het volgende:
Het is dan wel niet mijn topic maar :
[TK/TR] Rayman: Raving Rabids Wii & Animal Crossing DS
Deze TS heeft nog een product te koop staan, de Rayman game neem ik wel over (geld is al overgemaakt), maar die DS game is volgens mij nog niet verkocht
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:08 schreef schvvmert het volgende:
Het valt ook niet mee voor Fokkers om gewoon on-topic te blijven.
[TK] Superkleine 2 GB USB stick Kingmax Superstick.
bedankt voor het melden. even grondig opgeruimdquote:Op maandag 12 maart 2007 17:08 schreef schvvmert het volgende:
Het valt ook niet mee voor Fokkers om gewoon on-topic te blijven.
[TK] Superkleine 2 GB USB stick Kingmax Superstick.
amenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef KopieerMachine het volgende:
Het moet maar eens afgelopen zijn met die Onzin hiero.
Thanks.quote:
Je mag hem niet vragen, noch aanbieden. Dus nee, niet eens gratisquote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef MatiCe het volgende:
Mijn topic waarin ik een aangepaste XBOX te koopaanbied is gesloten. Terecht, zag ik later.
Ik vraag me af of het wel toegestaan is om hem te ruil aan te bieden
Maf dat?
donequote:Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef Heidi- het volgende:
Zou iemand weer even willen strepen in mijn topics?[TK] Diverse Playstation 2 games + diverse DVD's!
streep door :
- Need for speed underground
- Rounders
- Honey
- Scary Movie 2 (2 disc edition)
en in mijn andere topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!!
Helemaal onderaan een streep door :
- Beowulf & Grendel (special 2 disc edition in tine case)
12 euro incl.
Alvast bedankt
donequote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Thanks.
En
- Halo
- Halo 2
- The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
mogen uit zowel de OP als de TT.[TK] XBOX + Controller + 21 spellen = *O*
Ik hou jullie wel bezig hè?
Lees het topic even door: de laptop is gewonnen. TS heeft er alleen een felicitatiebrief bij gekregen. Als TS nu dan toch met een BTW-bon op de proppen kan komen, dan is er in elk geval iets niet in orde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Rekkie het volgende:
ElisaB als er een BTW factuur wordt gevraagd, is het niet per definitie commercieel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |