Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
* .
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga jij ff een ander topic verpesten
Mijn verjaardagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef purplerose het volgende:
Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
jij en ik he, 28 juni
Goedemorgen SiemeN. Ik zou haar daar een note voor geven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef SiemeN het volgende:
Je maakt het topic kapot, purplerose.
Of editten en dán een note geven. Ze heeft onderhand wel genoeg notes voor een ban, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef SiemeN het volgende:
Je maakt het topic kapot, purplerose.
Lekker ding.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen SiemeN. Ik zou haar daar een note voor geven..
Niet echt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze heeft onderhand wel genoeg notes voor een ban, mag ik hopen?![]()
Past niet bij jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef Stofje het volgende:
11725! Rofl. Omg. Einz.
pssst, het is nog ochtend!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:53 schreef TheSorrow het volgende:
Eej man
Heel de middag KO gelegenMn pa is ook naar de garage geweest met mn waggie (
), Slayer stickers + sportuitlaat erop
![]()
Ik heb het alleen zelf nog niet gezien, ik weet ook niet waar ie hem geparkeerd heeft!
Nu nog steeds niet 100% beter, maar voel me echt het beste van alle dagen
Toen jíj postte was het nog ochtend!quote:
Ochtend bedoel jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toen jíj postte was het nog middag!
Aight, chicksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet Lisszle even bij het komen rijtje.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of editten en dán een note geven. Ze heeft onderhand wel genoeg notes voor een ban, mag ik hopen?![]()
Enjoyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef purplerose het volgende:
Zo, goeie dag op therapie gehad, nu mezelf verwennen met sucken aan de bong
Ah lekker aan de spetterpoep!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
EnjoyIk ga nog ff wat water schijten (
) en dan maar ff een hasjie
Het komt er echt gewoon uit als waterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah lekker aan de spetterpoep!hasj is bij mij op helaas
ik moet weer es in denhaag wat ketama halen, lekkerder als blonde maroc
heb je de brandende aars fase al gehad?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het komt er echt gewoon uit als water
Wel de bloedendequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb je de brandende aars fase al gehad?
ook altijd een leukequote:
Geen tubgirl praktijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Om elkaar onder te schijten? Neen dank nu
Je bekijkt het plaatje ook als die voorbij komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat zijn die posts toch altijd ranzig. En jammergenoeg heb ik een levendige fantasie en zie ik alles voor
me..
It's all good funquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat zijn die posts toch altijd ranzig. En jammergenoeg heb ik een levendige fantasie en zie ik alles voor
me..
PR!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef purplerose het volgende:
lekkere topickiller ben je weer jimbo
OET!quote:
In het vorige deel vroeg hij het onsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp.
uhmm RealZeus hoelaat was jij van plan te vertrekken? Ik ben om half 5 opzich klaar om te gaan
Je had de broek vol ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef longinus het volgende:
Nu heb ik al de hele dah een verschrikkelijke koppijn, ben ik blij dat het volgende week is
En met winden laten moet ik voorzichtig zijn merkte ik daarstraks![]()
Sneeuw! OP de meet? Das niet chill om buiten te chllen dan toch? Sneeuw is koud toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Komt 'ie dan!
Misschien kans op sneeuw volgende week![]()
Sneeuw is witquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sneeuw! OP de meet? Das niet chill om buiten te chllen dan toch? Sneeuw is koud toch?
Rollebollen in de sneeuwquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sneeuw! OP de meet? Das niet chill om buiten te chllen dan toch? Sneeuw is koud toch?
Coke ook.quote:
Denken dat het coke is en alle sneeuw wegsnuiven. Dan edereen zo de sneeuw, wat doe je! IK zo, ja snuiven he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rollebollen in de sneeuw![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maar als er sneeuw ligt ga ik al die kutmods wel eventjes inzepen![]()
oquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds niet.
Sneeuw is gezelligquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sneeuw is gezelligEn mooi
En winters
En je kan het mooi geel maken
En dan tegen iemands gezicht aan gooien
![]()
God zo op die sneeuw pissen en iedereen zo lollerenquote:Gele sneeuw maakt vervuiling zichtbaar
Door PETER D’HAMECOURT
MOSKOU - Gele sneeuw: de inwoners van grote delen van Siberië wisten de afgelopen dagen niet wat ze zagen.
De voor deze winter gebruikelijke hevige sneeuwjachten teisterden gebieden als Tomsk, Omsk en Tjoemen. Maar er was wat vreemds aan de hand met de sneeuw. De kleur was niet hagelwit, maar goudgeel.
Onderzoek van milieudiensten leerde al gauw dat de sneeuw is gekleurd door metaaldeeltjes. De herkomst daarvan is niet duidelijk. In of bij de gebieden met gele sneeuw zijn veel zware metaalindustrieën te vinden. Volgens sommige experts moeten de boosdoeners worden gezocht over de grens in Kazachstan, waar ook veel zware industrie is.
Niet alleen over de herkomst van de gele sneeuw heerst verwarring, ook over de vraag of het verschijnsel gevaarlijk is voor de gezondheid. Voor alle zekerheid heeft de bevolking het advies gekregen kinderen niet in de sneeuw te laten spelen en de sneeuw niet te smelten om als drinkwater te gebruiken. Ook wordt afgeraden water te tappen van open bronnen.
De gezondheidsdiensten laten sussende berichten uitgaan. De volksgezondheid loopt geen gevaar, klinkt het telkens. Maar milieudeskundigen spreken die officiële versie tegen. Zij vrezen dat de gele sneeuw op de langere termijn de gezondheid van de bevolking wel degelijk kan aantasten. De hoeveelheid ijzer in de gele sneeuw is vier keer groter dan normaal.
Volgens sommige experts maakt de ‘gele sneeuw’ zichtbaar wat in andere seizoen verborgen blijft. Stofwolken met ijzerhoudende stoffen waaien regelmatig over van de steppen in Kazachstan. In de zomer valt dat niemand op, doordat de wolken in hogere luchtlagen verwaaien. Maar nu hebben de stofwolken zich met de sneeuw gemengd, zodat de vervuiling zichtbaar naar de grond dwarrelt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg zo iemand aan de deur met een schnitzel-schotel![]()
En ik heb m'n actiekaart vol dus ook nog eens een fles wijn![]()
Schnitzel-schotelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg zo iemand aan de deur met een schnitzel-schotel![]()
En ik heb m'n actiekaart vol dus ook nog eens een fles wijn![]()
Senks!quote:
Kolle patatquote:
Zomersproetjes!quote:
Geeft niet opaquote:
En hoe heb je dat gedaan ? De wiki aangepast ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef BeeDee het volgende:
Sterker nog...ik heb mezelf erbij gezet..![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hoe heb je dat gedaan ? De wiki aangepast ?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik moet alleen kijken of ik vrij kan krijgen...ik heb middagdienst nl.
![]()
Ik zie dit topic al heel lang staan en had zoiets van, ik ga niet....maar ja, eik lijkt 't me wel weer leuk dus woensdag moet ik weer werken en weet ik of ik zaterdag (toch?) vrij kan krijgen. Kort dag, maarja wie weet..quote:
*Proest* ORLY?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds niet.
Opa!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef opa het volgende:
[..]
Zomersproetjes!
Door de zomerzon bijeengegaard.
Zomersproetjes!
Ieder sproetje is een kusje waard.
Gaat Alberto mee?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Opa!
* purplerose nu met Pearl Jam in the park kaartje!!!
Wie?quote:
De naam alleen al klinkt niet okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alberto die de park checkt.
quote:
awellquote:
Kssst, naar binnen jijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een prachtige dag is het. Ik ga vanmiddag... naar... buiten...
!
KIP!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
BeeDee moet ook nog bij de komers.
Het is heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef longinus het volgende:
O, en ik moet ook nog even naar buiten![]()
Hoezo? Het was toch gezellig vorige keer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
in worst case ren ik na 5 min gewoon weer weg![]()
[..]
KIP!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
Wat???? sta je nu buiten danquote:
Hihi. Je zei: "komers" en wel meerdere keren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
62 Komers vooralsnog.
dat was ergens vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Het was toch gezellig vorige keer?.
Ja ik maakte er iig nog komers van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hihi. Je zei: "komers" en wel meerdere keren..
ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn raam open..
Ja, bijna een jaar geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat was ergens vorig jaar?![]()
april ofzo?
idd :wquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar geleden. Wat vliegt de tijd.
ruilen? stuur ik de warmte die ik hier krijg als ik mn raam sluit ( 29~32 graden ) zonder de verwarming open te draaienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef purplerose het volgende:
raam dichtdoet en kachel aan... brrrrrrrrr
Denk dat er vast wel een nerd zn laptop meeneemtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Zeg, lieve mensen. Is er ergens nabij de SWTH ook een internet café of iets dergelijks? Ik krijg aankomende week een standby dienst aangesmeerd, dat betekent dat ik min of meer ergens snel online moet kunnen indien nodig.
Aiggggght.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laptop mee, in Stairway is Wifi.
Nerdmeet in de Stairwayquote:
En Bier-spat-dichtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Hopen dat je een tough-book hebt
Gewoon bier in kiepen, doet het prima.quote:
Ja maar dat drinkt wel een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon bier in kiepen, doet het prima.
Je laptop schuinhouden en het giet er zo in hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar dat drinkt wel een stuk moeilijker![]()
Gibt mich mal ein glasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je laptop schuinhouden en het giet er zo in hoor.
dat zijn ze alquote:
Glazen zijn overrated.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gibt mich mal ein glas![]()
Zeg bar-mokkeltje mag ik even aan je tap gaan hangen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Glazen zijn overrated.
Gelijk de tap in je mik.
Daar zie ik best een uitdaging in!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg bar-mokkeltje mag ik even aan je tap gaan hangen?
NEE !![]()
Waarom niet?
Je hebt er toch 2![]()
PATS![]()
--> LEFquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zie ik best een uitdaging in!![]()
Hehe, we will seequote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
63![]()
Kunnen we dan geen groepskorting krijgen op bier en vodka??
Stuur ze een mailtje dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
63![]()
Kunnen we dan geen groepskorting krijgen op bier en vodka??
Ik ga eens mailenquote:
Kom we gaan hem hier maken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga eens mailen![]()
![]()
Maar hoe of wat weet ik nog niet![]()
quote:Hoi Stairway,
...
Doeii.
Ja juist nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
je moet niet zeggen dat je met 63 komt.. maar met minder
dan denken t valt wel mee
In Café België passen niet eens 63 manquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi Stairway,
Wij komen met een dikke 60 man bij jullie de bloemetjes buiten zetten, maar dan anders.
Kunnen we niet een bepaald percentage korting krijgen op de drankjes, zeg 10%?
Café België heeft al 7.5% toegezegd!
Doeii.
Tafels schuiven zodat je een vloer hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
In Café België passen niet eens 63 man
Ah laat hem dat even posten hier dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
62 want Jdude staat er nogsteeds 2 keer in en hij gaat niet.
nou geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Weten jullie wel dat ik met de onzin meets ben begonnen en stairway als locatie heb verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paul kan je nu weer onder je steen kruipen?
die steen kan toch ook in de gracht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paul kan je nu weer onder je steen kruipen?
Het is pas over een week.quote:
Als je nu nog even een flinke korting regelt dan mag je van mij toegevoegt worden aan het FOK!-woordenboekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Weten jullie wel dat ik met de onzin meets ben begonnen en stairway als locatie heb verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou omdat het zo'n goed voorstel is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nu nog even een flinke korting regelt dan mag je van mij toegevoegt worden aan het FOK!-woordenboek![]()
Ik zal de bardame vanavond bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:21 schreef purplerose het volgende:
Jezus 62 mensen?Dan moeten we idd ff gaan vragen of we korting krijgen
De onzinmeets groeien steeds groter
Er kan gewoon niemand meer bij als alle FOK!ers in the house zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zal de bardame vanavond bellenmisschien kunnen we wel iets tofs regelen met stairway
JAja afhuren krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen met zn allen uit eten ergensquote:
Wat zou ik kunnen voorstellen danquote:
Ja true. En het is ook gewoon druk op vrijdagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
Festivalinfo.nl ofzo heeft dan ook een meet. En het "normale" (niet internetters) ook nog....
2 halen 1 betalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen voorstellen dan?
iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
Festivalinfo.nl ofzo heeft dan ook een meet. En het "normale" (niet internetters) ook nog....
quote:*KICK*
zo mensen. na een lekkere wintersportvakantie van vorige week. heb ik wel zin in de meeting.
dus even ter overzicht:
wanneer: vrijdag 9 Februari
Tijd: 16:00 uur
activiteiten: Gezellig samenkomen, wat drinken. eventueel met zn allen of wie willen wat eten in utrecht (dit kan ook goedkoop) en voor wie wil mag de hele avond blijven. maar als je alleen van 4 tot 6 komt is het ook leuk natuurlijk.
ik denk zelf dat ik wel de hele avond kan blijven
Dat is al 3 keer gepost bosjostiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah laat hem dat even posten hier dan.
Niet meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat is al 3 keer gepost bosjostien Bio staat er ook 2 keer in
.
quote:
Nee zeg. Dat zijn mensen met een leven buiten de deur. Daar kunnen wij niet tegenop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
we kunnen dus rellen met die lui van festivalinfo?
En ik had alles alweer aangepast aan de huidige dingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja dat had ik al aangepast in de wiki.
wellusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee zeg. Dat zijn mensen met een leven buiten de deur. Daar kunnen wij niet tegenop.
Mijn muis- en faparm is anders behoorlijk goed getraind....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee zeg. Dat zijn mensen met een leven buiten de deur. Daar kunnen wij niet tegenop.
Voor iedere 10 bier 1 gratis ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen voorstellen dan?
1 euro bier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor iedere 10 bier 1 gratis ofzoof algehele korting op bier en fris ... van 2 eu naar 1,80 of 1,50
![]()
Pas jij die OP nou maar gewoon aan want met de Wiki is niks misquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik had alles alweer aangepast aan de huidige dingen
ALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAANG gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pas jij die OP nou maar gewoon aan want met de Wiki is niks mis.
Kost een biertje daar maar 1 euro ?quote:
Nah eerder 2 euro.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kost een biertje daar maar 1 euro ?![]()
Ze zouden geld toe moeten gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah eerder 2 euro.
maar het is Bavaria dus ze mogen er wel 0,80,- van maken.
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zouden geld toe moeten geven![]()
![]()
![]()
Niet huillen, ik moet in de nacht op dat pauperige CS zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja
En ik moet 's nachts nog naar IJsselstein lopen
ZEG ZEG ZEG ZEG!quote:
waaromquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet huillen, ik moet in de nacht op dat pauperige CS zitten![]()
Maar die gaan ook dicht sommigequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
waaromgewoon tot een kwartier voordat je trein gaat in de kroeg zitten toch
Ik denk dat kroegeigenaren het niet echt waarderen als je daar gaat in breken...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
waaromgewoon tot een kwartier voordat je trein gaat in de kroeg zitten toch
NAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAquote:
Kut voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets zegt:
vrijdag ONZ-Meet he !
|I{?------»MaiKeLKuH«------?}I|| Oelala I Jennifer zegt:
waar
Fiets zegt:
utrecht
|I{?------»MaiKeLKuH«------?}I|| Oelala I Jennifer zegt:
alsof ik kom
Fiets zegt:
je moet
![]()
Wat doe je nou? Niet overhalen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets zegt:
vrijdag ONZ-Meet he !
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
waar
Fiets zegt:
utrecht
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
alsof ik kom
Fiets zegt:
je moet
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
niemand om te neuqen of te pesten
daar wil jij verandering in brengen of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Misschien kan je fiets proberen, volgens mij is hij nog anaalmaagd
awwwwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef paultjuhhh het volgende:
HAAR NAAM IS DRIBJEEEE EEN HELE LIEVE MEID
Nahquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
daar wil jij verandering in brengen of niet![]()
18 +quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat we frederiekse ook maar moeten uitnodigen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben wel benieuwd of skippybal ook zo stoer is in het echt !
Jij niet dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Misschien kan je fiets proberen, volgens mij is hij nog anaalmaagd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ben ook wel benieuwd ja paultjuhh![]()
en surveillance-fiets thansk voor t lenen van die dremelhet is goed gelukt!
Ik ga nog steeds hard!quote:
whehe anders komt de Fok! zuipploeg de boel eens even overnemenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
Beste Henk,
Vrijdag 9 februari a.s. komen wij met 64 man naar de Stairway to heaven.
Als u de bierprijs die avond verlaagd naar max. 1 euro per glas, beloven wij de tap niet over te nemen.
Hoogachtend,
mcDavid
Namens de FOK! ONZ/Baggermeeting
Beste McDavid,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
Beste Henk,
Vrijdag 9 februari a.s. komen wij met 64 man naar de Stairway to heaven.
Als u de bierprijs die avond verlaagd naar max. 1 euro per glas, beloven wij de tap niet over te nemen.
Hoogachtend,
mcDavid
Namens de FOK! ONZ/Baggermeeting
beste henk,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beste McDavid,
helaas, mensen met een kapotte stuiterbal als avater nemen wij niet serieus
kusjes Henk
Beste Dribbel_quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beste McDavid,
helaas, mensen met een kapotte stuiterbal als avater nemen wij niet serieus
kusjes Henk
beste mcDavid,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beste Dribbel_
Helaas, die cursus handtekening verfalsen heeft weinig vruchten af geworpen.
m.v.g.
mcDavid
p.s. doe de groeten aan je bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |